Als je je een beetje verdiept in statistieken zoals expected goals etc dan ga je er misschien wat meer van begrijpen. United krijgt veel minder doelpunten tegen dan verwacht op basis van het aantal gecreëerde kansen van tegenstanders. De Gea is geweldig dit seizoen en speelt een belangrijke rol hierin.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wilde reageren, zag franske19.
Wat vreemd, toen ik je ooit met statistieken om de oren sloeg over de toentertijd uitstekende efficiëntie van Griezmann was het onzin. Wat is het nou?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in statistieken zoals expected goals etc dan ga je er misschien wat meer van begrijpen. United krijgt veel minder doelpunten tegen dan verwacht op basis van het aantal gecreëerde kansen van tegenstanders. De Gea is geweldig dit seizoen en speelt een belangrijke rol in hierin.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer wordt antisemitisme niet bestraft?
Uh, antisemitische uitlatingen mogen niet zover ik weet hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Zolang het antisemitisme nog steeds niet bestraft wordt mag alles..
Dat is niet zo'n nette jongen.quote:
Staat netjes op de foto hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n nette jongen.
wat wil je, manu staat op het veldquote:
Hij is toch netjes gekleed?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n nette jongen.
Slechte jeugd gehad denk ik.quote:
Je moeder ook, maar je moest eens weten hoe dat in bed gaat.quote:
Ja dat was die statistiek van het aantal doelpogingen per treffer?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vreemd, toen ik je ooit met statistieken om de oren sloeg over de toentertijd uitstekende efficiëntie van Griezmann was het onzin. Wat is het nou?
Saai.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:59 schreef Vasion het volgende:
Mourinho prikt wel een 0-1 zege weg hier
Die zijn lekkerder dan saucijzenbroodjes.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
JR, heb je nog worstenbroodjes vandaag?
Ik pak zo weer een mandarijntjequote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een wafel gekocht bij een bakkerij, vanmiddag.. Die ga ik zometeen in mijn schnauze duwen en wegspoelen met Beck's..quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Nee ik heb net gewoon een banaan op.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Geen wodkaatje vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een wafel gekocht bij een bakkerij, vanmiddag.. Die ga ik zometeen in mijn schnauze duwen en wegspoelen met Beck's..
quote:
eng eng engquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb net gewoon een banaan op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |