Snel, bel de krant.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow, een moderator aanwezig in een livetopic. Dat is al weken geleden
Twente tegen Feyenoord 1993 (?)quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een leuk gifje van zijn mooiste doelpunt ooit (wel in eigen doel)
Blind terug naar Ajaxquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen Daley Blind
Gras is groen , familie Blind is kut
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow, een moderator aanwezig in een livetopic. Dat is al weken maanden geleden
Pas als die helemaal versleten is net als Stuntelaar . Nu hebben geen zin in Excelsior en VVV-uitquote:
Nee, een Ajax wedstrijd dacht ik.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente tegen Feyenoord 1993 (?)
Dat was niet best, maar goed dat heeft Higler ook wel eens hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er bestaat geen vergelijking voor Turpin. Nog nooit op UEFA niveau een scheidsrechter zo opzichtig zien fluiten als Feyenoord - Roma. Wist echt niet wat ik zag.
Die van Vitesse-uit komt op mijn rekeningquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, een Ajax wedstrijd dacht ik.
Blind hoeft niet meer bang te zijn dat hij Musa weer tegenkomt hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas als die helemaal versleten is net als Stuntelaar . Nu hebben geen zin in Excelsior en VVV-uit
Maar wel Ralf Seuntjesquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind hoeft niet meer bang te zijn dat hij Musa weer tegenkomt hoor.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:51 schreef PSVCL het volgende:
na kdb en salah maakt mourinho nu ook pogba kapot
Da's ook wel drie niveau's te hoog voor Blind natuurlijk. Die wordt nog dronken gespeeld door Mike van Duinenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind hoeft niet meer bang te zijn dat hij Musa weer tegenkomt hoor.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow, een moderator aanwezig in een livetopic. Dat is al weken geleden
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente tegen Feyenoord 1993 (?)
Als je je een beetje verdiept in statistieken zoals expected goals etc dan ga je er misschien wat meer van begrijpen. United krijgt veel minder doelpunten tegen dan verwacht op basis van het aantal gecreëerde kansen van tegenstanders. De Gea is geweldig dit seizoen en speelt een belangrijke rol hierin.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wilde reageren, zag franske19.
Wat vreemd, toen ik je ooit met statistieken om de oren sloeg over de toentertijd uitstekende efficiëntie van Griezmann was het onzin. Wat is het nou?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in statistieken zoals expected goals etc dan ga je er misschien wat meer van begrijpen. United krijgt veel minder doelpunten tegen dan verwacht op basis van het aantal gecreëerde kansen van tegenstanders. De Gea is geweldig dit seizoen en speelt een belangrijke rol in hierin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |