Nee ik heb net gewoon een banaan op.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
JR, heb je nog worstenbroodjes vandaag?
Geen wodkaatje vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een wafel gekocht bij een bakkerij, vanmiddag.. Die ga ik zometeen in mijn schnauze duwen en wegspoelen met Beck's..
quote:
eng eng engquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb net gewoon een banaan op.
Beter zelf hotdog maken eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn lekkerder dan saucijzenbroodjes.
SOWquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De moeder van onlo wel zeg, boh
broodjes hamburger makenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter zelf hotdog maken eigenlijk
Ik vrees vrij weinig.quote:
Krijg je weer een DM bom van hem?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Vasion het volgende:
Dagoduck verwijt mij dat de wedstrijd saai is WTF
Hamburgers van de mac en de bk zijn niet te vreten. En bij de snackbar zijn ze vaak nog erger.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook goddelijk ja
En 100x lekkerder dan de gemiddelde hamburger van een fastfoodtent
Zijn dat #FAKE bitterballen?quote:
Grillburger van de Febo is wel prima te doen, maar goed die kan je makkelijk zelf maken thuis ookquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamburgers van de mac en de bk zijn niet te vreten. En bij de snackbar zijn ze vaak nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |