Nee precies, maakt verder niet uit dat het niet meer zo relevant is.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
De stagair heeft dat filmpje toch niet voor niets gemaakt.
op naar de Coop danquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Hierna wordt er toch niet meer geschaatst?
finales mannen 1000 nogquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Hierna wordt er toch niet meer geschaatst?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:06 schreef Aguero het volgende:
Schulting heeft op de 1000 ook nog een kans.
Als je een beetje karakter hebt rijd je hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef skysherrif het volgende:
Dit verdient ook geen zuur of slecht
B finale is het meest domme op de spelen, niet meedoen is het hoogst haalbare in die B finale.
Komt nog een 1000mquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kan morgen mee met de losersvlucht.
Nee nee naar Seidelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef Falco het volgende:
Allemaal nu op naar Schultings Instagram!!
Ik heb ook nog wel een keiharde leerschool voor haar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Wel een goede keiharde leerschool
Ze moet de 1000 nog, daarna mag ze meequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kan morgen mee met de losersvlucht.
Lijkt me serieus beter als je nog 1000m moet rijden, dan ga je je hier toch niet opblazen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt rijd je hem gewoon niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk shorttrackt Boutin de Koreaanse helemaal de moeder.
Inderdaad, koreaanse valt dan en boutin DQquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk shorttrackt Boutin de Koreaanse helemaal de moeder.
Yep, dat is helaas pindakaasquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:13 schreef Protoplanet het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je in de finale onderuit gekegeld wordt? Heb je dan gewoon pech?
Team Foster Parentsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
He er doet ook een lief 12-jarig jongetje mee.
net als je moeder.. ga maar naar de woonkamerquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:14 schreef Momo... het volgende:
Shorttrack is wel een beetje een loterij
Idd zo ff kraskaarten kopen, noemen wij hier shorttracken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:14 schreef Momo... het volgende:
Shorttrack is wel een beetje een loterij
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net als je moeder.. ga maar naar de woonkamer
nou nouquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net als je moeder.. ga maar naar de woonkamer
Maar voor wie?quote:
quote:
Ditquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Ook gewoon niet goed genoeg. Totaal weggereden. Afgang. Wat heeft die lul van een Otter gedaan joh in Japan? Ze rijden allemaal als een patatje.
Nou, die Choi was echt onklopbaar vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef VeX- het volgende:
Zijn die Koreanen echt zo goed. Of is iedereen te bang voor ze?
Die Amerikaan doet het prima.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Ook gewoon niet goed genoeg. Totaal weggereden. Afgang. Wat heeft die lul van een Otter gedaan joh in Japan? Ze rijden allemaal als een patatje.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Pfffquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
KAMERVRAGEN Waar is die dikke Sharon Dijksma wanneer je haar nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:19 schreef marcodej het volgende:
Medailleloze dag vandaag. Slecht, matig.
Nounounounou. Wat is er met jou aan de hand?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
mad jeetjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Ongeschikt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-zijn-rol~ae690976b/
Werd nog een beetje gecoverd door dat onverwachte zilver maar verder valt het shorttracktoernooi wel vies tegen voor Nederland eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
Onbelangrijk detail.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
In de schaduw daarvan wint Choi de gouden medaille.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
In de schaduw daarvan wint Choi de gouden medaille.
#Otteroutquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:18 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:20 schreef Szura het volgende:
Hopelijk steekt Boutin een paar middelvingers op morgen op Medal Plaza
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:23 schreef marcodej het volgende:
Volgens Jorien rijdt ze haar snelste rondjes ooit, maar hier wordt ze er gewoon op inhoud afgereden. Tsja, dan doe je gewoon iets niet goed.
Ga lekker zuur doen, gek.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:23 schreef marcodej het volgende:
Volgens Jorien rijdt ze haar snelste rondjes ooit, maar hier wordt ze er gewoon op inhoud afgereden. Tsja, dan doe je gewoon iets niet goed.
Snelste rondjes in de training!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
beste 1500 sinds jaren maar Marcodj vindt het allemaal niet goed genoeg. WIJ WILLEN MEDALJES
Hoever loopt jouw stream voor?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef Aguero het volgende:
1. Sakazume
2. Elistratov
3. Confortola
Zo te lezen heb je al een krat achter de kiezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Als dit je beste 1500 ooit was en je wordt er zo kansloos afgereden, dan had je het woord medalje niet in je mond moeten nemen. Flikker toch op.
Ik ga zuipen.
Probleemdrinkerquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Als dit je beste 1500 ooit was en je wordt er zo kansloos afgereden, dan had je het woord medalje niet in je mond moeten nemen. Flikker toch op.
Ik ga zuipen.
Jeetjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je al een krat achter de kiezen.
Echt een lul inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:26 schreef Szura het volgende:
Hup Krueger dan, halve Nederlander
Optyfen met die langharige Girard
Lekker, hè. Beetje schuimbekken vanaf de zijlijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
Ja, en dan lekker geen brons als er genoeg gediskwalificeerd worden. En een mooie uitzondering maken, olympische diploma's doen we in het shorttrack dan maar niet aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Schaf die achterlijke B-finales toch eens af.
Neen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Geen medaille kansen meer voor vandaag?
Zeker wel, er is nog shorttrack, schansspringen en skeleton.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker geen brons als er genoeg gediskwalificeerd worden. En een mooie uitzondering maken, olympische diploma's doen we in het shorttrack dan maar niet aan.
Misschien als er een heleboel meiden behalve Bos van hun skeletonplankje afvliegen maar die kans is nihil.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe laat begint het schansspringen ouwe reus? (en tot hoelaat, moet kwart over 3 weg)quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker wel, er is nog shorttrack, schansspringen en skeleton.
Hoelaat moet ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien als er een heleboel meiden behalve Bos van hun skeletonplankje afvliegen maar die kans is nihil.
Net zoals dat een bepaalde Duitser goud weg zou gooien.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien als er een heleboel meiden van hun skeletonplankje afvliegen maar die kans is nihil.
14:30.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe laat begint het schansspringen ouwe reus? (en tot hoelaat, moet kwart over 3 weg)
Over ongeveer twee minuten, en als je veel geluk hebt kun je het precies zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe laat begint het schansspringen ouwe reus? (en tot hoelaat, moet kwart over 3 weg)
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over ongeveer twee minuten, en als je veel geluk hebt kun je het precies zien.
voor nl hequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker wel, er is nog shorttrack, schansspringen en skeleton.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Ho kut ik dacht dat dit de B-finale was
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
madquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
Ik ben opgevoed met goed is goed en slecht is slecht. Dit was gewoon slecht.
Jammer voor jullie dat ik niet meeloop in de polonaise. Iedereen vindt Esmee Visser leukm maar dat vind ik ook maar een rarig meisje.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Sjinkquote:
oke yannickquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef Szura het volgende:
Walgelijk dat die klootzak überhaupt in de finale stond
Met dank aan de NOS die de B-finale niet uitzondenquote:
Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
Jammer voor jullie dat ik niet meeloop in de polonaise. Iedereen vindt Esmee Visser leukm maar dat vind ik ook maar een rarig meisje.
Dat doet de sport.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een heetgebakerd topic geworden.
Hij is gewoon de beste.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat die onsympathieke Girard onterecht in de finale stond. En door een val wint hij ook nog.
Oke hans, dankje!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat die onsympathieke Girard onterecht in de finale stond. En door een val wint hij ook nog.
Als je een beetje had opgelet wist je wie er in de finale zaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS die de B-finale niet uitzonden
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZ
Nou, nouquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZ
Skeleton.quote:
Dit ligt totaal niet aan jezelf inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS die de B-finale niet uitzonden
Skeleton. En Rusland-USA ijshockey. En schansspringenquote:
Nooit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit ligt totaal niet aan jezelf inderdaad.
Doe dat de rest van de dagen ook maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Goed, ik laat dit schaatsende circus weer voor wat het is. Op naar het skeleton en schansspring topic!
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef wimderon het volgende:
Dit vergelijken met Bradbury. Stompje
En hij reed hij gewoon in winnende positie.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.
Ramde Hamelin hem niet gewoon omver zodat Girard een ADV zou krijgen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.
Dat ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En hij reed hij gewoon in winnende positie.
Nee, vind het veel te leuk om jou te irriteren ouwe reusquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe dat de rest van de dagen ook maar.
Dat kun je ook gerust aan Joezi, Poepzor en dat soort kneuzquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, vind het veel te leuk om jou te irriteren ouwe reus.
Ik snap niet dat iemand die treffende vergelijking niet eerder zag.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:35 schreef Falco het volgende:
Eerst Sablikova vergelijken met Anne Frank, vervolgens alles en iedereen van de Nederlandse shorttrackers afkraken om tot slot te melden dat je gaat zuipen
Ga ramen Lappen johquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand die treffende vergelijking niet eerder zag.
Misschien ligt het dan aan jezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand die treffende vergelijking niet eerder zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |