Hoever loopt jouw stream voor?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef Aguero het volgende:
1. Sakazume
2. Elistratov
3. Confortola
Zo te lezen heb je al een krat achter de kiezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Als dit je beste 1500 ooit was en je wordt er zo kansloos afgereden, dan had je het woord medalje niet in je mond moeten nemen. Flikker toch op.
Ik ga zuipen.
Probleemdrinkerquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Als dit je beste 1500 ooit was en je wordt er zo kansloos afgereden, dan had je het woord medalje niet in je mond moeten nemen. Flikker toch op.
Ik ga zuipen.
Jeetjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je al een krat achter de kiezen.
Echt een lul inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:26 schreef Szura het volgende:
Hup Krueger dan, halve Nederlander
Optyfen met die langharige Girard
Lekker, hè. Beetje schuimbekken vanaf de zijlijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zuipen.
Ja, en dan lekker geen brons als er genoeg gediskwalificeerd worden. En een mooie uitzondering maken, olympische diploma's doen we in het shorttrack dan maar niet aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Schaf die achterlijke B-finales toch eens af.
Neen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Geen medaille kansen meer voor vandaag?
Zeker wel, er is nog shorttrack, schansspringen en skeleton.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Geen medaille kansen meer voor vandaag?
Dit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker geen brons als er genoeg gediskwalificeerd worden. En een mooie uitzondering maken, olympische diploma's doen we in het shorttrack dan maar niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |