quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:07 schreef danos het volgende:
Wat een scheitinterviewer weer zeg, jezus christus
Vlado Veljanoski kan er niks van.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:07 schreef IbanMayo het volgende:
Deze interviewer kan niet zo goed inschatten wanneer ie het interview af moet kappen
Wequote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme jongens, we hadden gewoon goud moeten winnen.
Het gepeupel EIST medaljesquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We
Terwijl je op de bank een zak chips ligt leeg te vreten
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:11 schreef Max23 het volgende:
Schulting en Ter Mors bij elkaar in de halve finale, Fontana er ook bij
Fucking bizar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:11 schreef Max23 het volgende:
Schulting en Ter Mors bij elkaar in de halve finale, Fontana er ook bij
We hebben de vrouwen nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:13 schreef VeX- het volgende:
Shorttrack kan de komende jaren weer de koelkast in.
Ja, er gaan er twee door.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Gaan er 2 door? Want ik denk dat die Fontana dat wel makkelijk wint.
2 ja, en Fontana zal normaal gesproken wel doorgaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Gaan er 2 door? Want ik denk dat die Fontana dat wel makkelijk wint.
Dan is Ter Mors wel door.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
In before Schulting die Ter Mors omver kegelt.
Kut NOS.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nos loopt weer eens achter ... het is al bezig op de BBC
DRT is overalquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:21 schreef Coco. het volgende:
Je ontkomt gewoon niet aan Darts TT's.
Nou, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:22 schreef Eenskijken het volgende:
die startrondesschaf die maar af, wat een onzin zeg.
Van mij mag ze winnen vandaag.quote:
leg m`n hoofd lief op je schouderquote:
Ja dat was vrij matigquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:24 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze kutrace van Schulting.
Idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Jorien door en Schulting niet. Topshow.
Ze is dan ook geen bakker.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:25 schreef DeLuna het volgende:
Altijd als ik kijk bakt Schulting er niks van
Gelukkig hebben we Jorien nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:25 schreef DeLuna het volgende:
Altijd als ik kijk bakt Schulting er niks van
we hebben de 1000 nogquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:26 schreef richolio het volgende:
Jammer, ik wil Schulting nog wel in actie zien eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
de b-finale is zoiets kansloos tijdens de Spelen
Slaat helemaal nergens op, ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelukkig wel, alles voor de medaljespiegelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jorien nog.
[ afbeelding ]
Zwarte dag in de sportgeschiedenis.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Coco. het volgende:
Is dit het einde tijdperk dagelijkse medailles?
dadelijk weer janken met christie op de BBCquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Cee het volgende:
Gezapt naar BBC, wachten tot iemand valt.
Gaat nog om een olympisch diplomaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Cee het volgende:
Gezapt naar BBC, wachten tot iemand valt.
Niet alleen tijdens de spelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
En de Britten zeggen 'Dadelijk weer janken met Schulting op de NOSquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dadelijk weer janken met christie op de BBC![]()
Thevoice4ever had een hele vervelende act + britjes zijn erg naar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Wat haat hier iedereen op Christie dan
vrouwquote:
ik wel, ze is misschien waardeloos voor shorttrack maar ze is zo knapquote:
Lijkt mij ook.quote:
Als je op Christie zoekt, alleen maar Britten die mad zijn op die Chinese.twitter:LFCfruitloop twitterde op zaterdag 17-02-2018 om 12:30:48@paddysatch Think the Chinese girl took Christie out deliberately #WinterOlympics2018 reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:32 schreef skysherrif het volgende:
Als je op Christie zoekt, alleen maar Britten die mad zijn op die Chinese.twitter:LFCfruitloop twitterde op zaterdag 17-02-2018 om 12:30:48@paddysatch Think the Chinese girl took Christie out deliberately #WinterOlympics2018 reageer retweet
Hou op hoor, halve gare.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik wel, ze is misschien waardeloos voor shorttrack maar ze is zo knap
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:32 schreef skysherrif het volgende:
wel goede rondingenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou op hoor, halve gare.
[ afbeelding ]
Afvoeren dat viswijfquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou op hoor, halve gare.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou op hoor, halve gare.
[ afbeelding ]
Nounounouquote:
Bij die Britten ligt het altijd aan iets anders. Wat een kkvolkquote:
Jacobellis was wel veel meer een favoriet toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:34 schreef sasquatsch het volgende:
Christie is de Jacobellis van het shorttrack
Teleurstellend.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:35 schreef hoekandit het volgende:
BBC commentatoren zijn niet echt mad
alle favorieten falen dus Christie is gewoon een van die favorietenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:35 schreef hoekandit het volgende:
Ja, dat wordt niet makkelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of iemand Choi kan kloppen straks .. die oogt echt super
Terechte straf zegt men op BBC. Realistisch dit keerquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:35 schreef hoekandit het volgende:
Christie's helmnummer is 1. Geen favoriete?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jacobellis was wel veel meer een favoriet toch?
Kramer 6equote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:36 schreef superniger het volgende:
Schakel net in.
Wat heb ik gemist,
penal Knegt en finale Ter Morsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:36 schreef superniger het volgende:
Schakel net in.
Wat heb ik gemist,
Niks. Schakel maar weer uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:36 schreef superniger het volgende:
Schakel net in.
Wat heb ik gemist,
De Dionne van de BBC probeert het nog de schuld aan de Chinese te geven , maar de analisten gaan daar niet in meequote:
Dit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:37 schreef hoekandit het volgende:
[..]
De Dionne van de BBC probeert het nog de schuld aan de Chinese te geven , maar de analisten gaan niet mee
In shorttrack ligt alles veel dichter op elkaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Christie's helmnummer is 1. Geen favoriete?
Onderdeel van de sport.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:39 schreef xzaz het volgende:
Waarom zijn shorttrackers altijd zo nuchter.. Je hebt het verneukt. 4 jaar lang voor niets.
Nuchtere Friezen/Hollanders/provincie naar keuze.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:39 schreef xzaz het volgende:
Waarom zijn shorttrackers altijd zo nuchter.. Je hebt het verneukt. 4 jaar lang voor niets.
Ik denk dat dat best een ander slag sporter is dan langebaanschaatsers. Niet minder gefocused maar ze kunnen het misschien sneller van zich af schudden, of laten het minder snel blijken hoe hard ze balen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:39 schreef xzaz het volgende:
Knegt heeft al een medaillequote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
Knegt/Christie de falers van deze winterspelen![]()
![]()
Ik denk ook omdat het zo onvoorspelbaar is qua penalty's en valpartijen dat je dat als sporter incalculeertquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best een ander slag sporter is dan langebaanschaatsers. Niet minder gefocused maar ze kunnen het misschien sneller van zich af schudden, of laten het minder snel blijken hoe hard ze balen.
dat valt met zilver nog wel meequote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
Knegt/Christie de falers van deze winterspelen![]()
![]()
Idd, gewoon een redelijk deel dat je niet in de hand hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook omdat het zo onvoorspelbaar is qua penalty's en valpartijen dat je dat als sporter incalculeert
ja oke maar hij was gedoodverfde gouden medaille kandidaat en dat heeft ie zelf verpestquote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oke maar hij was gedoodverfde gouden medaille kandidaat en dat heeft ie zelf verpest
Kramer ookquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oke maar hij was gedoodverfde gouden medaille kandidaat en dat heeft ie zelf verpest
Euh. Nee. Houd maar weer op met deze act.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep maar die heeft een gouden medaille op de 5000mquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Hij had kans op een medaille. Hij was zeker niet de gedoodverfde gouden medaille kandidaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ugh oke sorry dat ik knegt en christie met elkaar vergelijk, en ja net goed dat die christie faalt eigenlijk bbc doet net alsof zij een shorttrackgodin is of zoquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Euh. Nee. Houd maar weer op met deze act.
rot op gekquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ugh oke sorry dat ik knegt en christie met elkaar vergelijk, en ja net goed dat die christie faalt eigenlijk bbc doet net alsof zij een shorttrackgodin is of zo
Jawelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Kan Sjinkie eigenlijk nog 4 jaar mee?
Dit zouden wel zijn piek-spelen moeten zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Kan Sjinkie eigenlijk nog 4 jaar mee?
Dit ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:54 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Hamelin eruit
Maar:
Vies spelletje van de Canadezen. Elkaar bewust hinderen zodat je een advance krijgt.
Knegt heeft ook al een medaillequote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep maar die heeft een gouden medaille op de 5000m
Is Hamelin niet de betere? Dan is het onlogisch als ze het bewust hebben gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:54 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Hamelin eruit
Maar:
Vies spelletje van de Canadezen. Elkaar bewust hinderen zodat je een advance krijgt.
de kortere afstanden hebben meer rondesquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat programma snap ik trouwens niet, dat de 1500m op een dag wordt gereden en de kortere 1000 over meerdere dagen wordt uitgesmeerd
Ah okquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de kortere afstanden hebben meer rondes
Of het is gewoon niet gelukt zoals gewenst. Maar je hebt wel altijd iemand in de finale zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Hamelin niet de betere? Dan is het onlogisch als ze het bewust hebben gedaan.
Hamelin gaat zich echt niet opofferen voor Girard hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of het is gewoon niet gelukt zoals gewenst. Maar je hebt wel altijd iemand in de finale zo.
Ze faalt iedere keer tijdens de spelen maar doet het op EK en WKs wel heel goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ugh oke sorry dat ik knegt en christie met elkaar vergelijk, en ja net goed dat die christie faalt eigenlijk bbc doet net alsof zij een shorttrackgodin is of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |