Het is Kimquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hij zit al in de taxi naar de studio
Wel een grote broek...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel leuke meid verder
Die had ik leukerder gevonden. Spraakmakende TV.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eigenlijk moeten ze Boef nog in de jury zetten
Doet ze mee in Pyonchang op het onderdeel zingend schansspringen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kwam nog even snel zingen voordat ze doorgaat naar wintersport.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Noem jij zwarte olijven maar gekleurde olijven hoor
Aanbiedingen die ze niet kan laten lopenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar waarom ging Sanne nou weg. Reden?
En toch staat dit een stuk beter dan toen Trijntje zoiets aandeedquote:
Ha gelukkig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gaat 1 seizoen zingen en komt dan weer terug
watte?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ook haar voorhoogd heeft geen uitdrukking en staat stijf van de botox
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
En toch staat dit een stuk beter dan toen Trijntje zoiets aandeed
Is dat geen grietje van 21 dan? (Ik hoor het alleen, zit van de tv vandaan)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ook haar voorhoogd heeft geen uitdrukking en staat stijf van de botox
Apartquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei: De winnaar zit al in de auto, hij komt er aan.
Iets in die trant.
Ik denk stiekem ook dat hij die gup bedoelde. Maar het is wel lekker voer voor speculatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart
En wij maar denken dat dit live is
Martquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:50 schreef DaMart het volgende:
Dus volgend jaar moet een puber mensen die ouder en muzikaal verder ontwikkeld zijn gaan begeleiden?![]()
.
Eentje die echt kan zingen, wat we er ook van vinden. En humor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Strenge coach wel denk ik. Wel oprecht
yep, die wordt je de hele avond door de strot geduwdquote:
Kleine jongetjes doen alles wat je vraagtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef mootie het volgende:
Jennie Lena met Lil Kleine als coach.
Ik zie het nog niet voor me.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
die heeft er de kracht niet voor.
Jij weetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kleine jongetjes doen alles wat je vraagt
Is ze weer terug van een uiterst succesvol optreden op Times Square tussen de nep-Elmo's en Mickey Mousen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, die wordt je de hele avond door de strot geduwd
Ik vind het leuk. Mijn leerlingen ook. Samen tv-kijken, oldschool.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Laten we Lil een kans geven. Misschien issie wel hartstikke goed als coach
Rustig maar, Waylon wint gewoon het songfestival.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch weer bang voor de teleurstelling nu ook al zei ik dat het me niet uitmaakte
Niemand anders wil? Geen idee ook wat ze betalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef richolio het volgende:
Maar wat voor stoners zitten er dan daar op het hoofdkantoor dat ze Lil Kleine als nieuw lid nemen? Hoe gaat zoiets dan? Dan zit je in een bespreking en dan stel je Lil Kleine voor en dan zegt de rest "ja, mwoah, ja eins wol in goed idee"? (maar dan niet in het fries)
Dat kan ik me niet voorstellen.
Misschien is Erland na het tekenen van datquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef richolio het volgende:
Maar wat voor stoners zitten er dan daar op het hoofdkantoor dat ze Lil Kleine als nieuw lid nemen? Hoe gaat zoiets dan? Dan zit je in een bespreking en dan stel je Lil Kleine voor en dan zegt de rest "ja, mwoah, ja eins wol in goed idee"? (maar dan niet in het fries)
Dat kan ik me niet voorstellen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Rustig maar, Waylon wint gewoon het songfestival.
*maakt sussende geluidjes
Jim wint. Rustigquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch weer bang voor de teleurstelling nu ook al zei ik dat het me niet uitmaakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |