Martquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:50 schreef DaMart het volgende:
Dus volgend jaar moet een puber mensen die ouder en muzikaal verder ontwikkeld zijn gaan begeleiden?![]()
.
Eentje die echt kan zingen, wat we er ook van vinden. En humor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Strenge coach wel denk ik. Wel oprecht
yep, die wordt je de hele avond door de strot geduwdquote:
Kleine jongetjes doen alles wat je vraagtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef mootie het volgende:
Jennie Lena met Lil Kleine als coach.
Ik zie het nog niet voor me.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
die heeft er de kracht niet voor.
Jij weetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kleine jongetjes doen alles wat je vraagt
Is ze weer terug van een uiterst succesvol optreden op Times Square tussen de nep-Elmo's en Mickey Mousen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, die wordt je de hele avond door de strot geduwd
Ik vind het leuk. Mijn leerlingen ook. Samen tv-kijken, oldschool.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Laten we Lil een kans geven. Misschien issie wel hartstikke goed als coach
Rustig maar, Waylon wint gewoon het songfestival.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch weer bang voor de teleurstelling nu ook al zei ik dat het me niet uitmaakte
Niemand anders wil? Geen idee ook wat ze betalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef richolio het volgende:
Maar wat voor stoners zitten er dan daar op het hoofdkantoor dat ze Lil Kleine als nieuw lid nemen? Hoe gaat zoiets dan? Dan zit je in een bespreking en dan stel je Lil Kleine voor en dan zegt de rest "ja, mwoah, ja eins wol in goed idee"? (maar dan niet in het fries)
Dat kan ik me niet voorstellen.
Misschien is Erland na het tekenen van datquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:52 schreef richolio het volgende:
Maar wat voor stoners zitten er dan daar op het hoofdkantoor dat ze Lil Kleine als nieuw lid nemen? Hoe gaat zoiets dan? Dan zit je in een bespreking en dan stel je Lil Kleine voor en dan zegt de rest "ja, mwoah, ja eins wol in goed idee"? (maar dan niet in het fries)
Dat kan ik me niet voorstellen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Rustig maar, Waylon wint gewoon het songfestival.
*maakt sussende geluidjes
Jim wint. Rustigquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch weer bang voor de teleurstelling nu ook al zei ik dat het me niet uitmaakte
en de meeste nummer 1'squote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Tuurlijk Martijn, van de nummer 2 gaan we nog veel horen. Net als alle andere nummers 2
Niels Geusebroek werd derde of tweedequote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Tuurlijk Martijn, van de nummer 2 gaan we nog veel horen. Net als alle andere nummers 2
Tuurlijk bossie, er waait vanzelf weer een tuinhuisje omquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Taxi staat klaar .. meter looptquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ah, ze hebben haast, het wordt afgeraffeld
quote:
die had het over Lil kleine die nu al in de auto onderweg was. De winnaar komt straks alleen aan de telefoon. Die heeft het nog te druk om al bij Humberto aan tafel te komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef chufi het volgende:
Wel weer eens een vent .. Humberto bedankt
Was ze er vorig jaar niet dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Anouk heeft haar beide seizoenen gewonnen!
En wat leuk nu, met Jim!
gelukkig jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:56 schreef Disana het volgende:
Ere wie ere toekomt: Jim was de beste.
Bakkum noemt zichzelf Jim dacht ik. Weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef zoem het volgende:
Waarom noemen ze hem wel 'dzjim' en die Bakkum gewoon letterlijk het foeilelijke 'jim'? Ik erger me daar stiekem aan.
die jongen kon niets uitbrengenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:56 schreef Dagger87 het volgende:
Jammer dat de winnaar nooit een laatste woordje mogen zeggen.
nope, haast haastquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:56 schreef -sabine- het volgende:
En de winnaar zingt niet? Nog een keer?
Het dondert en het klettert...quote:
Volgens mij omdat je zijn naam ook zo foeilelijk uitspreekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef zoem het volgende:
Waarom noemen ze hem wel 'dzjim' en die Bakkum gewoon letterlijk het foeilelijke 'jim'? Ik erger me daar stiekem aan.
Die noemt zichzelf ook jjjim volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef zoem het volgende:
Jim was gedurende Idols ook Dzjim. Dat is later pas Jim geworden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef zoem het volgende:
Jennie Lena top 10 hit in Amerika genotquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:55 schreef matthijst het volgende:
Enige die je nog hoort is Maan door papa.
BIJ Humberto denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:56 schreef -sabine- het volgende:
Dit is niet de Soundmixshowquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:56 schreef -sabine- het volgende:
vaak wel ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:58 schreef Greys het volgende:
Normaal zong de winnaar wel nog een keer toch?
Er zijn nummer 2’s?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:54 schreef Bos81 het volgende:
ja al lang geledenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:58 schreef F1gamer het volgende:
Humberto is zijn scherpte ook verloren
Ditquote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
Het aantal live shows is ingekort en zelfs het winmoment is afgeraffeld. Arme Jim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |