abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187845830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:35 schreef neslihan het volgende:

[..]

Jaren op fok! Gepost maar iets met oude inlog kwijt en stalkerige ex :')

38!
Kayseri, kon het weten. :').

1/3 van de Nederlandse Turken komt uit Kayseri.
1/3 uit Konya.
De overige 1/3 uit de rest van Turkije.

Hier weleens eerder gepost?
pi_187845881
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nu het terug komt voel ik wel een warmte in mijn hart opkomen. O+
Las weer een aantal oude topics door, vraag me af wat er met de oldbies is gebeurd...

Emel, Triggershot (post al een tijdje niet meer), Devrim (met z'n tig kloons), TheMagnificent... En nog tig anderen die ik vergeet op te noemen. Zelfs met Bilmiyorem en Burakius, en zo.

Voelt raar om die oude topics door te lezen. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 13:56:46 ]
  woensdag 10 juli 2019 @ 13:58:54 #253
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187845922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

1/3 uit Konya.

Vergeet Kara Deniz niet.
Die zitten allemaal hier...
Protčge moi de mes désirs.
pi_187846298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Las weer een aantal oude topics door, vraag me af wat er met de oldbies is gebeurd...

Emel, Triggershot (post al een tijdje niet meer), Devrim (met z'n tig kloons), TheMagnificent... En nog tig anderen die ik vergeet op te noemen. Zelfs met Bilmiyorem en Burakius, en zo.

Voelt raar om die oude topics door te lezen. :P.
Ik was laatst mijn pm box op te schonen. Heel vreemd idd om het te lezen. Als je de berichten van iemand anders aan het lezen bent soms. In zekere zin is dat ook zo. We zijn niet meer dezelfde persoon als 10 jaar terug.

Ik weet wel dat Emel moeder is geworden van een zoon.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187846343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

1/3 uit Konya.

Kan er ook niks aan doen :'( _O-

Nee, ik zat toen sowieso niet veel in GC. Vooral KLB en LIF
pi_187860861
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Vergeet Kara Deniz niet.
Die zitten allemaal hier...
Ooit de memlekets van deze reeks bij elkaar gevraagd, weet helaas niet meer welke gebieden goed waren vertegenwoordigd in deze reeks. Karadeniz kwam inderdaad best wel wat voor, maar niet de meeste, dacht ik.
pi_187860912
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik was laatst mijn pm box op te schonen. Heel vreemd idd om het te lezen. Als je de berichten van iemand anders aan het lezen bent soms. In zekere zin is dat ook zo. We zijn niet meer dezelfde persoon als 10 jaar terug.
[q/]
Merk zelf nooit hoe snel de tijd eigenlijk echt gaat... Pas wanneer ik even stilsta en terugkijk; en dan komt het hard aan. Word er wel vaak even kort 'sentimenteel' van. :P

En dan is het weer rap verdergaan met wat je aan het doen was en ben je het alweer snel vergeten...

[q]
Ik weet wel dat Emel moeder is geworden van een zoon.
Spreek je haar nog wel eens? Zo ja, doe de groetjes van ons en geef dan door dat ze even hoi mag komen zeggen. :P.
pi_187860929
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:28 schreef neslihan het volgende:

[..]

Kan er ook niks aan doen :'( _O-

Nee, ik zat toen sowieso niet veel in GC. Vooral KLB en LIF
Een nieuweling in de reeks... Dat vraagt om een introductie! :o.

Deze post is wel 7 jaar oud, maar vertelt veel over mij:

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.

Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.

Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.

Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.

Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.

Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht. _O-. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!! _O-). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.

Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.

Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.

Hmhmm.
pi_187861606
Wanneer gaat de lira nou neer. Ik ga bijna op vakantie. :(
pi_187861887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:25 schreef Atak het volgende:
Wanneer gaat de lira nou neer. Ik ga bijna op vakantie. :(
Letterlijke ramptoerist.
pi_187862860
quote:
8s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Letterlijke ramptoerist.
Ramp-toerist is de gene die op AKP stemt. Ik vind het wel jammer voor de anderen maar dat hebben ze aan hunzelf te danken.
pi_187864366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Spreek je haar nog wel eens? Zo ja, doe de groetjes van ons en geef dan door dat ze even hoi mag komen zeggen. :P.
not realy. ze is een facebook vriend van mij, maar we hebben nooit persoonlijk contact gehad. aleykum selam zal het doen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187864382
quote:
8s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Letterlijke ramptoerist.
vatan emin ellerde, maak je geen zorgen
-Rabia Al-Basri
pi_187871841
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een nieuweling in de reeks... Dat vraagt om een introductie! :o.

Deze post is wel 7 jaar oud, maar vertelt veel over mij:
[..]

Oh dear. Verwacht geen epos, ik ben kort van stof _O-

Getrouwd, moeder, auto/motor fanaat, werkend in de financiële sector. :W Nooit zo goed geweest met introducties, de introductieweek sloeg ik dan ook gewoon over. Gaandeweg leer je elkaar wel kennen :+
pi_187882461
Spannend:

DeItaOne twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:53:15 U.S. TO ADDRESS TURKEY S-400 DEAL AT 11:15AM IN WASHINGTON reageer retweet
Economie is niet meer te redden. Enige wat Erdogan nog kan doen is de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.
pi_187882579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef Atak het volgende:
Spannend:

DeItaOne twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:53:15 U.S. TO ADDRESS TURKEY S-400 DEAL AT 11:15AM IN WASHINGTON reageer retweet
de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.
waar doel je precies op?
-Rabia Al-Basri
pi_187882605
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar doel je precies op?
Lees je even in wat er gaande is in noord Syrië.
pi_187882620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Lees je even in wat er gaande is in noord Syrië.
ik vraag het je toch...
-Rabia Al-Basri
pi_187882689
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef Atak het volgende:
Spannend:

Economie is niet meer te redden. Enige wat Erdogan nog kan doen is de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.
Waar doel je precies op? Welke teringbende heeft hij precies gecreëerd?

En wat versta jij onder opruimen? 'Gewoon' weggaan? Controle overdragen?

Hoe zie jij dit allemaal voor je?
pi_187882714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar doel je precies op? Welke teringbende heeft hij precies gecreëerd?

En wat versta jij onder opruimen? 'Gewoon' weggaan? Controle overdragen?

Hoe zie jij dit allemaal voor je?
In noord Syrië heb je toch nu PKK. Onder welke steen leef jij?
pi_187882733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:15 schreef Atak het volgende:

[..]

je hebt sinds de jaren 80 de PKK in noord syrie, dat oorlog voert tegen turkije. onder welke steen leef jij?
-Rabia Al-Basri
pi_187882761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat?

Erdogan heeft de situatie gecreëerd dat er door hem PKK is in het noorden van Syrië?

De PKK was daar niet aanwezig en is daar door Erdogan? Zeg jij dat nou?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 15:18:39 ]
pi_187882790
En wat is jouw oplossing dan, want daar ben ik ook naar benieuwd...

Waar doel jij op met "teringbende opruimen"?
pi_187882809
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:19 schreef zarGon het volgende:
En wat is jouw oplossing dan, want daar ben ik ook naar benieuwd...

Waar doel jij op met "teringbende opruimen"?
all out war tegen de pkk en de amerikanen in syrie :D
-Rabia Al-Basri
pi_187882854
ZarGon ben senin amk. Bi bok anlamıyorsun. 😂
pi_187883038
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:22 schreef Atak het volgende:
ZarGon ben senin amk. Bi bok anlamıyorsun. 😂
Leg uit dan. :s).

Zowel Slayage als ik vragen door, maar in plaats van antwoord te geven, maak je het persoonlijk.
pi_187883129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Leg uit dan. :s).

Zowel Slayage als ik vragen door, maar in plaats van antwoord te geven, maak je het persoonlijk.
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
pi_187883138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
k
pi_187883185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:

[..]

niggah please :')
-Rabia Al-Basri
pi_187883838
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

niggah please :')
Valt wel op dat Atak opeens hardcore Turks lult. :').
pi_187884364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij zoekt een vrouw.
pi_187884378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaald :P
-Rabia Al-Basri
pi_187886601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:43 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Hij zoekt een vrouw.
Ze zeggen dat de dames uit Alanya en Kayseri trouw zijn en als een geschenk.
pi_187890326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:36 schreef stokj het volgende:

[..]

Ze zeggen dat de dames uit Alanya en Kayseri trouw zijn en als een geschenk.
Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.
pi_187891083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:42 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.
Even kijken dan waar die askims te vinden zijn _O- _O- _O-
pi_187891183
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaald :P
Ow. Dat wist ik niet.
pi_187914221
Turkse volkslied op Silverstone :D
pi_187970551
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:56 schreef Doler12 het volgende:
Turkse volkslied op Silverstone :D
Moest even opzoeken waar je op doelde...

Formule 1, blijkbaar.

Maar wat dan? Turkse coureur, of zo?
pi_187970624
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Moest even opzoeken waar je op doelde...

Formule 1, blijkbaar.

Maar wat dan? Turkse coureur, of zo?
Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.

Ayhancan Güven. *O*.

(Kan de Turkse vlag-smiley niet vinden. ;(.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2019 17:13:35 ]
pi_187971948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.

Ayhancan Güven. *O*.

(Kan de Turkse vlag-smiley niet vinden. ;(.)
Die gast ja

pi_188184678
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:13 schreef zarGon het volgende:
@:sylvesterrr, ben je al getrouwd? :D. O+.
Nee, eind van het jaar pas. :)
pi_188196875
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, eind van het jaar pas. :)
Leuk, spannend! Al huisje gevonden of komt ze bij je wonen.
pi_188201014
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Leuk, spannend! Al huisje gevonden of komt ze bij je wonen.
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
pi_188206673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
Haarlem is leuk wonen! Gefeliciteerd :) Wel prijzig volgens mij, maar met je flinke overwaarde moet dat goed komen :P

Na nachtje stappen moet je naar de Tempel op de Tempeliersstraat, lekkere shoarma (geen doner).
pi_188214912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haarlem is leuk wonen! Gefeliciteerd :) Wel prijzig volgens mij, maar met je flinke overwaarde moet dat goed komen :P

Na nachtje stappen moet je naar de Tempel op de Tempeliersstraat, lekkere shoarma (geen doner).
Prijzig? Jazeker, vooral vergeleken met m'n huidige hypotheeklasten. :') De maandelijkse huurprijs is bijna 3x zo hoog als m'n hypotheek.

Ja, ik woon momenteel spotgoedkoop (koopsom ¤149.000 tegen 1.81% rente). :P

Nachtje stappen? Doe ik niet aan. :+
pi_188227423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ligt maar net aan de wijk of Haarlem leuk wonen. Vermijd ajb SChalkwijk.
pi_188260844

Hallo Turken, voor de verandering weer eens een serieuze post van mij.
Zelf doneer ik ook soms en het valt erg mee qua ongemak, een aanrader wat mij betreft.

Serieuze vraag: kan Sanquin geen bloed importeren uit Turkije als noodgreep?
pi_188263668
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:

Hallo Turken, voor de verandering weer eens een serieuze post van mij.
Zelf doneer ik ook soms en het valt erg mee qua ongemak, een aanrader wat mij betreft.

Serieuze vraag: kan Sanquin geen bloed importeren uit Turkije als noodgreep?
Hoe bedoel je als noodgreep? Het is na 1x importeren niet klaar. Zij (en vele anderen) hebben continu ‘nieuw’ bloed nodig.
pi_188263679
Ik wil trouwens al heel lang bloed doneren, maar ik kan zelf niet echt tegen bloed.
Na het afstaan ben ik ontzettend dizzy, 2 uur lang. Zelfs 1x flauw gevallen tijdens het afstaan van bloed :D
pi_188285360
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik wil een Passolig kaart aanvragen om wedstrijden bij te wonen. Maar ik vind het zo een k*t systeem dat ik er gewoon niet uitkom.

Je moet namelijk een nummer opgeven, waar je sms-bevestigingen op zal ontvangen. Hier kan je alleen geen NL nummer opgeven. Ik noteer 31 als landcode, 6 als area code, maar vervolgens pas je gehele telefoonnummer niet meer. Is een Turkse telefoonnummer verplicht?

Is het trouwens handiger om een Passolig kaart aan te vragen met en TR of NL nationaliteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')