Kayseri, kon het weten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:35 schreef neslihan het volgende:
[..]
Jaren op fok! Gepost maar iets met oude inlog kwijt en stalkerige ex
38!
Las weer een aantal oude topics door, vraag me af wat er met de oldbies is gebeurd...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu het terug komt voel ik wel een warmte in mijn hart opkomen.
Vergeet Kara Deniz niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kayseri, kon het weten..
1/3 van de Nederlandse Turken komt uit Kayseri.
1/3 uit Konya.
De overige 1/3 uit de rest van Turkije.
Hier weleens eerder gepost?
Ik was laatst mijn pm box op te schonen. Heel vreemd idd om het te lezen. Als je de berichten van iemand anders aan het lezen bent soms. In zekere zin is dat ook zo. We zijn niet meer dezelfde persoon als 10 jaar terug.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Las weer een aantal oude topics door, vraag me af wat er met de oldbies is gebeurd...
Emel, Triggershot (post al een tijdje niet meer), Devrim (met z'n tig kloons), TheMagnificent... En nog tig anderen die ik vergeet op te noemen. Zelfs met Bilmiyorem en Burakius, en zo.
Voelt raar om die oude topics door te lezen..
Kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kayseri, kon het weten..
1/3 van de Nederlandse Turken komt uit Kayseri.
1/3 uit Konya.
De overige 1/3 uit de rest van Turkije.
Hier weleens eerder gepost?
Ooit de memlekets van deze reeks bij elkaar gevraagd, weet helaas niet meer welke gebieden goed waren vertegenwoordigd in deze reeks. Karadeniz kwam inderdaad best wel wat voor, maar niet de meeste, dacht ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Vergeet Kara Deniz niet.
Die zitten allemaal hier...
Spreek je haar nog wel eens? Zo ja, doe de groetjes van ons en geef dan door dat ze even hoi mag komen zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn pm box op te schonen. Heel vreemd idd om het te lezen. Als je de berichten van iemand anders aan het lezen bent soms. In zekere zin is dat ook zo. We zijn niet meer dezelfde persoon als 10 jaar terug.
[q/]
Merk zelf nooit hoe snel de tijd eigenlijk echt gaat... Pas wanneer ik even stilsta en terugkijk; en dan komt het hard aan. Word er wel vaak even kort 'sentimenteel' van.
En dan is het weer rap verdergaan met wat je aan het doen was en ben je het alweer snel vergeten...
[q]
Ik weet wel dat Emel moeder is geworden van een zoon.
Een nieuweling in de reeks... Dat vraagt om een introductie!quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:28 schreef neslihan het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen![]()
![]()
Nee, ik zat toen sowieso niet veel in GC. Vooral KLB en LIF
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.
Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.
Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.
Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.
Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht.. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!!
). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.
Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.
Hmhmm.
Letterlijke ramptoerist.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:25 schreef Atak het volgende:
Wanneer gaat de lira nou neer. Ik ga bijna op vakantie.
Ramp-toerist is de gene die op AKP stemt. Ik vind het wel jammer voor de anderen maar dat hebben ze aan hunzelf te danken.quote:
not realy. ze is een facebook vriend van mij, maar we hebben nooit persoonlijk contact gehad. aleykum selam zal het doenquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spreek je haar nog wel eens? Zo ja, doe de groetjes van ons en geef dan door dat ze even hoi mag komen zeggen..
vatan emin ellerde, maak je geen zorgenquote:
Oh dear. Verwacht geen epos, ik ben kort van stofquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een nieuweling in de reeks... Dat vraagt om een introductie!.
Deze post is wel 7 jaar oud, maar vertelt veel over mij:
[..]
Economie is niet meer te redden. Enige wat Erdogan nog kan doen is de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.twitter:DeItaOne twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:53:15U.S. TO ADDRESS TURKEY S-400 DEAL AT 11:15AM IN WASHINGTON reageer retweet
waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef Atak het volgende:
Spannend:de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.twitter:DeItaOne twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:53:15U.S. TO ADDRESS TURKEY S-400 DEAL AT 11:15AM IN WASHINGTON reageer retweet
ik vraag het je toch...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Lees je even in wat er gaande is in noord Syrië.
Waar doel je precies op? Welke teringbende heeft hij precies gecreëerd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef Atak het volgende:
Spannend:Economie is niet meer te redden. Enige wat Erdogan nog kan doen is de teringbende die hij in noord Syrië heeft gecreëerd opruimt voordat hij opzout.twitter:DeItaOne twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:53:15U.S. TO ADDRESS TURKEY S-400 DEAL AT 11:15AM IN WASHINGTON reageer retweet
In noord Syrië heb je toch nu PKK. Onder welke steen leef jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Welke teringbende heeft hij precies gecreëerd?
En wat versta jij onder opruimen? 'Gewoon' weggaan? Controle overdragen?
Hoe zie jij dit allemaal voor je?
je hebt sinds de jaren 80 de PKK in noord syrie, dat oorlog voert tegen turkije. onder welke steen leef jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:15 schreef Atak het volgende:
[..]
In noord Syrië heb je toch nu PKK. Onder welke steen leef jij?
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:15 schreef Atak het volgende:
[..]
In noord Syrië heb je toch nu PKK. Onder welke steen leef jij?
all out war tegen de pkk en de amerikanen in syriequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:19 schreef zarGon het volgende:
En wat is jouw oplossing dan, want daar ben ik ook naar benieuwd...
Waar doel jij op met "teringbende opruimen"?
Leg uit dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:22 schreef Atak het volgende:
ZarGon ben senin amk. Bi bok anlamıyorsun. 😂
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg uit dan..
Zowel Slayage als ik vragen door, maar in plaats van antwoord te geven, maak je het persoonlijk.
kquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
niggah pleasequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
Hij zoekt een vrouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt wel op dat Atak opeens hardcore Turks lult..
de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaaldquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt wel op dat Atak opeens hardcore Turks lult..
Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de dames uit Alanya en Kayseri trouw zijn en als een geschenk.
Even kijken dan waar die askims te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:42 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.
Ow. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaald
Moest even opzoeken waar je op doelde...quote:
Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar je op doelde...
Formule 1, blijkbaar.
Maar wat dan? Turkse coureur, of zo?
Die gast jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.
Ayhancan Güven..
(Kan de Turkse vlag-smiley niet vinden..)
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leuk, spannend! Al huisje gevonden of komt ze bij je wonen.
Haarlem is leuk wonen! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
Prijzig? Jazeker, vooral vergeleken met m'n huidige hypotheeklasten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haarlem is leuk wonen! GefeliciteerdWel prijzig volgens mij, maar met je flinke overwaarde moet dat goed komen
Na nachtje stappen moet je naar de Tempel op de Tempeliersstraat, lekkere shoarma (geen doner).
Ligt maar net aan de wijk of Haarlem leuk wonen. Vermijd ajb SChalkwijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
Hoe bedoel je als noodgreep? Het is na 1x importeren niet klaar. Zij (en vele anderen) hebben continu ‘nieuw’ bloed nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hallo Turken, voor de verandering weer eens een serieuze post van mij.
Zelf doneer ik ook soms en het valt erg mee qua ongemak, een aanrader wat mij betreft.
Serieuze vraag: kan Sanquin geen bloed importeren uit Turkije als noodgreep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |