Leg uit dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:22 schreef Atak het volgende:
ZarGon ben senin amk. Bi bok anlamıyorsun. 😂
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg uit dan..
Zowel Slayage als ik vragen door, maar in plaats van antwoord te geven, maak je het persoonlijk.
kquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
niggah pleasequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik geen energie voor. Je kan het ook gewoon zelf onderzoeken. Lees Sözçü of zo.
Hij zoekt een vrouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt wel op dat Atak opeens hardcore Turks lult..
de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaaldquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt wel op dat Atak opeens hardcore Turks lult..
Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de dames uit Alanya en Kayseri trouw zijn en als een geschenk.
Even kijken dan waar die askims te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:42 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook ff zo eentje zoeken.
Ow. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
de dingen die hij in het turks zegt zijn dan ook lastig te vertalen zijn heel cultureel bepaald
Moest even opzoeken waar je op doelde...quote:
Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar je op doelde...
Formule 1, blijkbaar.
Maar wat dan? Turkse coureur, of zo?
Die gast jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. https://www.takvim.com.tr(...)lar-kameraya-yansidi.
Ayhancan Güven..
(Kan de Turkse vlag-smiley niet vinden..)
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leuk, spannend! Al huisje gevonden of komt ze bij je wonen.
Haarlem is leuk wonen! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
Prijzig? Jazeker, vooral vergeleken met m'n huidige hypotheeklasten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haarlem is leuk wonen! GefeliciteerdWel prijzig volgens mij, maar met je flinke overwaarde moet dat goed komen
Na nachtje stappen moet je naar de Tempel op de Tempeliersstraat, lekkere shoarma (geen doner).
Ligt maar net aan de wijk of Haarlem leuk wonen. Vermijd ajb SChalkwijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning in Haarlem gevonden. Ik ga mijn appartement verkopen (met flinke overwaarde) en lekker huren in Haarlem. Nieuwbouw, dus het is nog maar de vraag of het tijdig wordt opgeleverd hahaha.
Hoe bedoel je als noodgreep? Het is na 1x importeren niet klaar. Zij (en vele anderen) hebben continu ‘nieuw’ bloed nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hallo Turken, voor de verandering weer eens een serieuze post van mij.
Zelf doneer ik ook soms en het valt erg mee qua ongemak, een aanrader wat mij betreft.
Serieuze vraag: kan Sanquin geen bloed importeren uit Turkije als noodgreep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |