SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Geen wonder dat ze alleen haar voornaam gebruikt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zus van de politieman te paard
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze alleen haar voornaam gebruikt.
Ik krijg al kiespijn als ik ernaar kijkquote:
quote:
Succes doet rare dingen met iemand.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is na Ein bisschen frieden wel erg veel onder de zonnebank geweest....
Ha! Mijn kies mis ik als kiespijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg al kiespijn als ik ernaar kijk![]()
Vandaag nog last gehad?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha! Mijn kies mis ik als kiespijn
Kan alsnog als daar behoefte aan is...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat je nav de opmerking van Spijkerbroek wel Heart and Soul van T'Pau zou gaan draaien.
Misschien iets te veel T'Pau dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan alsnog als daar behoefte aan is...
Ik geloof je direct, maar ik hoop toch dat je het gegoogled hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
KRO's Speciale Aanbieding van 14 februari 1988
de vorige dan
Nope, ik weet het nog van een opmerking van ranja ooit hier op fokquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar ik hoop toch dat je het gegoogled hebt.
You're my heart, you're my soul van Modern Talking dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien iets te veel T'Pau dan.
DDM is niet aanwezig, dus...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You're my heart, you're my soul van Modern Talking dan?
Lemon incest van Serge & Charlotte Gainsbourg?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Straks doen we nog wel een verboden liefde...
Deze versie met Dreamboat Annie ken ik eens een keer wél.quote:
quote:
Zuurpruimen muziek...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lemon incest van Serge & Charlotte Gainsbourg?
Amper. Voelt af en toe beetje zeurend. Maar geen pijn.quote:
Ah, is dat het...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voelt af en toe beetje zeurend.
Te snel afquote:
quote:
Alle twee de originelen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Originelen van Samantha Fox blijven toch beter
Daarover gesproken, zie MUZ Trivia...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Originelen van Samantha Fox blijven toch beter
Wat is ermee?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken, zie MUZ Trivia...
Ik heb ooit eens een 'vocoder' show gedaan (MadMaster hoort stemmen).quote:
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een 'vocoder' show gedaan (MadMaster hoort stemmen).
Op een gegeven moment kan je het niet meer horen...
Dat 'gegeven moment' duurt bij mij nooit heel langquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een 'vocoder' show gedaan (MadMaster hoort stemmen).
Op een gegeven moment kan je het niet meer horen...
Gewoon de linker of de rechter van je oor af doen, dan stroomt het er zo weer uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik geloof dat ik mijn koptelefoon af moet doen. Dit gaat nu van links naar rechts door mijn hoofd
Dat zeiden ze ook tegen Vincent van Goghquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon de linker of de rechter van je oor af doen, dan stroomt het er zo weer uit.
Bloody, bloody night...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen Vincent van Gogh
En hij heeft nu een museum voor zichzelf.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen Vincent van Gogh
Ik werd er echt gek vanquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon de linker of de rechter van je oor af doen, dan stroomt het er zo weer uit.
Dat was precies Plant's bedoeling *wink wink nudge nudge*quote:
En dan gono in de disco.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De tekst van dit nummer doet vermoeden dat het nog uit de tijd komt dat men lekker ging swingen in een dancing en nog wat sjansen met een spetter
Ik heb een gedicht geschrevenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, doet iemand hier iets aan Valentijn? Uit eten of cadeautjes of een bloemetje of zo?
Ik dus niet.
Ik draai wat muziek rond dat thema...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, doet iemand hier iets aan Valentijn? Uit eten of cadeautjes of een bloemetje of zo?
Ik dus niet.
Helemaal niks. Samen met Halloween vind ik dat dat commerciële in de VS moet blijven.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Ik dus niet.
Met een kikker filter...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Theo van Es zingt alsof ie het altijd met een butt-plug in doet
Oh ja, dat ik dat alweer bijna was vergetenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht geschreven
Huh? Vergeten?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat ik dat alweer bijna was vergeten
En dat doe je verdienstelijk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai wat muziek rond dat thema...
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was toch echt even gewoon radio maken op radio 49 heur
Deze is dan wel het lekkerste van die driequote:
Deze vind ik nog mooi als hij over de rand heen vliegt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Het gevaar bij dit soort thema's is dat het te cheesy wordt.
Dit is wat mij betreft op het randje, hoe mooi ook...
Ik prefereer deze ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de versie van Malcolm niet zo gewaardeerd werd...
+1quote:
Eens kijken of je dat bij de volgende ook doet...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt/spreekt mee
Ja nee. Niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of je dat bij de volgende ook doet...
Met succes?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de periode dat ik m'n enige Valentijnskaart heb geschreven
Nee, hij was anoniemquote:
Je moet je er gewoon aan overgevenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde net zeggen dat als iemand mij dit liedje van Nils Lofgren met valentijnsdag stuurt, dat er dan geen relatie uit voortvloeit, maar als iemand mij dit liedje van Scooter stuurt met valentijnsdag, dan mag ik enkele jaren de bak in wegens doodslag.
Ik moet er wel van overgeven. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon aan overgeven
Het is een beginquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet er wel van overgeven. Telt dat ook?
Merci!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Thema-dagen zijn aan jou wel besteed
Moet ik eerst een chickie scorenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Ik dus niet.
Wij wel, maar wat precies: dat vertel ik na afloop wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
Ik dus niet.
I do envy youquote:
De tand der tijd is onverbiddelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2018 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
I do envy you
Een lekker mokkel waar je maar geen genoeg van kan krijgen
U moet u hier wat vaker laten zien.quote:Op woensdag 14 februari 2018 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
De tand der tijd is onverbiddelijk.
Wanneer ik zin heb, ben niet zo van de vaste patronen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U moet u hier wat vaker laten zien.
Moonen hoeft niet, maar u snapt mijn punt.
De eerste minuten klinken goedquote:
Ik chill er goed opquote:Op woensdag 14 februari 2018 01:09 schreef sig000 het volgende:
Deze stijl wordt langzaam maar zeker steeds meer verweven in de huidige populaire muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |