We weten het nu zo ongeveer 36 uur dat we een kind gaan krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:57 schreef elamanilo het volgende:
Wolken, een zoon! Wow, zoals omentielvo ook zei, een paar dagen geleden wist je nog niet eens dat je zwanger was en nu weer je dat het een zoon is! Heerlijk, maar ook bizar. Merkte je het al aan je buik, dat ie wat gevulder leek?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:05 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier een update van mij:Jij ook van harte!! Wat fijn dat ze nu zo goed groeit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij ook van harte!! Wat fijn dat ze nu zo goed groeit!
Succes hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef klaprooss het volgende:
Thanks lieve dames, jullie steun doet me goed.
14.45 is het zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BellaaElisa op 13-02-2018 13:09:32 ]
Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]hoe gaat het nu met jou kleine meid?
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huisquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!
Mooie naam heeft je meiske!
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:10 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O Bella en Aventura jullie kleine strijdersMooie naam Bella!
Die naam stond ook bij mij op mijn lijst, maar man keurde 'm niet goed..Vind de betekenis zo mooi.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:11 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huis
Dankje wel![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoede is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embry van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
Wat een verdrietig rotnieuws zeg!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Oh nee, ook al had je een vermoeden, het is onverminderd k*t!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Ach klap, wat naarquote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Ze is getest op verschillende infectie's die de oorzaak konden zijn, maar dat was gelukkig niet het geval. Ze is dus gewoon echt een kleintjequote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:42 schreef tombolafan het volgende:
-
Bella gefeliciteerdwas er een reden voor dymaturiteit?
Aaah Klap. Vind het zo verdrietig, hoop je hier weer gauw te zien! Dikke knuffel voor jou.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:17 schreef klaprooss het volgende:
Thanks all![]()
Fijne zwangerschap en een mooie ontmoeting met jullie baby’s!
Hopelijk tot snel
quote:
Asos had laatst mooie, maar wel met drukke printjes.quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
I know, I know.
Ik zoek ook nog een mooie witte of blauwe pyjama met knoopjes ivm borstvoeding. Kan geen leuke vinden.
Lekker uitrusten vandaag.
https://www.esprit.nl/dam(...)NL_IC_GG_PS_40_00001quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
I know, I know.
Ik zoek ook nog een mooie witte of blauwe pyjama met knoopjes ivm borstvoeding. Kan geen leuke vinden.
Lekker uitrusten vandaag.
Niezenquote:Op woensdag 14 februari 2018 08:21 schreef Songeur het volgende:
Mijlpaal CassE
Ah duman, straks ga je ‘t gehik nog missen! Hoewel minibaby’s die hikken zijn ookof niezen
quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Asos had laatst mooie, maar wel met drukke printjes.
Deze vond ik dus erg mooi:
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27
http://www.asos.com/asos-(...)ze=72&totalstyles=27
Lief!quote:
Oooh zeg dat danquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
[..]
Lief!
Maar dit is niet echt wat ik zoek. Zulke (praktische) pyjama’s heb ik, maar ik wil meer een mooie pyjama. Wit, zijde, kant.
Ik ga ook eens googlen, in de stad heb ik niet kunnen slagen.
Ze doen de SEO tegenwoordig sowieso liever met / rond 19 weken, toch? Ook zodat evt vervolgonderzoek sneller plaats kan vinden dacht ik? Ik zou hem ook liever eerder inplannen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:13 schreef Wolken het volgende:
Fijne valentijnsdag allemaal!
Wat verschrikkelijk verdrietig Klap, heel veel sterkte.
Ivm een GBP ben ik medisch en had ik gisteren de intake met de klinisch verloskundige en heb ik 19 buisjes bloed moeten laten prikken. Loopt degene die prikt even weg om wat extra buisjes te pakken hoor ik haar tegen haar collega zeggen " deze mevrouw weet pas 2 dagen dat ze 16 weken zwanger is!" Daar zaten ook 2 buisjes bij voor de NIPT.
Ik twijfel een beetje om mijn 20 weken echo te verplaatsen. 2 maart ga ik op vakantie en dan ben ik 20 weken. Nu staat de 20 weken echo na mijn vakantie en dan ben ik al 22 weken. Aan de ene kant ben ik bang dat het slecht nieuws is en ik daardoor de vakantie moet missen, aan de andere kant vind ik het met 22 weken wel weer erg laat.
Zijde en borstvoeding is niet de meest ideale combi hahah. Lektetten enzoquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
[..]
Lief!
Maar dit is niet echt wat ik zoek. Zulke (praktische) pyjama’s heb ik, maar ik wil meer een mooie pyjama. Wit, zijde, kant.
Ik ga ook eens googlen, in de stad heb ik niet kunnen slagen.
UD!quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:04 schreef CassElliot het volgende:
UDFijne valentijn allemaal
OIT, hoe is ‘t bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |