quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij ook van harte!! Wat fijn dat ze nu zo goed groeit!
Succes hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef klaprooss het volgende:
Thanks lieve dames, jullie steun doet me goed.
14.45 is het zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BellaaElisa op 13-02-2018 13:09:32 ]
Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]hoe gaat het nu met jou kleine meid?
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huisquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goed, ze is nu ruim een week in het streekziekenhuis en is al 145 gram aangekomen. Ze moet naar de 2 kilo en alle voedingen zelf drinken. Ze krijgt nu nog 12 voedingen per etmaal en die krijgt ze bijna allemaal met de sonde, maar zo nu en dan geef ik haar de borst (dat kan ze al)!! en manlief de fles. Ze kan voorlopig nog niet mee, maar ze doet het nu gewoon supergoed!
Mooie naam heeft je meiske!
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:10 schreef Fuchsia_roze het volgende:
O Bella en Aventura jullie kleine strijdersMooie naam Bella!
Die naam stond ook bij mij op mijn lijst, maar man keurde 'm niet goed..Vind de betekenis zo mooi.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:11 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, en wow wat een sterk meisje heb je. Aan de borst drinken! Knap hoor! Hopelijk blijft ze in een stijgende lijn het goed doen en mag ze lekker snel mee naar huis
Dankje wel![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoede is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embry van ongeveer 7 weken.
Het is kut en verdrietig maar ik ben blij met de duidelijkheid! Bah
Wat een verdrietig rotnieuws zeg!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
Oh nee, ook al had je een vermoeden, het is onverminderd k*t!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:04 schreef klaprooss het volgende:
Zoals ik al vermoedde is het hartje gestopt. Wel eindelijk een fatsoenlijke meting gehad van een embryo van ongeveer 7 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |