Wel een beetje zoals verwacht gezien dit seizoenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Klummie het volgende:
Maar goed na Kramer hebben we dus alleen maar losers.
Roestgod komt eraanquote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Klummie het volgende:
Maar goed na Kramer hebben we dus alleen maar losers.
Ik vind het ook heel lastig om respect to hebben voor iemand die wegvlucht.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Toby56 het volgende:
Als TJ niet naar Canada was verkast, dan stond-ie nu anoniem vakken te vullen bij de Appie H.
Is nooit geweldig geweest, maar nu z'n kop steeds ouwer wordt valt het meer op.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het kapsel van de koning niet echt geweldig, of mag ik dat niet zeggen?
Ze zijn vriendinnen denk ik? Gek hè.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Wat doet die eeuwige Ellen Hoog toch altijd bij Naomi van As
Dat zijn vriendinnen. Dan vind je het leuk om dingen met elkaar te doen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Handleiding het volgende:
Is dat Ellen Hoog die zo klef doet met de familie Kramer?
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef franklop het volgende:
WE ZIJN DUITSLAND WEER VOORBIJ OP DE MEDAILLESPIEGEL
EAT THAT COLUMBIAFAN
Nabeschouwingen en herhalingen van dit gebeurenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef bamibij het volgende:
Komt er nog wat leuks vandaag verder op de NOS?
zijn beide op snoepreisje namens SBS en televaag geloof ikquote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn vriendinnen denk ik? Gek hè.
De Noren komen er te laatste morgen definitief over, waarschijnlijk vandaag al.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef franklop het volgende:
WE ZIJN DUITSLAND WEER VOORBIJ OP DE MEDAILLESPIEGEL
EAT THAT COLUMBIAFAN
Die wordt mooi, met ook nog Bergsma erbij.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Arcee het volgende:
Kramer
TJ wel verrassend snel. Na die langzamere rondjes zag ik 'm al zesde worden en zeker niet nog versnellen naar zilver. Dat wordt retespannend op de 10km.
zal wel een toplul hebben dan.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Sven doet al die hockeymeisjes. Goed/slecht bewaard geheim.
Alles zal van de loting afhangen. Hopelijk mogen ze tegen elkaar rijden.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Arcee het volgende:
Kramer
TJ wel verrassend snel. Na die langzamere rondjes zag ik 'm al zesde worden en zeker niet nog versnellen naar zilver. Dat wordt retespannend op de 10km.
Kutnoren.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Noren komen er te laatste morgen definitief over, waarschijnlijk vandaag al.
Kwalificatie is afgelast. iedereen rechtstreeks in de finale.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft die Nederlandse slope stylester nog wat gepresteerd vannacht?
Zo'n hekel aan Noren.quote:
Dat zal maar dan kunnen het nog wel vriendinnen zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn beide op snoepreisje namens SBS en televaag geloof ik
Afgelast, daardoor gaat iedereen automatisch door naar de finales.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft die Nederlandse slope stylester nog wat gepresteerd vannacht?
Kijkquote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwalificatie is afgelast. iedereen rechtstreeks in de finale.
ik vind Ellen Hoog leuker dan Naomiquote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Grapje toch?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh nice, bedanktquote:Op zondag 11 februari 2018 10:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Afgelast, daardoor gaat iedereen automatisch door naar de finales.
Ja, dat zou tof zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alles zal van de loting afhangen. Hopelijk mogen ze tegen elkaar rijden.
het woordje 'ook' miste nog.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zal maar dan kunnen het nog wel vriendinnen zijn
quote:
quote:
Daar moet over een jaar of 20 dan wel een ijshockeyploeg van formaat mee te fixen zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zal wel een toplul hebben dan.
Volgens mij zitten die meiden daar op kosten van Telegraaf of zo. Beetje vlogjes makenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
het woordje 'ook' miste nog.
DAt ze vriendinnen zijn prima, maar Hoog zit er niet op eigen kosten
Desondanks een goed beeld om naar te kijken.
Waar denk je dat zijn conditie vandaan komt?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zal wel een toplul hebben dan.
Als de Televaag dat wil doen moeten ze dat lekker doen. Naomi was toch wel op eigen gelegenheid gegaan andersquote:Op zondag 11 februari 2018 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
het woordje 'ook' miste nog.
DAt ze vriendinnen zijn prima, maar Hoog zit er niet op eigen kosten
Desondanks een goed beeld om naar te kijken.
je hoeft mij niets te vertellen over een toplul.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar denk je dat zijn conditie vandaan komt?
Hij vroeg en kreeg wel haar nummer net.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ghehe, arm meisje die de ceremonie uitlegt, hij kijkt niet eens.
quote:
Nu.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:08 schreef Handleiding het volgende:
is er al een leuke ontmoeting tussen TJ en Sven geweest?
Volgens mij TJ Sven al op het binnenterrein gefeliciteerd, toen de laatste rit nog bezig was.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Ze hebben vanavond afgesproken op de parkeerplaatsquote:Op zondag 11 februari 2018 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Die zilveren medalje heeft een oranje randje!!quote:Op zondag 11 februari 2018 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Stiekem staan er gewoon twee Nederlanders op het podium.
Ga dat maar eens uitleggen aan de schaats hatersquote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Negen landen, vier continenten in de top-10
m-m-m-maaar schaatsen is geen sport alleen maar nederlanders!!!@quote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef heywoodu het volgende:
En 14 man binnen 10 seconden.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef heywoodu het volgende:
incl Naomi en Ellen?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze hebben vanavond afgesproken op de parkeerplaats
Wat een gejank van bepaalde Nederlanders toch weer.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig om respect to hebben voor iemand die wegvlucht.
Ja. Zooooo sportief.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens mij TJ Sven al op het binnenterrein gefeliciteerd, toen de laatste rit nog bezig was.
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Krijg je op Marktplaats nog wel een paar tientjes voor later.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg je zo'n fijn achterlijk lomp beertje in je klauwen gedrukt
Dat is wel mooi inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Laat gaan. Alsof de wereld bezig is met Curling.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
Niemand in de wereld die een fuck geeft om schaatsen, zeker de lange afstanden niet, en de NOS is helemaal blij
Welnee. Ik ben bepaald geen xenofoob.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Handleiding het volgende:
[..]Jij stemt zeker ook PVV ofzo?
Nouja... niet alleen de NOS....quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
Niemand in de wereld die een fuck geeft om schaatsen, zeker de lange afstanden niet, en de NOS is helemaal blij
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net zoveel als Froome geeft om de dopingregels dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
Gemaakt door Chinese kinderhandjes.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je hebt een behoorlijke Henk en Ingrid retoriek.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:12 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben bepaald geen xenofoob.
Die zijn juist blij met mensen die uit Nl vertrekkenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Handleiding het volgende:
[..]Jij stemt zeker ook PVV ofzo?
SOOOWquote:Op zondag 11 februari 2018 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zoveel als Froome geeft om de dopingregels dus.
Schaatsen durven vergelijken met een genotssport als Curlingquote:Op zondag 11 februari 2018 10:12 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Laat gaan. Alsof de wereld bezig is met Curling.
Noord-Koreaanse met een beetje mazzelquote:Op zondag 11 februari 2018 10:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Gemaakt door Chinese kinderhandjes.
Ik vind het knap dat iemand zijn kansen pakt en zich niet neerlegt bij zijn situatie.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Precies, de hele wereld staat te trappelen om de uitkomsten van traditionele wintersporten als 0.Skiatlon of de Noorse Combinatie of Moguls te volgen en dan krijgen ze steeds maar weer dat stomme schaatsen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
Niet als ze roomblank zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn juist blij met mensen die uit Nl vertrekken
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies, de hele wereld staat te trappelen om de uitkomsten van traditionele wintersporten als 0.Skiatlon of de Noorse Combinatie of Moguls te volgen en dan krijgen ze steeds maar weer dat stomme schaatsen.
Een andere route uitstippelen kan natuurlijk ook gewoon in Nederland.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat een gejank van bepaalde Nederlanders toch weer.
Bepaalde mensen passen niet in een bepaald systeem. Zo paste Bloemen niet in een Nederlands schaatssysteem.
Logisch toch, dat je dan wat anders probeert? Ik vind het zelfs erg sterk dat je doorhebt dat een bepaalde manier van werken niet werkt voor jou, en je dan via een alternatieve route uiteindelijk toch de resultaten aan elkaar rijgt.
Alleen zijn er nogal wat Nederlanders die anderen niet gunnen boven het maaiveld uit te steken via een alternatieve 'opvallende' manier.
Niet als het blanke, gespierde stoere mannen met een knotje zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn juist blij met mensen die uit Nl vertrekken
Volgens mij is er voor de frustraten een speciaal topic aangemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
het verband niet snappenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Schaatsen durven vergelijken met een genotssport als Curling.
Ellen doet gezellig meequote:
Hij schrok van zichzelf volgens mijquote:Op zondag 11 februari 2018 10:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert zou zo naar RTL Boulevard kunnen
De rest van de wereld kijkt dan ook andere disciplines.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:11 schreef Syntix het volgende:
Nog niet.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Leuk feitje: Ik heb met de zus van Naomi geneukt
heb jij die toen ook zwanger gemaaktquote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Leuk feitje: Ik heb met de zus van Naomi gewerkt
Tijdens kantoortijd geneukt?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Hoi Sjors, leuk dat je mee post!quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer dan?!quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef marcodej het volgende:
Hoe dan? Dat is niet zo ingewikkeld Rintje.
"gewerkt"quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Nee, maar werd wel de dikke genoemd.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb jij die toen ook zwanger gemaakt
Huh, mag dat niet dan?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Persoonlijke sponsor genoemd, doei Kramer.
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb jij die toen ook zwanger gemaakt
quote:
Ik kan wel hele stoere verhalen gaan posten. Maar heb geen poging ondernomenquote:
Streng verboden door het IOC.quote:
Omdat hij die vergeten was.quote:
ik denk dat ie mee zou doen met expeditie Robinson.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Toby56 het volgende:
Als TJ niet naar Canada was verkast, dan stond-ie nu anoniem vakken te vullen bij de Appie H.
jammerlijk niet geneukt?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Haha dat jaquote:Op zondag 11 februari 2018 10:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat ie Willy "dikke" noemde.
Nou, nou, nou.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:12 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijke Henk en Ingrid retoriek.
Is het wat?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Dat was inderdaad een hele serieuze opmerking van Dione.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:19 schreef MiLalaa het volgende:
Dione dacht ook al dat het niet kon want ze zag niks aan Naomi. Nee koekoek, dat zie je toch ook niet direct.
Bergsma gaat dan van zilver naar goud in principe.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hebben we nog een goede reserve?
Op de Wallen?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Wie A zegt...quote:Op zondag 11 februari 2018 10:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan wel hele stoere verhalen gaan posten. Maar heb geen poging ondernomen
Bob de Jong.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hebben we nog een goede reserve?
Dat is nix bijzonders.quote:
#viesdikquote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, alles gezien, ik ga een eitje bakken
Dikke.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, alles gezien, ik ga een eitje bakken
Hallo mental image van MartGOD en Riaquote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is nix bijzonders.
In die tijd deed iedereen het met iedereen. Vooral in de schaatskleedkamers. Die verdraaide topsport is veel te professioneel en preuts geworden.
Ja, maar niet voor Nederlanders.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:21 schreef Handleiding het volgende:
Valt er nog meer te halen vandaag?
Anne-marie, anne-marie, anne, anne, anne-marie.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is nix bijzonders.
In die tijd deed iedereen het met iedereen. Vooral in de schaatskleedkamers. Die verdraaide topsport is veel te professioneel en preuts geworden.
Voor Nederland niet.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:21 schreef Handleiding het volgende:
Valt er nog meer te halen vandaag?
Zou je daar graag met je piemel tegenaan slaan?quote:
Die gaan 'we' ook niet winnen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voor Nederland niet.
Morgen de 1500 vrouwen
Net als Hulkenbergquote:
Klopt dat is waar, zelfs Mart deed mee. Hield zijn Noorse Kabeltrui toen hij Ria achter de coulissen te grazen nam. Dat waren pas tijden.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is nix bijzonders.
Het valt mij ook op nu je het zegt. Maar daar is volgens mij weinig aan te doen, het is mij ook wel eens gezegd dat ik een Duits accent heb.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef heywoodu het volgende:
TJ's voorzichtige Noord-Amerikaanse accent valt me nu pas op
Wat gaan die 1500 vrouwen doen dan?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voor Nederland niet.
Morgen de 1500 vrouwen
Net zoals Achtereekte niet zou winnen?quote:
Ik vind het meer Australischquote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef heywoodu het volgende:
De matrassen hebben ze inderdaad allemaal moeten verbrandenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt dat is waar, zelfs Mart deed mee. Hield zijn Noorse Kabeltrui toen hij Ria achter de coulissen te grazen nam. Dat waren pas tijden.
Dat hele olympische dorp in Nagano ruikt nu nog naar seks.
Dat lijkt mij ook. Z'n begin was ook enigszins tam, hij trok hem wel goed naar 29 laag maar schroeide ook weer niet gigantisch.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ] Kramer [ afbeelding ]
Toch denk ik dat Kramer stiekem niet supertevreden is met de tijd en vooral de marge met Bloemen met het oog op de 10.
De 5km schaatsen. 8 dagen nonstop achter elkaar schaatsen kijken.quote:
Annette was er ook niet vies van in een latere generatiequote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Anne-marie, anne-marie, anne, anne, anne-marie.
Dat lag niet in de lijn der verwachting nee, maar knap als jij dat wel voorspeld had.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:23 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Net zoals Achtereekte niet zou winnen?
Klopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:23 schreef Mansjester het volgende:
Aardige gast wel. Dat bord incident geeft geen goed beeld van hem
Daar had ik geen problemen mee, gewoon mooi toch na zo'n prestatie.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:23 schreef Mansjester het volgende:
Aardige gast wel. Dat bord incident geeft geen goed beeld van hem
"Te mooi".quote:Op zondag 11 februari 2018 10:24 schreef wimderon het volgende:
'Daar was ie wel heel goed'
Goede kwoot.
Triest inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:25 schreef Columbiafan het volgende:
Dat interview weerDie jongen wint net een medaille en dan ga je hem een beetje een slecht gevoel proberen aanpraten.
Morgen op medal plaza.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt er tegenwoordig geen volkslied meer gespeeld bij de prijsuitreiking
wat is dit voor schandelijke toestanden in de olympische sport tegenwoordig
Medailleuitreiking was nu nog niet.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Grappig wel ja. Hier sprak hij nog 'gewoon' steenkolen-Engels.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:22 schreef heywoodu het volgende:
Er wordt tegenwoordig wel een volkslied gespeeld bij de prijsuitreiking. Bij de medaille-uitreiking. Niet bij deze knuffelceremonie.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Je mist Bony he?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:26 schreef Zorro het volgende:
"Vind je het niet kut dat je net geen zilver hebt?"
"Nee ik ben dolgelukkig met mijn medaille, dat was mijn doel"
"Ja, maar toch is het ook wel kut he?
"Nee"
"Ja maar een beetje wel he?"
Maalderink
quote:
ow is dat nieuwquote:
Nee, allesweter.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ow is dat nieuw
owkee
waarom morgen
wat is dit voor shit allemaal
kan vandaag gewoon
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Mansjester het volgende:
Bert is een beetje de Nattekat van de verslaggevers
Mart en Ria Visser.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo werken Dionne en Bert nog steeds bij de NOS? Hebben we dan echt niets beters voor handen?
Niemand wil zulk kutwerk doen, joh.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo werken Dionne en Bert nog steeds bij de NOS? Hebben we dan echt niets beters voor handen?
Dit kan je over 90 procent van de werknemers daar zeggen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
Ik weet het niet, ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, die had niet een DQ moeten krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:28 schreef Montov het volgende:
Had Pedersen niet een DQ moeten krijgen na die wissel?
Ambtenaren gebeuren bij de publieke omroep.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, waarom vroeg Bertje dat niet aan SLP? Dat was pas een goeie inhoudelijke vraag geweest!quote:Op zondag 11 februari 2018 10:28 schreef Montov het volgende:
Had Pedersen niet een DQ moeten krijgen na die wissel?
doe is rustigquote:Op zondag 11 februari 2018 10:28 schreef danos het volgende:
Hopelijk gaat de hele NOS ploeg aan het eind nog even op excursie naar Noord-Korea. En worden ze daar verplicht om voor de staatstelevisie te beulen.
Al die ouwe gasten aangevuld met al die Urker inteeltkoppies, en dan nog Dionne. Echt verschrikkelijk, kamervragen graag!
Ik praat mensen een slecht gevoel aan als ze een medaille hebben gewonnen?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef Mansjester het volgende:
Bert is een beetje de Nattekat van de verslaggevers
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:25 schreef Columbiafan het volgende:
Dat interview weerDie jongen wint net een medaille en dan ga je hem een beetje een slecht gevoel proberen aanpraten.
Maar Pedersen bleef heerlijk lachenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:26 schreef Zorro het volgende:
"Vind je het niet kut dat je net geen zilver hebt?"
"Nee ik ben dolgelukkig met mijn medaille, dat was mijn doel"
"Ja, maar toch is het ook wel kut he?
"Nee"
"Ja maar een beetje wel he?"
Maalderink
Nee dat is al sinds de Spelen van 2006quote:Op zondag 11 februari 2018 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ow is dat nieuw
owkee
waarom morgen
wat is dit voor shit allemaal
kan vandaag gewoon
2002quote:Op zondag 11 februari 2018 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat is al sinds de Spelen van 2006
Was een gebbetje ouwequote:Op zondag 11 februari 2018 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik praat mensen een slecht gevoel aan als ze een medaille hebben gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |