Wel een beetje zoals verwacht gezien dit seizoenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Klummie het volgende:
Maar goed na Kramer hebben we dus alleen maar losers.
Roestgod komt eraanquote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Klummie het volgende:
Maar goed na Kramer hebben we dus alleen maar losers.
Ik vind het ook heel lastig om respect to hebben voor iemand die wegvlucht.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:01 schreef Toby56 het volgende:
Als TJ niet naar Canada was verkast, dan stond-ie nu anoniem vakken te vullen bij de Appie H.
Is nooit geweldig geweest, maar nu z'n kop steeds ouwer wordt valt het meer op.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het kapsel van de koning niet echt geweldig, of mag ik dat niet zeggen?
Ze zijn vriendinnen denk ik? Gek hè.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Wat doet die eeuwige Ellen Hoog toch altijd bij Naomi van As
Dat zijn vriendinnen. Dan vind je het leuk om dingen met elkaar te doen.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Handleiding het volgende:
Is dat Ellen Hoog die zo klef doet met de familie Kramer?
quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef franklop het volgende:
WE ZIJN DUITSLAND WEER VOORBIJ OP DE MEDAILLESPIEGEL
EAT THAT COLUMBIAFAN
Nabeschouwingen en herhalingen van dit gebeurenquote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef bamibij het volgende:
Komt er nog wat leuks vandaag verder op de NOS?
zijn beide op snoepreisje namens SBS en televaag geloof ikquote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn vriendinnen denk ik? Gek hè.
De Noren komen er te laatste morgen definitief over, waarschijnlijk vandaag al.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef franklop het volgende:
WE ZIJN DUITSLAND WEER VOORBIJ OP DE MEDAILLESPIEGEL
EAT THAT COLUMBIAFAN
Die wordt mooi, met ook nog Bergsma erbij.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Arcee het volgende:
Kramer
TJ wel verrassend snel. Na die langzamere rondjes zag ik 'm al zesde worden en zeker niet nog versnellen naar zilver. Dat wordt retespannend op de 10km.
zal wel een toplul hebben dan.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Sven doet al die hockeymeisjes. Goed/slecht bewaard geheim.
Alles zal van de loting afhangen. Hopelijk mogen ze tegen elkaar rijden.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Arcee het volgende:
Kramer
TJ wel verrassend snel. Na die langzamere rondjes zag ik 'm al zesde worden en zeker niet nog versnellen naar zilver. Dat wordt retespannend op de 10km.
Kutnoren.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Noren komen er te laatste morgen definitief over, waarschijnlijk vandaag al.
Kwalificatie is afgelast. iedereen rechtstreeks in de finale.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft die Nederlandse slope stylester nog wat gepresteerd vannacht?
Zo'n hekel aan Noren.quote:
Dat zal maar dan kunnen het nog wel vriendinnen zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn beide op snoepreisje namens SBS en televaag geloof ik
Afgelast, daardoor gaat iedereen automatisch door naar de finales.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:03 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft die Nederlandse slope stylester nog wat gepresteerd vannacht?
Kijkquote:Op zondag 11 februari 2018 10:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwalificatie is afgelast. iedereen rechtstreeks in de finale.
ik vind Ellen Hoog leuker dan Naomiquote:Op zondag 11 februari 2018 10:02 schreef Remzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |