quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op een nieuwe reeks schitterende gifjes zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, ben in Bergen gaan wonen, zodat het WK voor de deur was.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja als ik naar Noorwegen emigreer pak ik wel een iets droger plekje dan Bergen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Rio2016 gifjesquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op een nieuwe reeks schitterende gifjes zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ander werk gaan zoeken omdat je het WK op de weg anders niet kunt volgenKlinkt bijna geloofwaardig
Dan kan deze ook wel zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Al mis ik deze nog:
[ afbeelding ]
Het is ook maar net hoe zo iets valt. Zo hangt het er maar net af welke klassieker er per jaar tijdens pasen valt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben redelijk flexibel qua werk, maar op een of andere manier is het bijna altijd de RVV en PR, de leukste klassiekers die ik mis. AGR weer niet, die vaak niets aan is.
Die heeft helaas ook weinig tijd zei die eerder geloof ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:41 schreef Remzz het volgende:
Mexicanobakker heb ik inderdaad ook nog helemaal niet gezien.
Neuhquote:
Als het hier droog is, is het hier supermooi.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WheheNja als ik naar Noorwegen emigreer pak ik wel een iets droger plekje dan Bergen
Die is volgens mij van Londen 2012.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan deze ook wel zeker?
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is volgens mij van Londen 2012.
Dat is meestal op plekken waar het veel regentquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het hier droog is, is het hier supermooi.
Geloof het graag hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het hier droog is, is het hier supermooi.
De voorbeelden die gegeven werden, kwamen allemaal van Rio. Ook die van mij. Anders kun je net zo goed alle gifjes van alle Spelen die er zijn geweest sinds het bestaan van FOK! gaan plaatsenquote:
Ook als het sneeuwt trouwens.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meestal op plekken waar het veel regent
Je hebt wel gelijk dat je i.p.v. 317 missers, tegenwoordig er 286 maakt, maar daardoor ben je die krant voorlopig ook nog niet kwijt.quote:
jamaar. Ik post een gewoon gaaf, inspirerend nummer. Waar jij mee komt is een politiek hypercorrect gekunsteld stukje beeld wat totaal afhankelijk is van ondertiteling. Ligt verder niet aan jou of zo, maar ik zocht wat andersquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die er in 2016 wel was zal het wel snappen.
Oh joh, ik wist niet dat je er jeuk aan had manquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De voorbeelden die gegeven werden, kwamen allemaal van Rio. Ook die van mij. Anders kun je net zo goed alle gifjes van alle Spelen die er zijn geweest sinds het bestaan van FOK! gaan plaatsen
Dat levert altijd mooie plaatjes op jaquote:
Het schoot er meteen in toen jij het plaatste inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh joh, ik wist niet dat je er jeuk aan had man
Ik krijg gewoon nog kippenvel van dit nummerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar. Ik post een gewoon gaaf, inspirerend nummer. Waar jij mee komt is een politiek hypercorrect gekunsteld stukje beeld wat totaal afhankelijk is van ondertiteling. Ligt verder niet aan jou of zo, maar ik zocht wat anders
Gezien mijn en jouw teksten de laatste paar posts denk ik toch dat jij er heel wat moeilijker over doet dan ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon leuke gifjes om te lachen. En of ze nou van 2014 of 2016 of 2012 of 1896 zijn, pfffffrt ga daar een beetje moeilijk over lopen doen zeg sjonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |