Ik zou niet weten waarom mensen daar waarde aan zouden hechten. Mijn mening doet er niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hecht iedereen ineens heel veel waarde aan de mening van internetgebruiker Redefine?
Ja, dat ken ik, dat heb ik een beetje bij het wielrennen. Ik ga waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix weer beide missen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
De laatste jaren kijk ik ook steeds minder wintersporten. Schaatsen zelfs al minder, maar dan nog wel wat. Verder shorttrack, schansspringen een beetje en als ik tijd heb wat skiën. Verder kom ik er helaas steeds minder toe dan ik zou willen
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste hequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom mensen daar waarde aan zouden hechten. Mijn mening doet er niet zoveel toe.
Ja, dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat iedereen mijn mening zeer serieus moet nemen
Je hebt gewoon wat gemist tijdens de OS in 2016quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste he
Het is een rijtje van gezellige vaste mensen waar je mij van buiten sluit, dus slecht excuusquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb je bij de OS 2016 elke keer #Nattekrant genoemd na weer een flater opmerking van jeDus zo episch zullen mijn bespiegelingen niet geweest zijn voor je
Nee je mist ook niets. Het is meer zo dat bij dit soort sportevenementen ik er heel veel te vinden ben. En veel van de users die hier zitten ook. Dus dan ken je elkaar wel een beetje. Nou ja de digitale persoon danquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste he
Hangt er van af wat die mening is of ik hem serieus ga nemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij legt iedereen om die jouw mening niet serieus neemt, dus moeten wij welquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andersom is dat weer voor mij herkenbaar. De voorjaarsklassiekers mis ik er driekwart van, omdat ik moet werken. En van de afgelopen tien WK's op de weg, heb ik er geloof ik maar twee kunnen zien ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dat heb ik een beetje bij het wielrennen. Ik ga waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix weer beide missen dit jaar.
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat die mening is of ik hem serieus ga nemen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij legt iedereen om die jouw mening niet serieus neemt, dus moeten wij wel
Als ik jou er een plezier meedoe om dat rijtje te noemen, dan mag jij jezelf in dat rijtje toevoegen. #nattekrant ook in dat rijtje dusquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een rijtje van gezellige vaste mensen waar je mij van buiten sluit, dus slecht excuus
Oh, nouquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat gemist tijdens de OS in 2016
Die had weinig tijd volgens mijquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:41 schreef Remzz het volgende:
Mexicanobakker heb ik inderdaad ook nog helemaal niet gezien.
Ik ben redelijk flexibel qua werk, maar op een of andere manier is het bijna altijd de RVV en PR, de leukste klassiekers die ik mis. AGR weer niet, die vaak niets aan is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom is dat weer voor mij herkenbaar. De voorjaarsklassiekers mis ik er driekwart van, omdat ik moet werken. En van de afgelopen tien WK's op de weg, heb ik er geloof ik maar twee kunnen zien ofzoDat is nog een extra reden om volgend jaar, hopelijk dit jaar al ander werk te hebben.
Die krant heb ik in Rio gelaten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik jou er een plezier meedoe om dat rijtje te noemen, dan mag jij jezelf in dat rijtje toevoegen. #nattekrant ook in dat rijtje dus
Ditquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds als Olympisch nummer in mijn hoofd
Ik heb het ook gedaan, ben in Bergen gaan wonen, zodat het WK voor de deur was.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ander werk gaan zoeken omdat je het WK op de weg anders niet kunt volgenKlinkt bijna geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |