Daar klopt vandaag iets niet inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:
De officiële site is me een partij traag...
Zou zeer fijn zijn als dat morgen een beetje opgelost is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar klopt vandaag iets niet inderdaad.
https://wintersport.sport(...)chang-2018/zeitplan/quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe laat?
Is er een must watch vroeg in de ochtend?
04.00! Wil 2e heat slopestyle meepakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe laat?
Is er een must watch vroeg in de ochtend?
dat gat komt me goed uit. Moet de dieren van broer en schoonzus eten geven. Kan dan mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
https://wintersport.sport(...)chang-2018/zeitplan/
8:15 langlaufen dames, maar dan een gat tot 11 uur voor meer lekkers.
Dat valt me reuze mee! M'n ritme is nog niet helemaal goed afgesteld dus morgen is een relatief makkelijk dagje om erin te komenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
ik was gisteren al aan het slapen om deze tijd. Daar verbaasde ik mezelf al overquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga echt moeilijk kunnen slapen straks, veel te veel voorpret.
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
vind het maar niks. Want daarna vaak momenten met veel finales tegelijk en dat is bij OWS niet nodigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.
Het is een beetje raar gepland. Van 2:00 tot 8:00 is er bijna niets in deze nacht. Al vind ik dat niet erg, omdat ik er niets van ga zien. Maar tussen 12 en 1 moet ik kiezen tussen schaatsen, shorttrack en biatlon (en curling, maar dat wordt hem niet).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
vind het maar niks. Want daarna vaak momenten met veel finales tegelijk en dat is bij OWS niet nodig
Of om nog wat slaap in te halen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.
gisteren ook gelukt, uur eerder zelfsquote:
Gaat mij niet lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
gisteren ook gelukt, uur eerder zelfs
Mafklapperquote:
En het biatlon kan je later die dag uiteraard niet laten schieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ga vanaf het langlaufen kijken, alles daarvoor laat ik lopen
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen ga beginnen met kijken. Al weet ik wel zeker dat het niet vroeger dan acht uur is. Ik ga niet opstaan voor een poule wedstrijd bij het curlen, de landenwedstrijd bij het kunstschaatsen en de tweede rondes van de moguls.
Acht uur is er dan langlaufen, maar daarna is er dan weer even niks. Twijfel of ik dan ga kijken of daarvan een samenvatting meepik en pas om elf uur aanschuif met kijken.
die paar wedstrijden die ik wel kan zien, zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het biatlon kan je later die dag uiteraard niet laten schieten.
Gezien je ondertitel etc leek het mij vrij logisch dat je dat wilde gaan zien. Die zin is dan ook meer een doordenkertje dan een serieuze opmerking.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die paar wedstrijden die ik wel kan zien, zeker. Wordt een uitdaging met schaatsen, shorttrack en biatlon tegelijkertijd
Jij tekent de presentielijsten af?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.
En toch ga ik veel missen van de wedstrijden op weekdagenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien je ondertitel etc leek het mij vrij logisch dat je dat wilde gaan zien. Die zin is dan ook meer een doordenkertje dan een serieuze opmerking.
Nee, dat doet heywoodu. Zo heeft hij mij ook al zo ver gekregen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij tekent de presentielijsten af?
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.
Als ik er dan toch ben, dan gelijk iedereen mee laten doenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?
Daar weet ik deze keer helaas alles vanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch ga ik veel missen van de wedstrijden op weekdagen
Goed om te weten dat jij heywoodu zijn bitch bent.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat doet heywoodu. Zo heeft hij mij ook al zo ver gekregen.
Je weet toch #nattekrantquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?
Hij zei dat ik de eerste medaille zou missen. Dat was genoeg motivatiequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij heywoodu zijn bitch bent.
Zet het in een pointerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zei dat ik de eerste medaille zou missen. Dat was genoeg motivatie
Moet is een groot woord, maar snowboarden. Waarom? Er is niks anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb piketdienst. Waarvoor moet ik wakker blijven als ik midden in de nacht gebeld word?
Ik zou gewoon om 8 uur aanschuiven, ik beloof je dat je je het niet zal beklagen. We gaan er allemaal zijn, het wordt gezellig en het zal vast een hele mooie wedstrijd worden!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen ga beginnen met kijken. Al weet ik wel zeker dat het niet vroeger dan acht uur is. Ik ga niet opstaan voor een poule wedstrijd bij het curlen, de landenwedstrijd bij het kunstschaatsen en de tweede rondes van de moguls.
Acht uur is er dan langlaufen, maar daarna is er dan weer even niks. Twijfel of ik dan ga kijken of daarvan een samenvatting meepik en pas om elf uur aanschuif met kijken.
Hmm, dan hoop ik wel op een ongestoorde nacht slaapquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet is een groot woord, maar snowboarden. Waarom? Er is niks anders.
Alleen deze nacht? De volgende nacht is interessanter, dan begint ook het alpineskiën.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb piketdienst. Waarvoor moet ik wakker blijven als ik midden in de nacht gebeld word?
Dat is bij mij ook het plan. Ben nog niet klaar voor de echte vroege ochtenden. Morgennacht ook om 3 uur de afdaling, dat wordt sowieso al weinig met de nachtrust.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:13 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook pas vanaf 8 uur kijken. Misschien iets eerder om nog wat herhalingen van curling enzo mee te pakken.
Oh er zijn genoeg redenen om wel te kijken hoor. Altijd gezellig met de vaste mensen zoals jij, heywoodu, mexicanobakker (al is die er geloof ik niet) en anderen. En langlaufen is een prima sport (al is biatlon nog leuker). Maar ben niet topfit, heb al weinig geslapen de afgelopen tijd en moet de vier dagen erna gewoon weer werken, waarbij ik misschien toch nog een paar keer vroeger opsta om wat voor mijn werk te gaan zien. Dus ik ben er nog niet uit. Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon om 8 uur aanschuiven, ik beloof je dat je je het niet zal beklagen. We gaan er allemaal zijn, het wordt gezellig en het zal vast een hele mooie wedstrijd worden!
Ik kijk van nacht tot nachtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen deze nacht? De volgende nacht is interessanter, dan begint ook het alpineskiën.
Als ik er om 8 uur uit moet zet ik geen wekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Redefine het volgende:
Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.
Ik ben er ook niet vaak genoeg blijkt nuquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik word weer onder anderen geschaard
Moet me misschien wat vaker in een wintersporttopic laten zien 🤔
Jij bent dus niet in een flits wakker?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er om 8 uur uit moet zet ik geen wekkerMeer 5:30-ish.
Zonder je er mee te willen beledigen, maar jij past niet in dat rijtje namen voor mij neequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik word weer onder anderen geschaard
Moet me misschien wat vaker in een wintersporttopic laten zien 🤔
Als het om zomersporten ging, had ik jou naam er wel tussen gestaanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vaak genoeg blijkt nu
Ja, blijf nu maar weg ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder je er mee te willen beledigen, maar jij past niet in dat rijtje namen voor mij nee
Whehequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in een flits wakker?
De fysieke/mentale gezondheid gaat altijd voor. Ik ga nog een aflevering van The Wire kijken en dan ook maar eens de slaap proberen vatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg redenen om wel te kijken hoor. Altijd gezellig met de vaste mensen zoals jij, heywoodu, mexicanobakker (al is die er geloof ik niet) en anderen. En langlaufen is een prima sport (al is biatlon nog leuker). Maar ben niet topfit, heb al weinig geslapen de afgelopen tijd en moet de vier dagen erna gewoon weer werken, waarbij ik misschien toch nog een paar keer vroeger opsta om wat voor mijn werk te gaan zien. Dus ik ben er nog niet uit. Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.
Ik krijg daardoor spontaan meer zin om toch dan al te gaan kijken.quote:
The Wire kijken is altijd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De fysieke/mentale gezondheid gaat altijd voor. Ik ga nog een aflevering van The Wire kijken en dan ook maar eens de slaap proberen vatten.
Dan jaag ik je gewoon weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg daardoor spontaan meer zin om toch dan al te gaan kijken.
De laatste jaren kijk ik ook steeds minder wintersporten. Schaatsen zelfs al minder, maar dan nog wel wat. Verder shorttrack, schansspringen een beetje en als ik tijd heb wat skiën. Verder kom ik er helaas steeds minder toe dan ik zou willenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk ook te weinig wintersporten buiten de spelen, uitgezonderd van schaatsen dan (en heel soms schansspringen).
Oké oké hier kom je goed wegquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het om zomersporten ging, had ik jou naam er wel tussen gestaanJou associeer ik toch meer met de Zomerspelen, zwemmen en atletiek
![]()
Ik heb je bij de OS 2016 elke keer #Nattekrant genoemd na weer een flater opmerking van jequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan jaag ik je gewoon weg.
Beetje zulke dingen zeggen na het epische OS 2016
Een combi van zwemmen en schieten lijkt mij wel geinig eigenlijk. Kijken wie het beste zijn/haar kruit droog kan houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oké oké hier kom je goed weg
Maar ik ben een behoorlijk biatlonfan ook
Omdat Redefinequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hecht iedereen ineens heel veel waarde aan de mening van internetgebruiker Redefine?
Ik zou niet weten waarom mensen daar waarde aan zouden hechten. Mijn mening doet er niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hecht iedereen ineens heel veel waarde aan de mening van internetgebruiker Redefine?
Ja, dat ken ik, dat heb ik een beetje bij het wielrennen. Ik ga waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix weer beide missen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
De laatste jaren kijk ik ook steeds minder wintersporten. Schaatsen zelfs al minder, maar dan nog wel wat. Verder shorttrack, schansspringen een beetje en als ik tijd heb wat skiën. Verder kom ik er helaas steeds minder toe dan ik zou willen
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste hequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom mensen daar waarde aan zouden hechten. Mijn mening doet er niet zoveel toe.
Ja, dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat iedereen mijn mening zeer serieus moet nemen
Je hebt gewoon wat gemist tijdens de OS in 2016quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste he
Het is een rijtje van gezellige vaste mensen waar je mij van buiten sluit, dus slecht excuusquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb je bij de OS 2016 elke keer #Nattekrant genoemd na weer een flater opmerking van jeDus zo episch zullen mijn bespiegelingen niet geweest zijn voor je
Nee je mist ook niets. Het is meer zo dat bij dit soort sportevenementen ik er heel veel te vinden ben. En veel van de users die hier zitten ook. Dus dan ken je elkaar wel een beetje. Nou ja de digitale persoon danquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook. Maar kon zijn dat ik iets miste he
Hangt er van af wat die mening is of ik hem serieus ga nemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij legt iedereen om die jouw mening niet serieus neemt, dus moeten wij welquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andersom is dat weer voor mij herkenbaar. De voorjaarsklassiekers mis ik er driekwart van, omdat ik moet werken. En van de afgelopen tien WK's op de weg, heb ik er geloof ik maar twee kunnen zien ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dat heb ik een beetje bij het wielrennen. Ik ga waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix weer beide missen dit jaar.
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat die mening is of ik hem serieus ga nemen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij legt iedereen om die jouw mening niet serieus neemt, dus moeten wij wel
Als ik jou er een plezier meedoe om dat rijtje te noemen, dan mag jij jezelf in dat rijtje toevoegen. #nattekrant ook in dat rijtje dusquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een rijtje van gezellige vaste mensen waar je mij van buiten sluit, dus slecht excuus
Oh, nouquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat gemist tijdens de OS in 2016
Die had weinig tijd volgens mijquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:41 schreef Remzz het volgende:
Mexicanobakker heb ik inderdaad ook nog helemaal niet gezien.
Ik ben redelijk flexibel qua werk, maar op een of andere manier is het bijna altijd de RVV en PR, de leukste klassiekers die ik mis. AGR weer niet, die vaak niets aan is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom is dat weer voor mij herkenbaar. De voorjaarsklassiekers mis ik er driekwart van, omdat ik moet werken. En van de afgelopen tien WK's op de weg, heb ik er geloof ik maar twee kunnen zien ofzoDat is nog een extra reden om volgend jaar, hopelijk dit jaar al ander werk te hebben.
Die krant heb ik in Rio gelaten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik jou er een plezier meedoe om dat rijtje te noemen, dan mag jij jezelf in dat rijtje toevoegen. #nattekrant ook in dat rijtje dus
Ditquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds als Olympisch nummer in mijn hoofd
Ik heb het ook gedaan, ben in Bergen gaan wonen, zodat het WK voor de deur was.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ander werk gaan zoeken omdat je het WK op de weg anders niet kunt volgenKlinkt bijna geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |