Hmm, dan hoop ik wel op een ongestoorde nacht slaapquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet is een groot woord, maar snowboarden. Waarom? Er is niks anders.
Alleen deze nacht? De volgende nacht is interessanter, dan begint ook het alpineskiën.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb piketdienst. Waarvoor moet ik wakker blijven als ik midden in de nacht gebeld word?
Dat is bij mij ook het plan. Ben nog niet klaar voor de echte vroege ochtenden. Morgennacht ook om 3 uur de afdaling, dat wordt sowieso al weinig met de nachtrust.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:13 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook pas vanaf 8 uur kijken. Misschien iets eerder om nog wat herhalingen van curling enzo mee te pakken.
Oh er zijn genoeg redenen om wel te kijken hoor. Altijd gezellig met de vaste mensen zoals jij, heywoodu, mexicanobakker (al is die er geloof ik niet) en anderen. En langlaufen is een prima sport (al is biatlon nog leuker). Maar ben niet topfit, heb al weinig geslapen de afgelopen tijd en moet de vier dagen erna gewoon weer werken, waarbij ik misschien toch nog een paar keer vroeger opsta om wat voor mijn werk te gaan zien. Dus ik ben er nog niet uit. Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon om 8 uur aanschuiven, ik beloof je dat je je het niet zal beklagen. We gaan er allemaal zijn, het wordt gezellig en het zal vast een hele mooie wedstrijd worden!
Ik kijk van nacht tot nachtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen deze nacht? De volgende nacht is interessanter, dan begint ook het alpineskiën.
Als ik er om 8 uur uit moet zet ik geen wekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Redefine het volgende:
Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.
Ik ben er ook niet vaak genoeg blijkt nuquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik word weer onder anderen geschaard
Moet me misschien wat vaker in een wintersporttopic laten zien 🤔
Jij bent dus niet in een flits wakker?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er om 8 uur uit moet zet ik geen wekkerMeer 5:30-ish.
Zonder je er mee te willen beledigen, maar jij past niet in dat rijtje namen voor mij neequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik word weer onder anderen geschaard
Moet me misschien wat vaker in een wintersporttopic laten zien 🤔
Als het om zomersporten ging, had ik jou naam er wel tussen gestaanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vaak genoeg blijkt nu
Ja, blijf nu maar weg ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder je er mee te willen beledigen, maar jij past niet in dat rijtje namen voor mij nee
Whehequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in een flits wakker?
De fysieke/mentale gezondheid gaat altijd voor. Ik ga nog een aflevering van The Wire kijken en dan ook maar eens de slaap proberen vatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh er zijn genoeg redenen om wel te kijken hoor. Altijd gezellig met de vaste mensen zoals jij, heywoodu, mexicanobakker (al is die er geloof ik niet) en anderen. En langlaufen is een prima sport (al is biatlon nog leuker). Maar ben niet topfit, heb al weinig geslapen de afgelopen tijd en moet de vier dagen erna gewoon weer werken, waarbij ik misschien toch nog een paar keer vroeger opsta om wat voor mijn werk te gaan zien. Dus ik ben er nog niet uit. Mijn wekker staat om acht uur. Op dat moment kijk ik wel wat ik doe.
Ik krijg daardoor spontaan meer zin om toch dan al te gaan kijken.quote:
The Wire kijken is altijd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De fysieke/mentale gezondheid gaat altijd voor. Ik ga nog een aflevering van The Wire kijken en dan ook maar eens de slaap proberen vatten.
Dan jaag ik je gewoon weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg daardoor spontaan meer zin om toch dan al te gaan kijken.
De laatste jaren kijk ik ook steeds minder wintersporten. Schaatsen zelfs al minder, maar dan nog wel wat. Verder shorttrack, schansspringen een beetje en als ik tijd heb wat skiën. Verder kom ik er helaas steeds minder toe dan ik zou willenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk ook te weinig wintersporten buiten de spelen, uitgezonderd van schaatsen dan (en heel soms schansspringen).
Oké oké hier kom je goed wegquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het om zomersporten ging, had ik jou naam er wel tussen gestaanJou associeer ik toch meer met de Zomerspelen, zwemmen en atletiek
![]()
Ik heb je bij de OS 2016 elke keer #Nattekrant genoemd na weer een flater opmerking van jequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan jaag ik je gewoon weg.
Beetje zulke dingen zeggen na het epische OS 2016
Een combi van zwemmen en schieten lijkt mij wel geinig eigenlijk. Kijken wie het beste zijn/haar kruit droog kan houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oké oké hier kom je goed weg
Maar ik ben een behoorlijk biatlonfan ook
Omdat Redefinequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hecht iedereen ineens heel veel waarde aan de mening van internetgebruiker Redefine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |