Daar klopt vandaag iets niet inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:
De officiële site is me een partij traag...
Zou zeer fijn zijn als dat morgen een beetje opgelost is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar klopt vandaag iets niet inderdaad.
https://wintersport.sport(...)chang-2018/zeitplan/quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe laat?
Is er een must watch vroeg in de ochtend?
04.00! Wil 2e heat slopestyle meepakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe laat?
Is er een must watch vroeg in de ochtend?
dat gat komt me goed uit. Moet de dieren van broer en schoonzus eten geven. Kan dan mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
https://wintersport.sport(...)chang-2018/zeitplan/
8:15 langlaufen dames, maar dan een gat tot 11 uur voor meer lekkers.
Dat valt me reuze mee! M'n ritme is nog niet helemaal goed afgesteld dus morgen is een relatief makkelijk dagje om erin te komenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
ik was gisteren al aan het slapen om deze tijd. Daar verbaasde ik mezelf al overquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga echt moeilijk kunnen slapen straks, veel te veel voorpret.
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
vind het maar niks. Want daarna vaak momenten met veel finales tegelijk en dat is bij OWS niet nodigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.
Het is een beetje raar gepland. Van 2:00 tot 8:00 is er bijna niets in deze nacht. Al vind ik dat niet erg, omdat ik er niets van ga zien. Maar tussen 12 en 1 moet ik kiezen tussen schaatsen, shorttrack en biatlon (en curling, maar dat wordt hem niet).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
vind het maar niks. Want daarna vaak momenten met veel finales tegelijk en dat is bij OWS niet nodig
Of om nog wat slaap in te halen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Meeste dagen is er een gat tussen 8:00 en 11:00. Soms is er ijshockey. Het is een handig moment om zaken on demand terug te kijken die 's nachts zijn zodat je redelijk normaal om 6 uur wakker kunt worden.
gisteren ook gelukt, uur eerder zelfsquote:
Gaat mij niet lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
gisteren ook gelukt, uur eerder zelfs
Mafklapperquote:
En het biatlon kan je later die dag uiteraard niet laten schieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ga vanaf het langlaufen kijken, alles daarvoor laat ik lopen
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen ga beginnen met kijken. Al weet ik wel zeker dat het niet vroeger dan acht uur is. Ik ga niet opstaan voor een poule wedstrijd bij het curlen, de landenwedstrijd bij het kunstschaatsen en de tweede rondes van de moguls.
Acht uur is er dan langlaufen, maar daarna is er dan weer even niks. Twijfel of ik dan ga kijken of daarvan een samenvatting meepik en pas om elf uur aanschuif met kijken.
die paar wedstrijden die ik wel kan zien, zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het biatlon kan je later die dag uiteraard niet laten schieten.
Gezien je ondertitel etc leek het mij vrij logisch dat je dat wilde gaan zien. Die zin is dan ook meer een doordenkertje dan een serieuze opmerking.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die paar wedstrijden die ik wel kan zien, zeker. Wordt een uitdaging met schaatsen, shorttrack en biatlon tegelijkertijd
Jij tekent de presentielijsten af?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.
En toch ga ik veel missen van de wedstrijden op weekdagenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien je ondertitel etc leek het mij vrij logisch dat je dat wilde gaan zien. Die zin is dan ook meer een doordenkertje dan een serieuze opmerking.
Nee, dat doet heywoodu. Zo heeft hij mij ook al zo ver gekregen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij tekent de presentielijsten af?
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8:15 wil ik jou in het langlauftopic zien. Geen excuses.
Als ik er dan toch ben, dan gelijk iedereen mee laten doenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?
Daar weet ik deze keer helaas alles vanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toch ga ik veel missen van de wedstrijden op weekdagen
Goed om te weten dat jij heywoodu zijn bitch bent.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat doet heywoodu. Zo heeft hij mij ook al zo ver gekregen.
Je weet toch #nattekrantquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tjongejonge jij ging bijna pas om 9 uur uit bed en nu ga je anderen vertellen hoe het moet?
Hij zei dat ik de eerste medaille zou missen. Dat was genoeg motivatiequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij heywoodu zijn bitch bent.
Zet het in een pointerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zei dat ik de eerste medaille zou missen. Dat was genoeg motivatie
Moet is een groot woord, maar snowboarden. Waarom? Er is niks anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb piketdienst. Waarvoor moet ik wakker blijven als ik midden in de nacht gebeld word?
Ik zou gewoon om 8 uur aanschuiven, ik beloof je dat je je het niet zal beklagen. We gaan er allemaal zijn, het wordt gezellig en het zal vast een hele mooie wedstrijd worden!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen ga beginnen met kijken. Al weet ik wel zeker dat het niet vroeger dan acht uur is. Ik ga niet opstaan voor een poule wedstrijd bij het curlen, de landenwedstrijd bij het kunstschaatsen en de tweede rondes van de moguls.
Acht uur is er dan langlaufen, maar daarna is er dan weer even niks. Twijfel of ik dan ga kijken of daarvan een samenvatting meepik en pas om elf uur aanschuif met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |