quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Nope.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:39 schreef Protoplanet het volgende:
Dit soort shit weet iedereen toch al
fixedquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:46 schreef svann het volgende:
Nah, de wintertijd moet juist afgeschaft.
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:50 schreef Protoplanet het volgende:
Oke dit filmgezwam boeit me niet
Jij slaat zeker de film over bij netflix & chill.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:50 schreef Protoplanet het volgende:
Oke dit filmgezwam boeit me niet
De voorvertoning?quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
JoeziGod heeft van deze film genoten.
Het wordt wel lekker uitgemelkt door Disney inderdaad.quote:
Inderdaad, gewoon gelijk erop en eroverquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij slaat zeker de film over bij netflix & chill.
Groningen wordt ook uitgemelkt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt wel lekker uitgemelkt door Disney inderdaad.
Ze huilen niet, ze zijn enthousiast, dude.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Shit...
Lijkt mij een fijne film... maar dit gekleurde gehuil...
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Voor het eerst? Blade was ook zwart hoor.
[ afbeelding ]
Met NL films hoef je dan niet aan te komen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen opvoeden via films
hahahahhaha
Geen idee, ze kan ook zo maar rechtshandig zijn.quote:
Ja dude, ik bedoel dan ook dit overdreven enthousiaste gekleurde gehuil.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Ze huilen niet, ze zijn enthousiast, dude.
mandquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met mensen die een bericht na de piep in moeten spreken?
Uiteraard weer de neger met het grootste kutkado.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Haar vader is vast een wijze uit het oosten.
Splinter is van TMNTquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Parelmoer
Splinter
Het kan erger dan Sterre
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een smerige kutrat Splinter noemen
Goeiste drugs
zou wel handig zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:08 schreef monkyyy het volgende:
Oordopjes zitten in het basispakket dacht ik
fake news
Jijzelf?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:08 schreef Coco. het volgende:
Ik ken een user die in Amersfoort woont.
Nee was saaiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:12 schreef monkyyy het volgende:
Is Alberto Stegeman nog het terugkijken waard?
kloptquote:
Hoe komt je daar nou bij? 98% op Rotten Tomatoes...beter kan haast niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
'beste marvel film ooit'. Verder zijn ze ontzettend objectief hoor. Film is helemaal niet zo goed ontvangen.
Er zijn meer recensies dan Rotten Tomatoes. Maar ik ben blijkbaar in de war met een andere film want de recensies zijn inderdaad positief. My bad. Edit: ging over Black Lightningquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe komt je daar nou bij? 98% op Rotten Tomatoes...beter kan haast niet.
Uiteraard, maar RT verzamelt de recensies van de grootste kranten, tijdschriften en sites en dan is 98% voor een Marvelfilm erg goed. Voor elke film trouwens want weinig films halen zo'n score.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn meer recensies dan Rotten Tomatoes.
Ja, zie mijn edit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Uiteraard, maar RT verzamelt de recensies van de grootste kranten, tijdschriften en sites en dan is 98% voor een Marvelfilm erg goed. Voor elke film trouwens want weinig films halen zo'n score.
Ik vond het heel ongemakkelijk, alsof zwarte acteurs normaal minderwaardig zijn of als kleuters behandeld worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:00 schreef Sheffield het volgende:
Wat een slecht verhaal over die film zeg, alsof er nog nooit zwarte acteurs zijn geweest.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-slacht~a81388f9/quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:29 schreef Physsic het volgende:
Jammer dat Anne Fleur Dekker niet is uitgenodigd. Haar Twitteraccount is gehackt of ze heeft zich daadwerkelijk losgeweekt van haar (naar eigen woorden) sektarische, extreemlinkse omgeving.
Bovendien ben ik wel benieuwd hoe het met die koe is afgelopen.
Wát?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:04 schreef butz0rs het volgende:
Baudet had vanavond een van zijn beste optredens
Baudet was duidelijk, draaide niet om de feiten heen, en speelde niet op de man, dat kun je niet van bijv. Klaver en Pechtold zeggen. Ook sprak zich nogmaals uit tegen elke vorm van racisme.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:10 schreef richolio het volgende:
Zijn slechtste bedoel je. Heel dit debat was pijnlijk voor Baudet en hij ging er echt heel slecht mee om
Je kon duidelijk zien dat de andere lijsttrekkers al wat langer meegaan en dat Baudet nog wat te leren heeft wat betreft debat.
Je bent gewoon verliefd op haar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:14 schreef richolio het volgende:
Marijnissen deed het goed ja. Nu al beter dan Roemer
Alsof jij haar niet zou verwennen (met een ontbijtje op bed)quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd op haar.
Gewoon.
Was dit het beste wat ie in zich heeft? Want dan is ie echt prutquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:04 schreef butz0rs het volgende:
Baudet had vanavond een van zijn beste optredens, ik ben benieuwd hoe Vullings en Van der Wulp dit gaan duiden.
'tot nu toe' vergetenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Was dit het beste wat ie in zich heeft? Want dan is ie echt prut
Zelfs dan.quote:
Hij zal zijn rol als Vollidiot wel weer met verve hebben gespeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:04 schreef butz0rs het volgende:
Baudet had vanavond een van zijn beste optredens, ik ben benieuwd hoe Vullings en Van der Wulp dit gaan duiden.
eh wat?!?! Ging af als een gieterquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:04 schreef butz0rs het volgende:
geen idee waar jij wasquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Toen zat jij het NOS Wintersport topic te bevuilen.
huilie hulie pimwinquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Toen zat jij het NOS Wintersport topic te bevuilen.
Penthousegodquote:
shut up megquote:
Penthouse heeft genoeg woningen, dus geen nood daar.quote:
PvdDquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:21 schreef Martinello het volgende:
Als je Pechtold en Baudet allebei incapabele klootzakken vindt, waar moet je dan op stemmen?
Genot jaquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:22 schreef Oscar. het volgende:
Penthouse doet 2 opgestoken vingers. Wat een baas
Ik hou van biefstuk, dus dat gaat hem ook niet worden.quote:
Is zijn schedel al gemeten?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:23 schreef Oscar. het volgende:
Jezus, Yermans is zelfs kleiner dan Marijnessen
nee, wel zijn mondinhoudquote:
Weer framing van de linkse media. Hij zij 'nauwelijks'.quote:
Eerst niet, nu nauwelijks, straks alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Weer framing van de linkse media. Hij zij 'nauwelijks'.
Kijk links kijk rechts en nog een keerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Die mond.. Je moet oppassen dat hij je niet per ongeluk opeet
eeuwige studentquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Die mond.. Je moet oppassen dat hij je niet per ongeluk opeet
Hoe kun je dat nou niet zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:28 schreef Martinello het volgende:
Hoe kun je 24/7 vrolijk zijn? Wat slikt die Jair?
Die ondertitel gaat over vijf jaar nog steeds opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:27 schreef Oscar. het volgende:
Deze trui had ie trouwens aan
[ afbeelding ]
die ondertitel gaat al 12 jaar opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Die ondertitel gaat over vijf jaar nog steeds op
12 jaar studeren?quote:
volgens mij woonde hij bij zijn tante ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
12 jaar studeren?Woont hij ook nog in zo'n ranzig studentenhuis?
daar doe ik geen uitspraken overquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
stelling de zus van kimjungungod is een lekker wijf
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
volgens mij woonde hij bij zijn tante ofzo
Die opening doet mij ook altijd fascistisch aan. Het viel me mee dat ik geen kinderen zag erbij nog.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:34 schreef Martinello het volgende:
Fascistoïde sportfeestje. Weinig boeiend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die opening doet mij ook altijd fascistisch aan. Het viel me mee dat ik geen kinderen zag erbij nog.
En nog steeds blijft het marginaal qua geld en populariteitquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:40 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Er is dit jaar juist meer concurrentie dan ooit
Maar goed
Als je verder niks kan, zoek je een sport dat geen enkel ander land doetquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Nederland heeft 110 medailles bij de winterspelen behaald, 105 komen van schaatsen.
https://public.tableau.co(...)ed=y&:showVizHome=no
Eurosport heeft duidelijk centen betaald om die Petersen aan tafel te hebben en hun naam een paar keer genoemd te krijgen, stond ook bij dat fragment van Kleibeuker als bron: eurosport.nl. Slaat nergens op, was NOS-fragment met commentaar van Snoeks.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:43 schreef Protoplanet het volgende:
Exclusief bij Eurosport?
De NOS heeft al die beelden toch gewoon
Maar zou jij Katja doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
stelling de zus van kimjungungod is een lekker wijf
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een debiel item. Dat tv over tv kan echt wel wat minder.
Heeft het begrip "faalhaas" een volledig nieuwe dimensie gegeven.quote:
Liegen is als politicus not done. Vrees dat dit Halbe de kop gaat kosten.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:57 schreef svann het volgende:
Zit iedereen klaar om Halbe uit te lachen?
Ik vind de ophef wat overdreven -en ben niet eens VVD-er.
Ik vind dit een blunder van een absolute beginneling. Ongeschikt voor het vak.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:57 schreef svann het volgende:
Zit iedereen klaar om Halbe uit te lachen?
Ik vind de ophef wat overdreven -en ben niet eens VVD-er.
Dat wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:01 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit een blunder van een absolute beginneling. Ongeschikt voor het vak.
Bron?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halbe zou er zijn in de uitzending, is die lul er niet![]()
Ik denk aan een ongelukje waarbij hij spontaan het leven laatquote:Op maandag 12 februari 2018 23:10 schreef Martinello het volgende:
Ik vrees voor Halbe dat hij voorzichtig aan een burgemeesterschapje ergens heel diep in Friesland moet gaan denken.
En morgen het einde van de orgaandonatieshow. Dat wordt een gevulde uitzending morgen!quote:Op maandag 12 februari 2018 23:12 schreef marcodej het volgende:
Halbe kan niet anders dan aftreden morgen.
Beetje hetzelfde als het bestuur zegt het volste vertrouwen in de trainer te hebben...dan weet je ook dat dat het begin van het einde is.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:11 schreef borisz het volgende:
Als Rutte vertrouwen in je heeft.... Kijk dan maar uit.
Pechtold en Buma vind ik griezels. Segers mag ik wel om één of andere reden.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:12 schreef butz0rs het volgende:
Pechtold en Buma zullen wel meedraaien, ik hoop dat Segers morgen de stekker er uit trekt.
Oh, dan is er geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wilfred Genee in de uitzending van VI vanavond
Ja, Gijp zwetse weer wat.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wilfred Genee in de uitzending van VI vanavond
Inderdaad ene Keizer kreeg ook dat vertrouwenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:11 schreef borisz het volgende:
Als Rutte vertrouwen in je heeft.... Kijk dan maar uit.
Meer lol, dat zie je toch zo?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Waarom is Jaïr nou weer bij een worsten feest ipv in Den haag.
Donderdag.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dickgod. Hopelijk maakt Kramer de winnende zondag.
Zonet een mega order op Bol.com geplaatst.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onderwerp. Heeft hij net een nieuw boek uit?
Niet interessant genoeg?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Ik kan niet lezen, volgend onderwerp.
Open einde genot.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben ook een kind van bernard, ik hoef geen DNA test te doen, koop mijn boek.
https://www.facebook.com/(...)x2FoQopuU-hw&fref=nfquote:Had prins Bernhard een zoon? Het is me vandaag een aantal keer gevraagd en ik kan er geen antwoord op geven. Ik weet het niet. Voor mijn boek 'De vrouwen van prins Bernhard' heb ik het liefdesleven van de prinsgemaal, en de gevolgen daarvan, uitgebreid beschreven. Daardoor heb ik een goed beeld gekregen van hoe prins Bernhard met dit soort kwesties omging. Hoewel we allemaal een moreel oordeel kunnen hebben over zijn buitenechtelijke relaties, ben ik er ook van overtuigd dat Bernhard zijn verantwoordelijkheid nam. De twee buitenechtelijke dochters die hij kreeg, Alicia (1952) en Alexia (1967), werden, zo zei hij 'uit liefde geboren'. Zij hebben hem ook altijd als vaderfiguur in hun leven gehad. Financieel heeft hij hen gesteund, hij heeft ze postuum 'erkend' en ze hebben meegedeeld in zijn erfenis. Het is mijn stellige overtuiging dat hij zo elk buitenechtelijk kind zo zou hebben behandeld. Schrijver Oscar van den Boogaard beweert nu dat hij een buitenechtelijke zoon is van prins Bernhard. Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat me overtuigt dat het zo is, maar Oscar zal het heus niet zo maar zeggen. Het wil er bij mij echter niet in dat prins Bernhard wetenschap heeft gehad van een zoon en daar dan vervolgens niet voor gezorgd heeft. Hij zou Oscar minimaal hebben ontmoet, postuum 'erkend' hebben en laten meedelen in zijn erfenis, als Bernhard ervan overtuigd was dat het zijn zoon was.
Ik heb ook onderzoek gedaan naar de geruchten dat de prins twee zonen had in Londen en daar geen enkel bewijs voor gevonden. Wel had de prins een vriendschappelijke verhouding met de beeldschone Penelope Maffey (1910-2005), die echter echter ook met Juliana goed bevriend was. Penelope, door vrienden Pempe, genoemd vergezelde Juliana en Bernhard zelfs op hun huwelijksreis. In 1938 trouwde ze met met de Canadees William Aitken, in 1942 werd hun zoon Jonathan geboren. Juliana werd zijn peetmoeder en er zijn altijd geruchten geweest dat Jonathan een buitenechtelijke zoon was van Bernhard. Ook Cees Fasseur benoemt die in zijn boek over het huwelijk van Juliana en Bernhard. Ik heb destijds Aitken, die minister werd en later zelfs in de gevangenis belandde, gevraagd of hij zelf dacht een zoon van Bernhard te zijn en hij was ervan overtuigd dat dit niet het geval was.
Of prins Bernhard dan 'slechts' twee buitenechtelijke kinderen had, kan ook weer niet gesteld worden. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Mildred Zijlstra een dochter van de prins is, zoals ik ook beschrijf in het eerder genoemde boek. Alleen heeft prins Bernhard dat nooit geweten. Als hij dat wel had geweten, had hij zich anders opgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |