abonnement Unibet Coolblue
pi_177774140
bg_eurovision twitterde op maandag 12-03-2018 om 12:30:37 @mattxjpg We will take the opportunity to clarify that. Yes, indeed Loreen was a possibility, but the female parts of the demo demo were sung by Tamara Gachicheladze (GEO, 2017). reageer retweet
pi_177774950
Na alle hype eromheen valt het natuurlijk een beetje tegen, maar ik vind het nog altijd een finalewaardig nummer. En sowieso natuurlijk liever een land dat er na een zwakke periode iets van probeert te maken, dan zo'n Ierland dat nog steeds elk jaar troep stuurt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 12 maart 2018 @ 19:22:46 #103
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177775875
Enkel met een indrukwekkende staging zou dit kunnen meedingen voor een overwinning, zoals een 4 a 5 andere acts. Maar na Israel maakt eigenlijk niemand nog kans :D
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177781311
Wat hebben die de boel verkeerd lopen hypen zeg _O-

Ik heb wel het idee dat Loreen het eerst zou gaan doen, dat toen niet doorging, en er vervolgens 5 (!!!) zangers zijn gezocht om de boel nog te redden _O- Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dit een zooitje op het podium wordt. En dan ook nog die Sia imitatiepruik 8)7
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 00:08:16 #105
368283 ato
pi_177782459
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:45 schreef Greys het volgende:
Het zakt echter niet bij de Oddschecker :{
Gewoon nog tweede.

(Nederland daar inmiddels zesde :P )
Volgens mij was ie wel gezakt, maar heel snel weer naar 2) gegaan.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 00:16:42 #106
368283 ato
pi_177782511
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:36 schreef MaLo het volgende:

Hier doet een deel van het nummer mij enorm aan denken.
Echt daar herken ik niets van.

Het is niet vreselijk, de tekst wel.
Toch staat mij ook iets tegen in dit liedje. Ik weet niet wat, op het einde te repetitief.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:44:24 #107
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177795100
Gaat Bulgarije opnieuw 'strategisch' stemmen, zoals vorig jaar? Best wel schandalig gedrag van hun delegatie. Het kost hun mijn sympathie en voordeel vd twijfel met hun song
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177795194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:44 schreef misteriks het volgende:
Gaat Bulgarije opnieuw 'strategisch' stemmen, zoals vorig jaar? Best wel schandalig gedrag van hun delegatie. Het kost hun mijn sympathie en voordeel vd twijfel met hun song
Ohja dat deden ze ook nog :D echt belachelijk _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 maart 2018 @ 16:49:34 #109
163650 Greys
pi_177795248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:44 schreef misteriks het volgende:
Gaat Bulgarije opnieuw 'strategisch' stemmen, zoals vorig jaar? Best wel schandalig gedrag van hun delegatie. Het kost hun mijn sympathie en voordeel vd twijfel met hun song
Oh ja. Ze gaven Portugal nul geloof ik? En Portugal hen wel hoog volgens mij.

Edit: nee Portugal gaf hen ook niks :o :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Greys op 13-03-2018 16:56:23 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177795616
De Bulgaarse jury zette vorig jaar Nederland op de 2e plaats. Ik weet niet of dat al te strategisch bedoeld was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 maart 2018 @ 17:10:08 #111
163650 Greys
pi_177795658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:07 schreef Fred_B het volgende:
De Bulgaarse jury zette vorig jaar Nederland op de 2e plaats. Ik weet niet of dat al te strategisch bedoeld was.
Wie op de eerste?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 17:13:41 #112
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177795740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie op de eerste?
Oostenrijk , de maan jongen
Best random dus :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 maart 2018 @ 17:14:22 #113
163650 Greys
pi_177795759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:13 schreef Momo... het volgende:

[..]

Oostenrijk , de maan jongen
Oh! Dat is wel echt vrij verrassend ja _O-

Portugal gaf twaalf aan Azerbeidzjan. Ook wel vrij tactisch. Jammer dat soort dingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 maart 2018 @ 09:25:09 #114
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177857380
Bij Portugal viel het nog een beetje mee. Bulgarije gaf al zijn hoogste punten aan landen die in de rechterkollom eindigden, muv de 10 voor NL op plaats 11. Al bijna zo ergerlijk als de eeuwige 12en onderling tussen CY en GR. Dat televoters dat doen, kan ik nog inkomen. Maar 'professionele juries', is simpelweg competitievervalsing
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 09:51:51 #115
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177857896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:25 schreef misteriks het volgende:
Bij Portugal viel het nog een beetje mee. Bulgarije gaf al zijn hoogste punten aan landen die in de rechterkollom eindigden, muv de 10 voor NL op plaats 11. Al bijna zo ergerlijk als de eeuwige 12en onderling tussen CY en GR. Dat televoters dat doen, kan ik nog inkomen. Maar 'professionele juries', is simpelweg competitievervalsing
Ik vertrouw die jury's sowieso voor geen stuiver. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld met dit systeem. Toen de vakjury weer werd ingevoerd was ik er wel een voorstander van om diaspora- en blockvotes te voorkomen, maar het is alleen maar erger geworden.

Van mij mogen ze weer terug naar 100% televoting.
pi_177859958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik vertrouw die jury's sowieso voor geen stuiver. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld met dit systeem. Toen de vakjury weer werd ingevoerd was ik er wel een voorstander van om diaspora- en blockvotes te voorkomen, maar het is alleen maar erger geworden.

Van mij mogen ze weer terug naar 100% televoting.
Het is erger geworden? No way. Dat zeker niet. De jury's hebben niet alle probemen opgelost, maar ze hebben absoluut iets positiefs bijgedragen. Op het toppunt van de blockvotes (2007, 2008) eindigden er bijna alleen maar Oost-Europese landen bovenin. En dat was zeker niet omdat daar altijd de betere nummers vandaan kwamen. In West-Europa stemden ze gewoon een stuk uiteenlopender en dat is echt een feit. Dat verschil is met de jury's niet rechtgetrokken maar wel kleiner gemaakt.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 12:16:58 #117
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177860749
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 11:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is erger geworden? No way. Dat zeker niet. De jury's hebben niet alle probemen opgelost, maar ze hebben absoluut iets positiefs bijgedragen. Op het toppunt van de blockvotes (2007, 2008) eindigden er bijna alleen maar Oost-Europese landen bovenin. En dat was zeker niet omdat daar altijd de betere nummers vandaan kwamen. In West-Europa stemden ze gewoon een stuk uiteenlopender en dat is echt een feit. Dat verschil is met de jury's niet rechtgetrokken maar wel kleiner gemaakt.
In 2007 en 2008 eindigden landen als Oekraïne, Rusland, Griekenland en Turkije tweemaal onterecht te hoog. Hebben de jury's dat probleem opgelost sindsdien?

- Turkije doet niet meer mee, dus dat valt niet te checken;
- Rusland eindigt nog steeds belachelijk hoog erg jaar, met sinds herinvoering van de vakjury twee tweede plaatsen en een derde plaats die ze absoluut niet hadden verdiend;
- Bij Oekraïne is het nog erger, die wonnen zelfs in 2016 met een nummer dat niet alleen uitzonderlijk slecht was, maar bovendien een ernstige overtreding van het ESF-reglement tegen politiek geladen nummers waardoor ze eigenlijk niet eens mee hadden mogen doen;
- Alleen bij Griekenland zou je kunnen zeggen dat het probleem grotendeels is opgelost, die behalen sinds herinvoering van de vakjury posities die meer passen bij de kwaliteit van het nummer.

Servië laat ik buiten beschouwing, weliswaar wonnen die in 2007 maar die hadden ook gewoon kwalitatief het beste nummer, daar kun je weinig over zeggen.

Maar naast het feit dat de vakjury het probleem van blockvoting niet of nauwelijks heeft opgelost is er een nieuw probleem bij ontstaan: corrupte jury's. Het is de normaalste zaak van de wereld dat jury's strategisch stemmen en daarmee de uitslag oneerlijk beïnvloeden. Bovendien is het veel gemakkelijker en goedkoper om 1 of 2 juryleden om te kopen dan om in een heel land allerlei valse telefoonkaarten enzo uit te delen (zoals Azerbeidzjan altijd deed). Jury's hebben domweg teveel macht in hun eentje en dat is een slechte zaak, zeker als ze ook nog eens niet het probleem oplossen dat ze hadden moeten oplossen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 17:14:10 #118
368283 ato
pi_177886609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik vertrouw die jury's sowieso voor geen stuiver. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld met dit systeem. Toen de vakjury weer werd ingevoerd was ik er wel een voorstander van om diaspora- en blockvotes te voorkomen, maar het is alleen maar erger geworden.

Van mij mogen ze weer terug naar 100% televoting.
Niet mee eens, Spanje 2012 en Noorwegen 2015 beide prachtliedjes waren bij televoting laag geëindigd.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 17:15:49 #119
368283 ato
pi_177886667
OK 2e goede luisterbeurt, klinkt toch krachtiger.
De stemmen die samen komen in het refrein klinken prachtig. Sterk arangement ook.
Op het laatst iets te repetitief. Maar ik vind het nu beter klinken.
Ik ben benieuwd hoe dit live klinkt. Als dit live goed klinkt en goed overkomt kan het toch hoog eindigen.
Ik geef het een 8.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 23 maart 2018 @ 23:46:13 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178048300
Liedjes goed produceren kunnen de Bulgaren tegenwoordig wel. Grappig dat ze sinds ze terug gaan toch steeds weer liedjes produceren die goed passen bij de tijdsgeest. Want ook dit liedje zou je zo zonder problemen op de radio kunnen draaien. Gewoon goed gemaakt. En verwacht dat de Bulgaren het ook wel goed gaan stagen, waardoor het toch best hoog kan gaan scoren.

Maar persoonlijk vind ik het toch wel een stukje minder dan de afgelopen jaren. Al vond ik het liedje vorig jaar ook al wel wat zielloos. Zo vergeet ik toch steeds wel weer hoe het liedje ook gaat. Maar in tegenstelling tot andere vergeetachtige liedjes weet ik wel direct dat dit liedje van Bulgarije is. En het heeft toch nog wel iets. Ik ben nog niet super enthousiast, maar wie weet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 april 2018 @ 21:39:53 #121
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178333185
bg_eurovision twitterde op donderdag 05-04-2018 om 21:36:43 Tonight will be @EquinoxBulgaria first public live performance. Here is a short video from their first vocal performance together, back in February. #Bones #Eurovision https://t.co/7NIycYO6x1 reageer retweet
ze kunnen wel zingen samen, maar verder geen chemie binnen de groep heb ik het idee. Nu maakt dat niet zo heel veel uit aangezien ik had gelezen dat ze in de staging hun eigen momentje krijgen 'on camera'.
pi_178334432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:16 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

In 2007 en 2008 eindigden landen als Oekraïne, Rusland, Griekenland en Turkije tweemaal onterecht te hoog. Hebben de jury's dat probleem opgelost sindsdien?

- Turkije doet niet meer mee, dus dat valt niet te checken;
- Rusland eindigt nog steeds belachelijk hoog erg jaar, met sinds herinvoering van de vakjury twee tweede plaatsen en een derde plaats die ze absoluut niet hadden verdiend;
- Bij Oekraïne is het nog erger, die wonnen zelfs in 2016 met een nummer dat niet alleen uitzonderlijk slecht was, maar bovendien een ernstige overtreding van het ESF-reglement tegen politiek geladen nummers waardoor ze eigenlijk niet eens mee hadden mogen doen;
- Alleen bij Griekenland zou je kunnen zeggen dat het probleem grotendeels is opgelost, die behalen sinds herinvoering van de vakjury posities die meer passen bij de kwaliteit van het nummer.

Servië laat ik buiten beschouwing, weliswaar wonnen die in 2007 maar die hadden ook gewoon kwalitatief het beste nummer, daar kun je weinig over zeggen.

Maar naast het feit dat de vakjury het probleem van blockvoting niet of nauwelijks heeft opgelost is er een nieuw probleem bij ontstaan: corrupte jury's. Het is de normaalste zaak van de wereld dat jury's strategisch stemmen en daarmee de uitslag oneerlijk beïnvloeden. Bovendien is het veel gemakkelijker en goedkoper om 1 of 2 juryleden om te kopen dan om in een heel land allerlei valse telefoonkaarten enzo uit te delen (zoals Azerbeidzjan altijd deed). Jury's hebben domweg teveel macht in hun eentje en dat is een slechte zaak, zeker als ze ook nog eens niet het probleem oplossen dat ze hadden moeten oplossen.
Oekraïne en Griekenland te hoog in 2008?

Totaaaaaaaaal mee oneens. Die hadden samen met Armenië de 3 beste songs van 2008.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 23:14:29 #123
163650 Greys
pi_178335963
Zullen wel stijgen bij de bookies na vanavond.

En ik probeer het echt maar ik gun het Bulgarije niet :@ Gewoon, die hele arrogantie delegatie en presentatie op Twitter etc. Met hun superteam. En dat snotjong van vorig jaar. Sorry jongens, maar ik ben hier echt een kleuter in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 23:47:16 #124
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 00:03:31 #125
163650 Greys
pi_178336993
quote:
Die linker lijkt op Jacques Houdek :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178337332
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef Greys het volgende:
Zullen wel stijgen bij de bookies na vanavond.

En ik probeer het echt maar ik gun het Bulgarije niet :@ Gewoon, die hele arrogantie delegatie en presentatie op Twitter etc. Met hun superteam. En dat snotjong van vorig jaar. Sorry jongens, maar ik ben hier echt een kleuter in.
Je bent niet de enige hoor. Ik kan me normaal altijd heel erg de personen en de politiek los zien van de inzending (lukte me ook vorig jaar met Kristian Kostov en met Hovi Star van Israël 2016: gruwelijke personen, maar wanneer ik het lied goed vind, vind ik het gewoon goed).

Dit jaar lukt het me gewoon niet... Weliswaar ook omdat ik dit nummer minder vind dat de twee die ik net heb genoemd, maar dan nog voel ik vooral antipathie. Ik hoop gewoon dat dit flopt, gun het ze niet. :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178337396
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Die linker lijkt op Jacques Houdek :o
Echt he :D er hadden gewoon 2 Jacques op het podium kunnen staan *O*
~The present is all there is~
pi_178337413
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef Greys het volgende:
Zullen wel stijgen bij de bookies na vanavond.

En ik probeer het echt maar ik gun het Bulgarije niet :@ Gewoon, die hele arrogantie delegatie en presentatie op Twitter etc. Met hun superteam. En dat snotjong van vorig jaar. Sorry jongens, maar ik ben hier echt een kleuter in.
Herkenbaar, alleen begin ik wel langzaamaan op te warmen wat betreft deze inzending. Ik vond ze vorig jaar ook best irritant, vooral de zanger hoor..sommige mensen hebben gewoon een slappable face, kunnen ze ook niks aan doen
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 00:47:27 #129
163650 Greys
pi_178337467
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Herkenbaar, alleen begin ik wel langzaamaan op te warmen wat betreft deze inzending. Ik vond ze vorig jaar ook best irritant, vooral de zanger hoor..sommige mensen hebben gewoon een slappable face, kunnen ze ook niks aan doen
Ik geloof er geen kont van dat het hele optreden live was vanavond :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178337500
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof er geen kont van dat het hele optreden live was vanavond :@
Nog niet gehoord, maar je hoort bij de meeste inzendingen toch gewoon een tweede stem of backings op tape? Dat zal bij Bulgarije vanavond niet anders zijn geweest.
~The present is all there is~
pi_178340220
Wauw, live zijn ze echt wel heel sterk. En de staging zal ook wel indrukwekkend worden. Het lied doet mij alleen nog steeds niet veel.

Dit had ik ook bij het nummer van vorig jaar. Live zang en staging prachtig, maar het lied zelf vond ik niet heel bijzonder.
pi_178340635
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof er geen kont van dat het hele optreden live was vanavond :@
Geloof je dat echt of wil je dat graag geloven zodat je een goed excuus hebt om ze het niet te gunnen? :D

IK HEB JE WEL DOOR HOOR!!!! _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 09:42:52 #133
163650 Greys
pi_178340692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:39 schreef Nexum het volgende:

[..]

Geloof je dat echt of wil je dat graag geloven zodat je een goed excuus hebt om ze het niet te gunnen? :D

IK HEB JE WEL DOOR HOOR!!!! _O-
Dat joch van vorig jaar heeft me verpest wat betreft Bulgarije _O- Nee ik zag ook een meneer van Sofabet oa tweeten dat alleen het refrein live was. Dus ik twijfel oprecht ;)

(En dat ik Bulgarije geen esf winst gun is geen geheim :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178340776
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat joch van vorig jaar heeft me verpest wat betreft Bulgarije _O- Nee ik zag ook een meneer van Sofabet oa tweeten dat alleen het refrein live was. Dus ik twijfel oprecht ;)

(En dat ik Bulgarije geen esf winst gun is geen geheim :P )
Mwah, ik weet het niet. Ik vind Bones een prima nummer en ook ben geen fan van de Bulgaarse delegatie.. maar ik denk ook niet dat het gaat winnen. Ben er heilig van overtuigd dat het tussen België en Tsjechië gaat dit jaar en dat Israël de Italië van dit jaar word.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178341283
https://nl.wikipedia.org/wiki/Equinox

Bones doet me niets, en dat hele 'kijk ons eens spiritueel en buitenaards zijn' is zo doorheen te prikken. Tel daarbij het invliegen van Amerikaanse zangers en de waarschijnlijk hele inventieve staging op maar waar is de gunfactor?
Je kunt ook iets te graag willen.
pi_178341318
Dat interview _O-

Één van die gasten die roept: "We moeten Boris (songwriter) bedanken, hij heeft elke artiest specifiek uitgezocht voor zijn project, hij wist precies welke artiest op elk stuk in het lied zou passen zodat het allemaal goed zou samensmelten".

Wiwi William vraagt vervolgens: "Met dat in gedachten, kunnen jullie dan aangeven wat jullie rol is waarom dat dat iets aan het geheel toevoegt?". De één roept: "We voelen iets, dat kunnen wij zingen voor de mensen zodat ze de geweldige tekst kunnen begrijpen". De ander komt weer met een antwoord: 'We zijn allemaal verschillende elementen die tot elkaar zijn gekomen; de aarde, maan, zon, het heelal...."

Ik weet het niet zo goed, ze denken volgens mij echt dat ze heel wat zijn. _O-
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 10:21:07 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178341658
Ze zijn heel goed samengesmolten idd, tot een stelletje uilenballen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178341701
Als een lied een 'project' wordt, dat kunstmatig wordt aangevuld door stemmen bij elkaar te zoeken, haak ik af.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 10:23:17 #139
163650 Greys
pi_178341720
Wuwwa, exact wat je zegt. De gunfactor ontbreekt. Door al die poeha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178341773
They're trying too hard. Maar dan ook echt té. Dus ik gun het ze ook niet nee. Ik gun Israël dan eerder de winst. Of Waylon. Ja, Waylon :D
pi_178343267
Wat een clubje engnekken bij elkaar, vooral die dame. Met name vanaf minuut 8:30
Waarschijnlijk is dit pas de derde keer dat ze elkaar zien. Je ziet het ongemak er vanaf druipen. Maar uiteraard vrienden voor het leven...

[ Bericht 1% gewijzigd door Wuwwa op 06-04-2018 11:55:57 ]
pi_178343448
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ze zijn heel goed samengesmolten idd, tot een stelletje uilenballen.
:D _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:42 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een clubje engnekken bij elkaar, vooral die dame. Met name vanaf minuut 8:30
Waarschijnlijk is dit pas de derde keer dat ze elkaar zien. Je ziet het ongemak ervanaf druipen. Maar uiteraard vrienden voor het leven...
Ja dat was precies het deel dat ik ook bedoelde. _O-

Het is gewoon een bij elkaar geraapt zooitje, alleen presenteren ze zich alsof het is voorbestemd. :')
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 12:02:05 #143
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178343600
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:42 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een clubje engnekken bij elkaar, vooral die dame. Met name vanaf minuut 8:30
Waarschijnlijk is dit pas de derde keer dat ze elkaar zien. Je ziet het ongemak er vanaf druipen. Maar uiteraard vrienden voor het leven...


Dit plaatje vat dit interview ook wel samen
pi_178347449
Nu ik nog even terug blader: hier nog even de punten namens de Bulgaarse Jury in 2017:
Oostenrijk 12
Nederland 10
Israël 8
Polen 7
Griekenland 6
Azerbeidzjan 5
Armenië 4
Roemenië 3
Wit Rusland 2
Oekraïne 1
Alleen punten voor finaleopvulling. Geen enkel punt voor een land uit de top 5 in de odds/eindstand. Toen wilden ze al dolgraag winnen dat ze lachwekkende juryklasseringen indienden. Die hele Bulgaarse delegatie is een naar clubje.
pi_178348180
Lekker berekenend inderdaad die puntentelling. _O- Dit jaar zullen ze dat waarschijnlijk wel weer doen, om het 'project' proberen te laten slagen. Alles voor de winst.



[ Bericht 0% gewijzigd door libranl op 06-04-2018 16:04:24 ]
pi_178349870
Geruchten gaan sterk dat het Bulgaarse team ook youtube-views beinvloedt met bots, en qua bookies ook de boel manipuleert door veel op Bulgarije in te zetten. Het optreden in Londen wordt toch wel behoorlijk neergesabeld op diverse websites, maar ik heb sterk het gevoel dat de Bulgaren dit jaar er alles aan doen om de winst te kopen door in kleine landen de televote te beïnvloeden en jurysteun te kopen... A la Azerbaijan in 2011
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 17:11:46 #147
163650 Greys
pi_178349963
:r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178350230
Kristian Kostov heeft Bulgarije echt verpest.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 17:32:41 #149
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178350392
Walgelijk, indien waar :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178350406
Over het algemeen zijn de reacties redelijk positief (over de zang), grootste vraag is waarom die vrouw erbij is, als de hoge noten door een Amerikaan gedaan wordt en ze de eerste helft niet meezingt. Kennelijk wilde men geen imago van een 'midlifecrisis-boyband' hebben, of ze willen iets verrassend met haar doen tijdens het optreden om het echie.
Maar ja, sinds Poli Genova zijn de ambities vrij groot. Hulde dat ze er veel tijd, moeite en geld in steken, maar jammer dat het nu een beetje doorslaat. De ene helft van de commentaren vindt het geweldig, de andere helft pretentieus en overhyped.

[ Bericht 18% gewijzigd door Wuwwa op 06-04-2018 17:40:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')