Ach, hij handelt niet in kinderporno.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet van een ander programma dat er nu een vrijwillige brandweerman ergens staat te springen in de studio.
Jij kent Theo duidelijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:46 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat die Theo af zeg, compleet afgeslacht
quote:Op zondag 4 februari 2018 21:46 schreef Snowsquall het volgende:
De reclame codecommissie is al aan het rekenen...![]()
Nounou...quote:Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij wel he, jij likt zijn moffen-anus schoon![]()
![]()
![]()
ja longkanker hoorde ikquote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef fetX het volgende:
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
heb hem wel fitter gezien inderdaadquote:
Jep, boete.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef fetX het volgende:
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
Hans Teeuwen kreeg volgens mij op persoonlijke titel een boete.quote:
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar Theo heeft humor. En hij laat zich niet in de kaarten kijken door die gasten. Toch respect.
mijn overleden opa is fitterquote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hiddema is bijna 80, dan komt ie nog aardig fit over.
Hiddema houdt zich redelijk staande inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Ach gut, wat is het allemaal weer walgelijk hè?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Gatverdamme, een andere mening. Walgelijkquote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
haha lekker voor jequote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
lol de FvD is ook woest zo te horenquote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
Ah, boos rechts is ook vertegenwoordigd.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Memphis depay weer aan t instagrammen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
Het meeste van wat ik vind bevindt zich aan de linkerkant van het spectrum, maar ik vond het weglopen ook niet echt symphatiek, nee.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
Ik mis SBS helemaal niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
Als de dat kleine beetje overlap nou weghalen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
FvD Bash altijd +1quote:
ik welquote:
Heel veel Koos plaatjes waren toch al stuk dus dat komt mooi uitquote:
shut up megquote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
GAS TERUG.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al epischquote:Op zondag 4 februari 2018 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Fantastische aflevering idd. Mooie combi met die aziatische dame.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen
Ik ben bang dat ie niet deed alsof..quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.
Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.htmlquote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
Ik gun iedereen daar een maagzweerquote:Op maandag 5 februari 2018 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.html
ALLES VERBOTEN JAAA
Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoulquote:Op zondag 4 februari 2018 22:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al episch
'Geert is geboren in een kribbe in Nazareth..'
Dat is hun werkquote:Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
Idd vooral het gezeur er omheen. Schijnbaar gebeuren er geen belangrijkere zaken in de wereldquote:Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
quote:Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul
quote:Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul
Ze hebben dan ook gewoon water naast vuur gezet. Hiddema had geen kut te vertellen behalve zich te wentelen in vaagheden als hem iets gevraagd werd. Rookgordijntje optrekken als geen ander. Was zijn eerdere bezoek ook overigens, maar nu ook politiek beladen natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Houd toch je zelfingenomen scheve bek Jan Jaap.
Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.quote:Op zondag 11 februari 2018 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Seizoen alweer afgelopen zei Van Nieuwkerk van de week
Ik moet beter opletten.quote:Op zondag 11 februari 2018 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.
Mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef borisz het volgende:
In september gaan ze door
AVROTROS gaat verder met Dit was het nieuws
As always heel veel zin in, hoewel de gasten me iets téveel voor de hand liggen. Verwacht er niets verrassends van.quote:Goed nieuws! De eerste gasten voor het nieuwe seizoen van Dit Was Het Nieuws zijn bekend! O.a. Angela de Jong, Dave von Raven en het cabaretduo Niels van der Laan & Jeroen Woe gaan samen met Jan Jaap, Harm en Peter het nieuws doornemen! En omdat we nog even moeten wachten op het nieuwe seizoen, hierbij een kleine greep uit de leukste gasten van Dit Was Het Nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |