abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176958500
Menthol _O- _O- 8)7 8)7 8)7
pi_176958502
Theo zag dat het goed was,
zie email 27 oktober
  zondag 4 februari 2018 @ 21:46:27 #104
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_176958504
Wel vreemd

Maar niet echt grappig eigenlijk
pi_176958510
Wat gaat die Theo af zeg, compleet afgeslacht
  zondag 4 februari 2018 @ 21:46:47 #106
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958512
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet van een ander programma dat er nu een vrijwillige brandweerman ergens staat te springen in de studio.
Ach, hij handelt niet in kinderporno.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2018 @ 21:46:53 #107
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176958514
De reclame codecommissie is al aan het rekenen... *O* *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176958515
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:46 schreef Joezi het volgende:
Menthol _O- _O- 8)7 8)7 8)7
We zitten in het Bobby Menthol topic allen.
pi_176958524
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:46 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat die Theo af zeg, compleet afgeslacht
Jij kent Theo duidelijk niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176958525
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:45 schreef Oscar. het volgende:
Roken op tv, mag dat
Hans Teeuwen had er bij Zomergasten een boete voor gekregen.
pi_176958528
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:46 schreef Snowsquall het volgende:
De reclame codecommissie is al aan het rekenen... *O* *O*
:D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_176958535
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef RipCity het volgende:

[..]

Jij kent Theo duidelijk niet.
Jij wel he, jij likt zijn moffen-anus schoon _O- _O- _O- _O_
  zondag 4 februari 2018 @ 21:47:54 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176958538
Rare man.
Dit, dus.
pi_176958540
Dat wordt een boete voor Theo _O-
  zondag 4 februari 2018 @ 21:48:18 #115
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_176958544
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar Theo heeft humor. En hij laat zich niet in de kaarten kijken door die gasten. Toch respect.
Op het scherp van de snede.
pi_176958547
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef bamibij het volgende:
Dat wordt een boete voor Theo _O-
Thierry wordt woest, dit gaat flink wat stemmen kosten _O-
pi_176958549
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij wel he, jij likt zijn moffen-anus schoon _O- _O- _O- _O_
Nounou...
Poeh poeh...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2018 @ 21:48:36 #118
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176958553
in pieces _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:48:39 #119
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958554
Theo is een beetje moe
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176958558
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef RipCity het volgende:

[..]

Nounou...
Poeh poeh...
:') ____!!!
  zondag 4 februari 2018 @ 21:48:58 #121
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176958560
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
pi_176958563
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef bamibij het volgende:
Dat wordt een boete voor Theo _O-
Nee hoor, voor de avrotros.
zie email 27 oktober
pi_176958570
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef fetX het volgende:
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
ja longkanker hoorde ik
  zondag 4 februari 2018 @ 21:49:22 #124
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176958572
Harm is wel by far het leukst deze aflevering

Toch een goede aflevering
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 4 februari 2018 @ 21:49:45 #125
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176958579
quote:
11s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

ja longkanker hoorde ik
_O-
  Moderator / Miss SHO zondag 4 februari 2018 @ 21:49:51 #126
22592 crew  Ole
pi_176958582
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef Oscar. het volgende:
Theo is een beetje moe
heb hem wel fitter gezien inderdaad
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_176958585
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef fetX het volgende:
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
Jep, boete.

http://www.omroepbrabant.(...)erg+stom,+roken.aspx
pi_176958588
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee hoor, voor de avrotros.
Hans Teeuwen kreeg volgens mij op persoonlijke titel een boete.

Edit, nee je hebt gelijk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2018 21:51:00 ]
pi_176958597
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar Theo heeft humor. En hij laat zich niet in de kaarten kijken door die gasten. Toch respect.
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
pi_176958599
  zondag 4 februari 2018 @ 21:50:59 #131
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958606
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef Ole het volgende:

[..]

heb hem wel fitter gezien inderdaad
Hiddema is bijna 80, dan komt ie nog aardig fit over.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:51:27 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958616
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hiddema is bijna 80, dan komt ie nog aardig fit over.
mijn overleden opa is fitter
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 februari 2018 @ 21:51:29 #133
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_176958617
Player Pannekoek
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_176958620
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Hiddema houdt zich redelijk staande inderdaad.
pi_176958623
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Ach gut, wat is het allemaal weer walgelijk hè?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176958630
Beste aflevering in tijden.
  zondag 4 februari 2018 @ 21:52:29 #137
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_176958640
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Gatverdamme, een andere mening. Walgelijk
Laffe huichelaar
  zondag 4 februari 2018 @ 21:52:49 #138
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958647
_O-
pi_176958653
verzonnen verhalen van pannokoek
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
haha lekker voor je

ps dit is de tros sufkut
  zondag 4 februari 2018 @ 21:53:13 #140
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176958658
godver _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176958665
Homograp. COC zal wel al aan de lijn hangen :')
pi_176958676
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
lol de FvD is ook woest zo te horen
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:53:51 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958678
spetterende bijeenkomst :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 februari 2018 @ 21:54:01 #145
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_176958683
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Ah, boos rechts is ook vertegenwoordigd.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_176958684
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
Memphis depay weer aan t instagrammen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176958703
Op naar het Lubach topic in polonaise.
pi_176958705
Fukushima heeft niets gezegd. Genot.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2018 @ 21:54:47 #149
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176958706
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:54 schreef bamibij het volgende:
Op naar het Lubach topic in polonaise.
^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176958711
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:54 schreef bamibij het volgende:
Op naar het Lubach topic in polonaise.
Nee, we gaan verder op de app.
  zondag 4 februari 2018 @ 21:55:19 #151
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958721
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:54 schreef bamibij het volgende:
Op naar het Lubach topic in polonaise.
Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
  zondag 4 februari 2018 @ 21:55:28 #152
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_176958724
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Het meeste van wat ik vind bevindt zich aan de linkerkant van het spectrum, maar ik vond het weglopen ook niet echt symphatiek, nee.
Op het scherp van de snede.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2018 @ 21:55:50 #153
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176958732
en wegwezen hier
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 4 februari 2018 @ 21:55:51 #154
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176958733
Goede aflevering
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 21:56:00 #155
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176958736
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
:Y
pi_176958741
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Goede aflevering
Eens een keer eens met richolio
(she/her)
pi_176958743
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
Ik mis SBS helemaal niet. :s)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_176958761
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
Als de dat kleine beetje overlap nou weghalen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 4 februari 2018 @ 21:57:05 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958766
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik mis SBS helemaal niet. :s)
Fuck Koos, Hoogma en Alberto!
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:57:23 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958774
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Goede aflevering
FvD Bash altijd +1
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:57:43 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958780
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik mis SBS helemaal niet. :s)
ik wel ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176958785
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Fuck Koos, Hoogma en Alberto!
Heel veel Koos plaatjes waren toch al stuk dus dat komt mooi uit :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 4 februari 2018 @ 21:57:51 #163
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176958788
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:58:34 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958808
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
shut up meg
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176958947
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
GAS TERUG.
pi_176958954
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176958995
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al episch _O-

'Geert is geboren in een kribbe in Nazareth..' _O_
  zondag 4 februari 2018 @ 22:55:10 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176960073
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.

Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176960917
Ik heb me kapot gelachen in ieder geval :D
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_176961130
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen
Fantastische aflevering idd. Mooie combi met die aziatische dame.

Hiddema laat zich niet gek maken door die gasten.
  maandag 5 februari 2018 @ 00:09:23 #171
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176961537
Theo Hiddema mooie vent :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176962219
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.

Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
Ik ben bang dat ie niet deed alsof..
pi_176967052
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.html

ALLES VERBOTEN JAAA
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 11:10:18 #174
21636 Feestkabouter
pi_176967332
"op rolletjes"!!
hilarisch!
geweldige zelfspot, dat moet je waarderen!
ik ga vanavond de hele uitzending terugkijken
pi_176967454
quote:
Ik gun iedereen daar een maagzweer _O_
pi_176967516
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al episch _O-

'Geert is geboren in een kribbe in Nazareth..' _O_
Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176968154
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 5 februari 2018 @ 12:03:24 #178
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176968263
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
Dat is hun werk

Denk dat 90% van NL en verder geen neuk om geeft
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176969258
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
Idd vooral het gezeur er omheen. Schijnbaar gebeuren er geen belangrijkere zaken in de wereld c_/

Overigens zou het wel een bazen actie zijn van Hiddema als het een "nicotinevrije kruidensigaret" was. Dat mag volgens mij namelijk wel :+ (wordt vaak in films gebruikt als vervanger van een sigaret)
  maandag 5 februari 2018 @ 13:49:19 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176970131
Menthol sigaretten worden in de toekomst ook verboden door de EU.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_176970220


Wat een God.
pi_176970694
wel treurig dat Hiddema mensen die hun werk doen (wellicht tegen hun zin in) dan een ziekte toewenst... ik wens zijn fractievoorzitter toch ook geen ziektes toe ook al is het een mongool...
pi_176973811
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D

zit hem net te kijken :) mooi was dat , telkens verwisselen van stoel :)
  maandag 5 februari 2018 @ 17:57:13 #184
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176975518
Houd toch je zelfingenomen scheve bek Jan Jaap.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 5 februari 2018 @ 18:10:45 #185
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176975808
Maar die Hiddema is ook niet echt de gangmaker van het feestje.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 5 februari 2018 @ 18:25:23 #186
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176976084
Dat verhaal van PP _O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176984470
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D
:D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:09:42 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176988456
quote:
13s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Houd toch je zelfingenomen scheve bek Jan Jaap.
Ze hebben dan ook gewoon water naast vuur gezet. Hiddema had geen kut te vertellen behalve zich te wentelen in vaagheden als hem iets gevraagd werd. Rookgordijntje optrekken als geen ander. Was zijn eerdere bezoek ook overigens, maar nu ook politiek beladen natuurlijk.

Me erg vermaakt, en wat is Nhung een schatje om te zien O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177115878
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
pi_177115937
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:46 schreef Aestivate het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
Seizoen alweer afgelopen zei Van Nieuwkerk van de week
pi_177116267
Zo jammer dat het alweer afgelopen is. Perfecte vulling van de zondagavond
pi_177116271
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Seizoen alweer afgelopen zei Van Nieuwkerk van de week
Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.
sig verwijderd door FA
pi_177116734
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:02 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.
Ik moet beter opletten.
pi_177116913
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:46 schreef Aestivate het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
Wel Lubach _O_
  maandag 12 februari 2018 @ 10:43:25 #195
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_177124884
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Wel Lubach _O_
:')
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 22:26:25 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179052732
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 mei 2018 @ 22:58:20 #197
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_179053357
Nice. In het begin was ik laatste keer niet overtuigd, maar de laatste twee afleveringen vond ik weer als vanouds heerlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_179087969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef borisz het volgende:
In september gaan ze door
AVROTROS gaat verder met Dit was het nieuws
Mooi. :)
pi_179142120
Nice, laatste paar afleveringen lekker op dreef :)
pi_180681954
quote:
Goed nieuws! De eerste gasten voor het nieuwe seizoen van Dit Was Het Nieuws zijn bekend! O.a. Angela de Jong, Dave von Raven en het cabaretduo Niels van der Laan & Jeroen Woe gaan samen met Jan Jaap, Harm en Peter het nieuws doornemen! En omdat we nog even moeten wachten op het nieuwe seizoen, hierbij een kleine greep uit de leukste gasten van Dit Was Het Nieuws.
As always heel veel zin in, hoewel de gasten me iets téveel voor de hand liggen. Verwacht er niets verrassends van.
pi_181798395
Vanavond weer, om 23:00!!11
  zondag 9 september 2018 @ 16:51:50 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181798851
Met erkende lachebekjes en humoristen als bobsleeër Akwasi Frimpong en commentator Arman Asvaroglu. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')