heb hem wel fitter gezien inderdaadquote:
Jep, boete.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef fetX het volgende:
Hans Teeuwen kreeg een klein probleempje na dat roken op televisie toch?
Hans Teeuwen kreeg volgens mij op persoonlijke titel een boete.quote:
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar Theo heeft humor. En hij laat zich niet in de kaarten kijken door die gasten. Toch respect.
mijn overleden opa is fitterquote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hiddema is bijna 80, dan komt ie nog aardig fit over.
Hiddema houdt zich redelijk staande inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Ach gut, wat is het allemaal weer walgelijk hè?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Gatverdamme, een andere mening. Walgelijkquote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
haha lekker voor jequote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
lol de FvD is ook woest zo te horenquote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
Ah, boos rechts is ook vertegenwoordigd.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
Memphis depay weer aan t instagrammen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
PvdA wil nu dit programma van de buis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |