abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2018 @ 21:55:51 #154
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176958733
Goede aflevering
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 21:56:00 #155
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176958736
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
:Y
pi_176958741
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Goede aflevering
Eens een keer eens met richolio
(she/her)
pi_176958743
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
Ik mis SBS helemaal niet. :s)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_176958761
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke TV zondagavond zo _O_
Als de dat kleine beetje overlap nou weghalen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 4 februari 2018 @ 21:57:05 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176958766
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik mis SBS helemaal niet. :s)
Fuck Koos, Hoogma en Alberto!
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:57:23 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958774
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Goede aflevering
FvD Bash altijd +1
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:57:43 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958780
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik mis SBS helemaal niet. :s)
ik wel ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176958785
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Fuck Koos, Hoogma en Alberto!
Heel veel Koos plaatjes waren toch al stuk dus dat komt mooi uit :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 4 februari 2018 @ 21:57:51 #163
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176958788
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 21:58:34 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176958808
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
shut up meg
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176958947
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
GAS TERUG.
pi_176958954
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176958995
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al episch _O-

'Geert is geboren in een kribbe in Nazareth..' _O_
  zondag 4 februari 2018 @ 22:55:10 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176960073
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.

Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176960917
Ik heb me kapot gelachen in ieder geval :D
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_176961130
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen
Fantastische aflevering idd. Mooie combi met die aziatische dame.

Hiddema laat zich niet gek maken door die gasten.
  maandag 5 februari 2018 @ 00:09:23 #171
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176961537
Theo Hiddema mooie vent :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176962219
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.

Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
Ik ben bang dat ie niet deed alsof..
pi_176967052
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken. :')
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.html

ALLES VERBOTEN JAAA
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 11:10:18 #174
21636 Feestkabouter
pi_176967332
"op rolletjes"!!
hilarisch!
geweldige zelfspot, dat moet je waarderen!
ik ga vanavond de hele uitzending terugkijken
pi_176967454
quote:
Ik gun iedereen daar een maagzweer _O_
pi_176967516
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al episch _O-

'Geert is geboren in een kribbe in Nazareth..' _O_
Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176968154
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 5 februari 2018 @ 12:03:24 #178
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176968263
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
Dat is hun werk

Denk dat 90% van NL en verder geen neuk om geeft
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176969258
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef TLC het volgende:
Wat een gezeik om dat onderzoek voor het roken van Hiddema, mensen moeten zich eens niet zo fucking aanstellen tegenwoordig.
Idd vooral het gezeur er omheen. Schijnbaar gebeuren er geen belangrijkere zaken in de wereld c_/

Overigens zou het wel een bazen actie zijn van Hiddema als het een "nicotinevrije kruidensigaret" was. Dat mag volgens mij namelijk wel :+ (wordt vaak in films gebruikt als vervanger van een sigaret)
  maandag 5 februari 2018 @ 13:49:19 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176970131
Menthol sigaretten worden in de toekomst ook verboden door de EU.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_176970220


Wat een God.
pi_176970694
wel treurig dat Hiddema mensen die hun werk doen (wellicht tegen hun zin in) dan een ziekte toewenst... ik wens zijn fractievoorzitter toch ook geen ziektes toe ook al is het een mongool...
pi_176973811
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D

zit hem net te kijken :) mooi was dat , telkens verwisselen van stoel :)
  maandag 5 februari 2018 @ 17:57:13 #184
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176975518
Houd toch je zelfingenomen scheve bek Jan Jaap.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 5 februari 2018 @ 18:10:45 #185
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176975808
Maar die Hiddema is ook niet echt de gangmaker van het feestje.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 5 februari 2018 @ 18:25:23 #186
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176976084
Dat verhaal van PP _O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176984470
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja die was ook vet. Op een gegeven moment bestond 1 team ineens uit janjaap en raoul :D
:D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:09:42 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176988456
quote:
13s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Houd toch je zelfingenomen scheve bek Jan Jaap.
Ze hebben dan ook gewoon water naast vuur gezet. Hiddema had geen kut te vertellen behalve zich te wentelen in vaagheden als hem iets gevraagd werd. Rookgordijntje optrekken als geen ander. Was zijn eerdere bezoek ook overigens, maar nu ook politiek beladen natuurlijk.

Me erg vermaakt, en wat is Nhung een schatje om te zien O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177115878
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
pi_177115937
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:46 schreef Aestivate het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
Seizoen alweer afgelopen zei Van Nieuwkerk van de week
pi_177116267
Zo jammer dat het alweer afgelopen is. Perfecte vulling van de zondagavond
pi_177116271
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Seizoen alweer afgelopen zei Van Nieuwkerk van de week
Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.
sig verwijderd door FA
pi_177116734
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:02 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Harm zei dat vorige week tijdens de uitzending ook al.
Ik moet beter opletten.
pi_177116913
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:46 schreef Aestivate het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond? ;(
Wel Lubach _O_
  maandag 12 februari 2018 @ 10:43:25 #195
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_177124884
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Wel Lubach _O_
:')
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 22:26:25 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179052732
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 mei 2018 @ 22:58:20 #197
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_179053357
Nice. In het begin was ik laatste keer niet overtuigd, maar de laatste twee afleveringen vond ik weer als vanouds heerlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_179087969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef borisz het volgende:
In september gaan ze door
AVROTROS gaat verder met Dit was het nieuws
Mooi. :)
pi_179142120
Nice, laatste paar afleveringen lekker op dreef :)
pi_180681954
quote:
Goed nieuws! De eerste gasten voor het nieuwe seizoen van Dit Was Het Nieuws zijn bekend! O.a. Angela de Jong, Dave von Raven en het cabaretduo Niels van der Laan & Jeroen Woe gaan samen met Jan Jaap, Harm en Peter het nieuws doornemen! En omdat we nog even moeten wachten op het nieuwe seizoen, hierbij een kleine greep uit de leukste gasten van Dit Was Het Nieuws.
As always heel veel zin in, hoewel de gasten me iets téveel voor de hand liggen. Verwacht er niets verrassends van.
pi_181798395
Vanavond weer, om 23:00!!11
  zondag 9 september 2018 @ 16:51:50 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181798851
Met erkende lachebekjes en humoristen als bobsleeër Akwasi Frimpong en commentator Arman Asvaroglu. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 9 september 2018 @ 17:05:06 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181799069
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:51 schreef golfer het volgende:
Met erkende lachebekjes en humoristen als bobsleeër Akwasi Frimpong en commentator Arman Asvaroglu. :{
Niet de bekendste namen. Wel een ontzettende kuttijd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181799347
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet de bekendste namen. Wel een ontzettende kuttijd.
Eenmalig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')