Het meeste van wat ik vind bevindt zich aan de linkerkant van het spectrum, maar ik vond het weglopen ook niet echt symphatiek, nee.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En het geeft blijk van hoe walgelijk links dit programma / jan jaap is. Lekker makkelijk proberen te scoren.
quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
Ik mis SBS helemaal niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
Als de dat kleine beetje overlap nou weghalen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke TV zondagavond zo
FvD Bash altijd +1quote:
ik welquote:
Heel veel Koos plaatjes waren toch al stuk dus dat komt mooi uitquote:
shut up megquote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
GAS TERUG.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
Echt? Ik vond die toen Wilders niet kwam al epischquote:Op zondag 4 februari 2018 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Leuke aflevering. Ze hebben ooit ook een aflevering gehad met Wilders - toen die er wel was - en die was ook werelds.
Fantastische aflevering idd. Mooie combi met die aziatische dame.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen
Ik ben bang dat ie niet deed alsof..quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef golfer het volgende:
Prima chaotische aflevering met droogkloot Hiddema, die doet alsof ie er allemaal niks van snapte.
Dat roken zal nog wel een staartje krijgen.
Dit was dus alweer de laatste van dit seizoen?
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.htmlquote:Op zondag 4 februari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Zal wel een boete worden vanwege dat roken.
Ik gun iedereen daar een maagzweerquote:Op maandag 5 februari 2018 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)-was-het-nieuws.html
ALLES VERBOTEN JAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |