Geen idee, maar voor fietsen heb ik ook altijd sleutel #13 nodigquote:Op zondag 4 februari 2018 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is die niet voor verkeersborden?
Ben nooit zo creabea in die dingen. Suggesties?quote:
"Homoseksualiteit is voor homo's", om in de belevingswereld van de SC-bezoekers te blijven.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben nooit zo creabea in die dingen. Suggesties?
Altijd gezellig daar in het Noorden.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
Verkiezingscampagne in Drenthe:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zondag 4 februari 2018 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De groep noemt zichzelf ‘De door de overheid en windpark-initiatiefnemers belazerde, belaagde, bedreigde en tot nu toe als uitschot behandelde burgers uit Groningen en Drenthe’.
Die komen hier niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Homoseksualiteit is voor homo's", om in de belevingswereld van de SC-bezoekers te blijven.
Goede argumenten tegen windmolens. Zal vast effect hebben.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze wel een beetje een leuk liefdesleven hebben?quote:Op zondag 4 februari 2018 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat over windmolens trouwens. Cervantes had het niet kunnen verzinnen.
Hoe ver van het padje ben je.quote:Elders op deze meningen site:
Massa-immigratie van kansloze economische immigrante is slecht voor Europa.
Als je daar een voorstander van bent dan heb je dus een hekel aan Europeanen en in Europa wonen overwegend blanken, dus ja dan heb jij ook een hekel aan blanken.
quote:partijen leggen in een campagne de nadruk op populaire of populistische onderwerpen die het in de media goed doen, terwijl ze in hun verkiezingsprogramma niets of weinig over die onderwerpen melden. Als kiezer kun je dan op het verkeerde been worden gezet.’
Een filosofe heeft dus bepaald onder welke voorwaarden ik mijn werk mag doen en wanneer ik de legitimiteit van het democratische systeem als geheel ondermijn. Goed en nuttig werk weer. De filosofiepolitie zal wel voor de deur staan wanneer men over de schreef gaat.quote:Het vijfde hoofdstuk evalueert marketingtechnieken in de politiek, zoals het gebruik van focuscgroepen, big data en targeting. Politieke marketing is een brede benadering van campagnes, die zijn basis heeft in commerciële technieken en onderzoek als leidend beschouwt voor wat als politieke ‘product’ of dienst wordt aangeboden. Deze benadering van campagnes heeft zich, met de hulp van digitale informatietechnologieën, ontwikkeld tot potentieel sterk gepersonaliseerde vormen van micro-targeting. Om te beoordelen of het gebruik van zulke technieken legitiem kan zijn, analyseert het vijfde hoofdstuk eerst de media-omgeving waarin campagnes hun communicatietechnieken ontwikkelen. Binnen zo’n omgeving zijn organisatie en professionalisering noodzakelijk om de functie van een campagne effectief te kunnen vormgeven. Aan de andere kant moeten campagnes, ook wanneer ze veel strategische overwegingen en technieken inzetten, niet fundamenteel strategisch worden. Als campagnes begrepen worden als communicatief, dat wil zeggen als pogingen om tot overeenstemming te komen met burgers en hen op redelijke gronden van claims of voorstellen te overtuigen, dan wordt duidelijk wat de beperkingen zijn voor strategische vormen van campagneorganisatie, het benaderen van kiezers en de interactie met de media. Onder bepaalde voorwaarden kunnen marketingtechnieken de democratische functie van campagnes ondersteunen. Kiezersonderzoek en targeting kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om de politieke standpunten die een partij onderschrijft op een efficiënte manier te ‘matchen’ met burgers die dezelfde overwegingen belangrijk vinden, mits deze technieken worden gebruikt op een manier die de privacy van burgers respecteert, want dat is een democratische waarde. Echter, wanneer door een marketingbenadering het innemen van politieke posities en het overtuigen van kiezers een fundamenteel strategisch karakter krijgt worden campagnes strategische in plaats van communicatieve ondernemingen, en dit beschadigt de legitimiteit van het democratische systeem als geheel.
Ik heb diens boekje deze zomer eindelijk eens gelezen. Reuze vermakelijk wel.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat over windmolens trouwens. Cervantes had het niet kunnen verzinnen.
Blijkbaar klink je dan toch nog helder genoeg om daar 15 zetels mee te scoren in de peilingen.quote:
Yes. Go Pats.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:31 schreef Tchock het volgende:
Nog SuperBowl kijkers hier?
Of überhaupt nog users?
Ah, tofquote:
Anthem is al geweest joh!quote:
Die zag ik ook live ja.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:24 schreef Tchock het volgende:
Vorig jaar Pats-Falcons was echt fantastisch, verreweg de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Als het daar in de buurt komt zal het me worst zijn wie wint.
Hij maakt het wel groot inderdaad. Aan de andere kant ben ik het ook wel met hem eens dat dingen als swaffelen tegen Aziatische heiligdommen, je kont laten zien terwijl je op een heilige berg staat en een heilige bijeenkomst verstoren omdat ze te veel lawaai maken, toch wel raar arrogant gedrag van westerlingen is. Ik heb volgens mij nog nooit gehoord dat Aziatische of Afrikaanse toeristen dergelijk gedrag vertoonden.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:24 schreef Perrin het volgende:
Raak stukje:
https://www.trouw.nl/opin(...)l-in-azie-~ad434287/
Oh, en mogge.
Ik heb ook wat kennissen die allemaal van het backpacken in Azië zijn geweest, en het enige wat ze mee terug nemen is dat ze met buckets vol met drank zijn wezen tuben op één of andere rivier in Laos. Het draait totáál niet om cultuur opsnuiven, maar vooral om andere middelen. Het is niet meer dan uitgesteld volwassen worden voor veel van die figuren.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij maakt het wel groot inderdaad. Aan de andere kant ben ik het ook wel met hem eens dat dingen als swaffelen tegen Aziatische heiligdommen, je kont laten zien terwijl je op een heilige berg staat en een heilige bijeenkomst verstoren omdat ze te veel lawaai maken, toch wel raar arrogant gedrag van westerlingen is. Ik heb volgens mij nog nooit gehoord dat Aziatische of Afrikaanse toeristen dergelijk gedrag vertoonden.
Het onderzoeksgeld is weer goed gebruikt zo te lezen. Zeker aan de UvA gepromoveerd. Dat hier een hoogleraar zijn handtekening onder zetquote:Op zondag 4 februari 2018 20:03 schreef Ryon het volgende:
https://www.folia.nl/wete(...)er-makkelijk-misleid
Ingewikkeld verhaal nog heel ingewikkelder gemaakt:
Een filosofe is gepromoveerd op de superverrassende conclusie dat:
[..]
Een onderwerp waar ik veel mee te maken heb. Gelukkig heeft zij daar een heel hoofdstuk over geschreven:
[..]
Een filosofe heeft dus bepaald onder welke voorwaarden ik mijn werk mag doen en wanneer ik de legitimiteit van het democratische systeem als geheel ondermijn. Goed en nuttig werk weer. De filosofiepolitie zal wel voor de deur staan wanneer men over de schreef gaat.
Nog nooit Chinese toeristen tegengekomen? Westerlingen kunnen er wat van, maar Chinezen zijn toch wel de meest onbeschofte toeristen die je op het moment kan tegenkomen.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij maakt het wel groot inderdaad. Aan de andere kant ben ik het ook wel met hem eens dat dingen als swaffelen tegen Aziatische heiligdommen, je kont laten zien terwijl je op een heilige berg staat en een heilige bijeenkomst verstoren omdat ze te veel lawaai maken, toch wel raar arrogant gedrag van westerlingen is. Ik heb volgens mij nog nooit gehoord dat Aziatische of Afrikaanse toeristen dergelijk gedrag vertoonden.
Chinezen in de Sixtijnse Kapelquote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog nooit Chinese toeristen tegengekomen? Westerlingen kunnen er wat van, maar Chinezen zijn toch wel de meest onbeschofte toeristen die je op het moment kan tegenkomen.
En Afrikaanse toeristen zie je eigenlijk nooit
Of Chinezen in een Egyptisch tempelcomplex. Pure aids.quote:
Chinezen. Sinds die lui overal heen mogen is élke toeristische attractie in Europa vergeven van die schreeuwende onbeschofte idioten.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog nooit Chinese toeristen tegengekomen? Westerlingen kunnen er wat van, maar Chinezen zijn toch wel de meest onbeschofte toeristen die je op het moment kan tegenkomen.
Ik heb ze wel gezien, maar ik nooit gezien dat ze zich misdragen.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hebben Chinezen ermee te maken? Het gaat hier toch om landen zoals Birma en Cambodja? Ik durf m'n hand er wel voor in het vuur te steken dat ze daar Chinezen ook onbeschoft vinden.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Chinezen in Tokio. Schokkend. Het contrast met de rustige en beschaafde Japanner en de schreeuwende en onbeschofte horde Chinezen is echt enorm.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je spoort per definitie niet als je dat ergens in het openbaar doet lijkt me..... laten we eerlijk zijn, als je hier het monument op de Dam (of het gemeentehuis van Zwolle) gaat lopen swaffelen heb je ook gewoon gezeik. En terecht.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:26 schreef Reya het volgende:
Je spoort sowieso niet helemaal als je "voor de grap" een tempel gaat swaffelen.
Linus had het over Aziatische toeristen. China schijnt in Azië te liggenquote:Op maandag 5 februari 2018 09:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat hebben Chinezen ermee te maken? Het gaat hier toch om landen zoals Birma en Cambodja? Ik durf m'n hand er wel voor in het vuur te steken dat ze daar Chinezen ook onbeschoft vinden.
Moest wel lachen, we zaten een keer in de tuin van het Rijks, kwamen ze wel keurig vragen of ze foto's van mijn ginger mochten nemen....quote:Op maandag 5 februari 2018 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mijn ex is rood en heeft heul erg lang haar, op/over haar billen. Aziaten vinden dat waanzinnig interessant. Als we in Azië waren werd ze aangesproken, gevraagd op de foto te gaan en soms zelfs ongevraagd betast. Bejaarde Japanse vrouwen waren het brutaalst; komen giechelend op haar af en grijpen haar haar. Heel apart, daar men daar verder vrij ingetogen is.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moest wel lachen, we zaten een keer in de tuin van het Rijks, kwamen ze wel keurig vragen of ze foto's van mijn ginger mochten nemen....
Dat ze hem ook wat verderop bij de vijver wilden laten poseren ging dan weer niet door, foto nemen was prima, maar gewoon waar hij was.
Nou ja, wel fijn dat ze het iig gewoon gevraagd hebben.
quote:Op maandag 5 februari 2018 09:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik was ooit in de paleistuinen van Potsdam en daar waren allemaal giechelende Aziaten bezig om foto's te nemen van de blote beelden die daar in de tuin staan.
En dan komen daar nog de terugkijkers bij. Het is vrij bizar.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:41 schreef Volkorenbrood het volgende:
3,5 miljoen kijkers voor luizenmoeder.
Ja, ze scoren al bijna beter dan een wedstrijd van het Nederlands Elftalquote:Op maandag 5 februari 2018 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dan komen daar nog de terugkijkers bij. Het is vrij bizar.
Was ook wel de beste aflevering tot nu toequote:Op maandag 5 februari 2018 09:41 schreef Volkorenbrood het volgende:
3,5 miljoen kijkers voor luizenmoeder.
En het is echt onwijs herkenbaar, al dat ge-aap op de apenrots.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:51 schreef Reya het volgende:
Om eenzelfde reden halen programma's als Boer Zoekt Vrouw, Heel Holland Bakt of Bed & Breakfast ook hoge kijkcijfers; kneuterigheid scoort.
Dat is wel weer typische TROS-kneuterigheid. Dat haalt het niet bij MAX-kneuterigheid.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
De CurlingquizKlagen over programma's die "kneuterig" zijn maar dan de Curlingquiz ongemoeid laten. Deze SC heeft verkeerde prioriteiten.
Begin je eindelijk een beetje serieus imago te kweken voor je sport omdat het Olympisch is, komt Frans Bauer langs die laat zien dat iedere willekeurige BN'er (Bezemende Nederlander) het ook kan.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
De CurlingquizKlagen over programma's die "kneuterig" zijn maar dan de Curlingquiz ongemoeid laten. Deze SC heeft verkeerde prioriteiten.
(Bijna) iedere Nederlander heeft toch ook verstand van voetbal?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Begin je eindelijk een beetje serieus imago te kweken voor je sport omdat het Olympisch is, komt Frans Bauer langs die laat zien dat iedere willekeurige BN'er (Bezemende Nederlander) het ook kan.
Hoi.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
(Ik behoor trouwens tot de minderheid die echt geen fuck van voetbal afweet of zich uberhaubt interesseert in 22 mannetjes die achter een bal aanrennen)
Wow, mag ik je handtekening?quote:Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
(Ik behoor trouwens tot de minderheid die echt geen fuck van voetbal afweet of zich uberhaubt interesseert in 22 mannetjes die achter een bal aanrennen)
Je weet niet wat buitenspel is dus? Mooi manquote:Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
Het enkelvoud van 'buitenspelen'.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet niet wat buitenspel is dus? Mooi man
Ik zou het echt niet weten inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |