Vond m'n eerste 10 wel een echt leuke uitdaging. Doel was daar eerst om 'm uit te lopen. Wel liep een vriend al wat langer dus wou wel qua tijd wat mooi zitten en hield toen maar een uur aan en alles sneller was meegenomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt niet prettig, puff!
Ik heb me net ingeschreven voor 10knu moet ik aan de bak
Is de stelregel niet, iedereen week 10% van de week daarvoor erbij?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kan ik mijn afstand het beste uitbouwen door elke week 5 minuten langer door te rennen?
geen idee, ik ben hier de beginner he, daarom stel ik zoveel vragenquote:Op zondag 22 juli 2018 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is de stelregel niet, iedereen week 10% van de week daarvoor erbij?
Moet ook kunnen, toch?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik ben hier de beginner he, daarom stel ik zoveel vragen
Ik denk dat intervallen juist met een doel als 10k handig zijn, omdat je door gelijktijdig je snelheid opbouwen en je minuten, je dus ‘maar’ tot bijvoorbeeld 55 in plaats van (zonder intervallen) 65 op hoeft te bouwen zeg maar.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
En t hoeft van mij ook niet exact volgens de meest ideale richtlijnen, maar ik vind dat intervallen gewoon bijzonder kut, dus als het overbodig is voor mijn huidige doel stel ik het graag even uit![]()
oh en 3 kilometer snelwandelen erbijquote:Op zondag 22 juli 2018 22:24 schreef Prego het volgende:
Na weken lang niks had ik er vandaag schoon genoeg van. Ik MOEST iets doen!
Niet ontevreden: 4 kilometer hellinglopen (is dit een woord?) 10% in 40 minuten en 5 kilometer hardlopen in 30 minuten![]()
Buiten is het veuls te warm maar de « gym » heeft airco
Ik weet niet of ik het helemaal begrijp, maar dit lijkt tegenstrijdig. Als je je snelheid opbouwt, breidt je de minuten niet uit, als je maar tot 10k wil lopen.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:29 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik denk dat intervallen juist met een doel als 10k handig zijn, omdat je door gelijktijdig je snelheid opbouwen en je minuten, je dus ‘maar’ tot bijvoorbeeld 55 in plaats van (zonder intervallen) 65 op hoeft te bouwen zeg maar.
Interval.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:15 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn doel voorlopig is om 5 km sneller te gaan lopen. Kan ik dan het best gewoon elke keer 10 seconden sneller proberen te lopen, of kan ik het best interval gaan toepassen bijv.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |