abonnement Unibet Coolblue
pi_189746072
Ik was voor de zomer weer begonnen met de 5km training van Evy. Na 3 lessen alweer gestopt :@

Deze week toch weer opgepakt met les 5 en 6. Toch wel weer lekker nu het niet zo warm meer is. Alleen jammer dat zo vroeg donker is, ik hou niet van lopen in het donker (tenminste, de motivatie wint het dan niet...).

Ik moet alleen nog ff een tussen-shirt hebben. T-shirt is te koud, hoodie te warm. Mss maar een trainingsjasje halen ofzo.

Oh en doel: conditie opbouwen en (buik)vet verbranden. Afvallen hoeft niet perse, maar vetpercentage moet wel wat omlaag O-) En m'n conditie is echt bedroevend :X
Als ik dit zo volhou misschien een keer een wedstrijdje lopen :s)
pi_190859803
Kick van het topic,

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus.
pi_190861436
Ik ga me hier ook aansluiten. Post af en toe wat in het andere hardlooptopic. Maar aangezien ik nog echt een beginner ben pas ik hier denk ik beter. Ik probeer 2x per week te gaan, om lekker wat conditie op te bouwen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 19:37:42 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190862015
Zijn jullie hier bekend met de hardloop challenge uit het andere topic?

op https://www.123swets.com/FOK/schema2020.php kan je invullen hoe ver je wil lopen in een jaar, hoeveel je al gelopen hebt en vervolgens zie je dan hoeveel je boven of onder je schema zit.

Om mee te doen ga je naar https://www.123swets.com/FOK/schema2020.php?naam=<;hier jouw naam>
pi_190862359
Ah, het andere topic loopt beter, huehue, die kon ik niet vinden. Ik verhuis dus wel daarheen.
pi_190863047
In het andere topics is iedereen welkom, laat je niet afschrikken door de mensen die wat langer of verder lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')