SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic musicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dodetopic glitterplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door devzero op 01-02-2018 03:15:11 ]![]()
Voor de liefhebbersquote:NS zoekt 20 ondernemende 60-plussers (man/vrouw) voor de speeddate op woensdag 14 februari op Rotterdam Centraal om 08.30 uur. Terwijl u een heerlijk ontbijtje direct naast de stationspiano nuttigt, vindt de speeddate plaats. Smaakt de kennismaking naar meer? Leer elkaar beter kennen in de trein naar Parijs (vertrek 09.58 uur vanaf spoor 4). Binnen 2,5 uur bent u in hartje Parijs en staat heerlijke lunch klaar. Dezelfde avond reist u om 19.19 weer terug.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Stiekem ben je zo'n kortpittige Ria met een huis vol Xenos en Action prullariaquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een mooi glitter plaatje erin verbind ons allenUw ADH vitamine Worst
Zijn hier 60plussers ?quote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
ja van binnen soms welquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stiekem ben je zo'n kortpittige Ria met een huis vol Xenos en Action prullaria'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
link?quote:Op donderdag 1 februari 2018 03:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een mooi glitter plaatje erin verbind ons allen![]()
zit mobiel anders had ik wel een mooie uitgezochtquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
een stoel zit wel lekkerderquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit mobiel anders had ik wel een mooie uitgezochtUw ADH vitamine Worst
Met een 13" scherm heb je toch een behoorlijk zitvlak.quote:Op donderdag 1 februari 2018 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een stoel zit wel lekkerder![]()
Jezus dat is een flinke telefoonquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een 13" scherm heb je toch een behoorlijk zitvlak.Uw ADH vitamine Worst
Mooi glitterplaatje toegevoegd aan de OPquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een mooi glitter plaatje erin verbind ons allen![]()
correctie lig 😎 en het is heet. Elektrische deken aanquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een stoel zit wel lekkerder'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
sow! Huehuehuequote:Op donderdag 1 februari 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi glitterplaatje toegevoegd aan de OP'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ben ik wel blij meequote:Op donderdag 1 februari 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi glitterplaatje toegevoegd aan de OPUw ADH vitamine Worst
Ik ga slapen slaap goed omdat het zo moet zo niet dan ligt slapen nog in het verschiet. Lekker dromen van wat nog gaat komen.. Peace out mic drop'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dit is een lied met een leuk refrein
Jullie zijn groot en wij zijn kleinUw ADH vitamine Worst
Ja, dat was zinvol.quote:» Er is al 207 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.![]()
Dev ik zie net je post over Haags kon niet meer quoten.Klopt wel ik stond eook eerste als hij wel zou meedoen en opeens paar weken voor het einde niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar uiteindelijk heb je gewonnen die maand, want aan "maar als" doen we hier niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 04:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev ik zie net je post over Haags kon niet meer quoten.Klopt wel ik stond eook eerste als hij wel zou meedoen en opeens paar weken voor het einde niet meer.![]()
Zo, dat je dat had terug gevondenquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:39 schreef devzero het volgende:
Goed topic, zijn tijd ver vooruit
ONZ / Dit is een lied met een leuk refrein
Uw ADH vitamine Worst
Mooiquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch nog gelukt...
[ afbeelding ]
(ik heb een simpel panasonic cameraatje, wel met tripod).Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
mogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wacht nog even staat zo mooiZonder wrijving geen glans![]()
Ik wil dat nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
1. haags_kwartiertje 6000000000000
2. niemand
Zonder wrijving geen glans![]()
ik ook niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het updatescriptZonder wrijving geen glans![]()
jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:25 schreef noodgang het volgende:
Maar je had al meer dan 60 punten rond een uur of 5
Ja ik ook niet met camera maar met Mn iPhone 5squote:Op donderdag 1 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch nog gelukt...
[ afbeelding ]
(ik heb een simpel panasonic cameraatje, wel met tripod).Sweet but not that sweet !![]()
Nouja, hopelijk heeft ie een andere hobby gevondenquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje komt ook weer ergens deze week terug volgens mij.![]()
hoop het niet, wil hem wel zien bikkelen om mijn record af te pakkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, hopelijk heeft ie een andere hobby gevonden
groot gelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou ik zal even wat nuttigs doen!Zonder wrijving geen glans![]()
Waarom? Dat hij een topic als dit volspamt is nog tot daaraantoe. Als hij het hele forum vol gaat spammen dan wordt t er niet beter opquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoop het niet, wil hem wel zien bikkelen om mijn record af te pakken![]()
Dan is hij snel weer met vakantie ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom? Dat hij een topic als dit volspamt is nog tot daaraantoe. Als hij het hele forum vol gaat spammen dan wordt t er niet beter op
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is hij snel weer met vakantie ja.![]()
![]()
Heb het even uitgerekend voor hem. Met 930 per dag tot eind dit jaar heeft hij hem in handen.
ja. Kon niet slapenquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook weinig geslapen vannacht![]()
![]()
Kijk eens wie nu al #1 is!Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 113 / 8
2. devzero / 47 / 33
3. hemarookworst / 32 / 30
4. Sexy_Lexy_83 / 27 / 8
5. tailfox / 26 / 69
6. markdeajaxfan / 25 / 47
7. Borrelnootje00 / 15 / 44
8. Dr.Mikey / 12 / 23
9. Amoeba / 7 / 18
10. noodgang / 6 / 5
11. Poepoog / 3 / 2
12. defokkingfoker / 2 / 1
13. aloa / 2 / 1
14. murp / 1 / 9
15. vincenzo78 / 1 / 1
16. bondage / 0 / 2
17. sp3c / 0 / 1
18. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 0 / 1![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 07:31
1. haags_kwartiertje / 113 / 23
2. devzero / 47 / 33
4. Sexy_Lexy_83 / 27 / 12
5. tailfox / 26 / 69
8. Dr.Mikey / 12 / 23
9. Amoeba / 7 / 18
10. noodgang / 6 / 12
11. Poepoog / 3 / 2
12. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 3 / 2
13. defokkingfoker / 2 / 1
14. murp / 2 / 12
15. aloa / 2 / 1
16. vincenzo78 / 1 / 1
17. bondage / 0 / 2
18. sp3c / 0 / 1
Start post-id: 176875252
![]()
![]()
Netjes 4de en ik heb gewoon een hele nacht WEL geslapenquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:31 schreef Hexx. het volgende:
Kijk eens wie nu al #1 is!Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 07:30
2. devzero / 47 / 33
4. Sexy_Lexy_83 / 27 / 8
5. tailfox / 26 / 69
8. Dr.Mikey / 12 / 23
9. Amoeba / 7 / 18
10. noodgang / 6 / 5
11. Poepoog / 3 / 2
13. aloa / 2 / 1
14. murp / 1 / 9
15. vincenzo78 / 1 / 1
16. bondage / 0 / 2
17. sp3c / 0 / 1
18. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 0 / 1Sweet but not that sweet !![]()
Dat verschil ook al meteenquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:31 schreef Hexx. het volgende:
2. devzero / 47 / 33
4. Sexy_Lexy_83 / 27 / 8
5. tailfox / 26 / 69
8. Dr.Mikey / 12 / 23
9. Amoeba / 7 / 18
10. noodgang / 6 / 5
11. Poepoog / 3 / 2
13. aloa / 2 / 1
14. murp / 1 / 9
15. vincenzo78 / 1 / 1
16. bondage / 0 / 2
17. sp3c / 0 / 1
18. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 0 / 1![]()
![]()
Goede timing!quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Netjes 4de en ik heb gewoon een hele nacht WEL geslapen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
JeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor jou Murp om wakker te worden !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Liever dat met zon dan grijs regen en sneeuw en 3 gradenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Voor jou Murp om wakker te worden !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geeft niet, dit MOEST gewoon wereld kundig worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als je (zo snel) na jezelf post krijg je geen punten, hoor.
Kon het niet meer voor me houden.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Het gaat met een noodgang.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:55 schreef noodgang het volgende:
* noodgang vindt het maar snel gaan hier
HAHAHAHAHA!!!!!
BIEM
Ik merk nu echt dat ik gister teveel hete peper in m'n pasta heb gedaan.
Auuuu
Twee keer genot, eerst bij de ingang en even later bij de uitgang.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef Rozevla het volgende:
Ik merk nu echt dat ik gister teveel hete peper in m'n pasta heb gedaan.
Auuuu![]()
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom doet die bevroren smile het bij mij elke keer niet![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Best goed ja, ouwe vleermuis. En jij?![]()
Hier ook goed.
Druk met poepen en koffie drinken dus mooi programma vandaag.
Schitterend, ik hoop vandaag ook een heerlijke rollade te leggen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hier ook goed.
Druk met poepen en koffie drinken dus mooi programma vandaag.![]()
Nou dat lukt mij niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Schitterend, ik hoop vandaag ook een heerlijke rollade te leggen.
Lijkt meer op filet american
Prima spul.
Overdreven gedoe.
Mijn terrein ligt er vol mee, doet geen vlieg kwaad.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Als je er geen gekke dingen mee doet is het geen probleem inderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:06 schreef Rozevla het volgende:
Prima spul.
Overdreven gedoe.
Mijn terrein ligt er vol mee, doet geen vlieg kwaad.![]()
Als je het verwerkt gewoon nat spuiten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je er geen gekke dingen mee doet is het geen probleem inderdaad.
Gaat het gewoon goed.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Net een klant een hand gegeven.
Gepoept en geen handen gewassen
Gnagnagna
Gore bunzing dat je bent, bah.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:09 schreef Rozevla het volgende:
Net een klant een hand gegeven.
Gepoept en geen handen gewassen
Gnagnagna
![]()
Ik stuurde een collega een WhatsApp bericht, ze antwoordde via sms. En nu communiceren we per sms
Digibeten
Haha!![]()
Vrij onhandig dat je tinderdate sms't jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:22 schreef Hexx. het volgende:
Ik stuurde een collega een WhatsApp bericht, ze antwoordde via sms. En nu communiceren we per sms
Digibeten
Haha!
quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vrij onhandig dat je tinderdate sms't ja![]()
![]()
welneequote:Op donderdag 1 februari 2018 10:18 schreef noodgang het volgende:
Maar dan gaat haags er toch weer mee vandoorZonder wrijving geen glans![]()
Prachtig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi glitterplaatje toegevoegd aan de OPSmile and be happy!![]()
Ook nog wel!
En zo'n beetje Mn hele huisraad en en deel van mn kledingkast!
Sweet but not that sweet !![]()
Weet je wat pas lekker is?
Roze koeken!
En Mn nieuwe lingerie die ik net gekocht heb is ook rosé
Sweet but not that sweet !![]()
Hmm, ik ben niet zo van de glitters. Als ik thuiskom van meets zit ik er ook altijd onder door het vele knuffelen met mensen die deze fetisj ook bezitten... Dat spul verspreid zich als een olievlek en na een tijdje kom ik het nog steeds tegenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:39 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
De schepper van de prachtige glitter UI's!![]()
![]()
Mergpijpen en roze koekenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Weet je wat pas lekker is?
Roze koeken!
En Mn nieuwe lingerie die ik net gekocht heb is ook rosé![]()
![]()
Ik had over jouw berichtje heen gelezen, was niet aan jou gericht.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:37 schreef Shakaloha het volgende:
Gij hebt anders nog wel mijn glitter UI.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: