Goede timing!quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Netjes 4de en ik heb gewoon een hele nacht WEL geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Liever dat met zon dan grijs regen en sneeuw en 3 graden
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Voor jou Murp om wakker te worden !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geeft niet, dit MOEST gewoon wereld kundig worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als je (zo snel) na jezelf post krijg je geen punten, hoor.
Het gaat met een noodgang.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:55 schreef noodgang het volgende:
* noodgang vindt het maar snel gaan hier
Twee keer genot, eerst bij de ingang en even later bij de uitgang.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef Rozevla het volgende:
Ik merk nu echt dat ik gister teveel hete peper in m'n pasta heb gedaan.
Auuuu
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom doet die bevroren smile het bij mij elke keer niet
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Best goed ja, ouwe vleermuis. En jij?
Schitterend, ik hoop vandaag ook een heerlijke rollade te leggen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hier ook goed.
Druk met poepen en koffie drinken dus mooi programma vandaag.
Nou dat lukt mij niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Schitterend, ik hoop vandaag ook een heerlijke rollade te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |