Dat zou wat zijn. Er zal altijd een land zijn dat crypto niet verbied om een voorsprong op de rest te behouden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat nou als het land voor land gebeurt? Een domino effect.....
Daarvoor is het echt bij lange na nog niet groot genoeg. Welke inkomsten loopt een overheid hier nou effectief op mis?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon paniek reactie van banken/overheden omdat ze naast de pot pissen en inkomsten mislopen.
Waarom gaat dat niet op? Als ze tijdens de G20 afspreken het te gaan verbieden is het afgelopen met cryptocurrenciesquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Je ziet het nu al, Henk en Anita willen die dingen ook hebben, mining rigs en GPU's zijn niet aan te slepen.
[..]
Dan zou het wereldwijd verboden moeten worden. Dus dat gaat al niet op.
Neehoor, dan drijven ze het, net als drugs, alleen maar de handen van criminelen in. Niks te afgelopen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet op? Als ze tijdens de G20 afspreken het te gaan verbieden is het afgelopen met cryptocurrencies
Ze lopen niet alleen inkomsten mis, het kost ze ook geld he. Mensen die persoonlijk failliet gaat kost de overheid alleen maar geld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt bij lange na nog niet groot genoeg. Welke inkomsten loopt een overheid hier nou effectief op mis?
1% van kapitaal die ze zelf niet kunnen investeren omdat het op een bankrekening staat (want normaal op de bank) of niet geïnvesteerd in vastgoed waar ze zelf weer inkomsten met verzekeringen/hypotheken krijgen,quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt bij lange na nog niet groot genoeg. Welke inkomsten loopt een overheid hier nou effectief op mis?
Hoe wil jij je cryptocurrencie nog omzetten in fiat wanneer het verboden is? Er zullen vast omwegen voor zien, maar ga er maar vanuit dat grotendeels die nu in cryptocurrencie zit, die omgevingen niet gaat gebruiken, dus er een crash zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehoor, dan drijven ze het, net als drugs, alleen maar de handen van criminelen in. Niks te afgelopen.
Haha, nee afgelopen zou het niet zijn. Wel een flinke tik en verandering van de omstandigheden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet op? Als ze tijdens de G20 afspreken het te gaan verbieden is het afgelopen met cryptocurrencies
Nou ik baal ervan dat ze zich met zaken bemoeien waar ze 0 verstand van hebben. Net als het paddoverbod, dat is ook er doorheen gedrukt door een christen die 0,0 verstand er van had, en handelde tegen alle expert-adviezen in.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze lopen niet alleen inkomsten mis, het kost ze ook geld he. Mensen die persoonlijk failliet gaat kost de overheid alleen maar geld.
Dat is ook wat ik bedoel met afgelopen, tuurlijk blijft het bestaan, maar niet in zijn huidige vorm.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Haha, nee afgelopen zou het niet zijn. Wel een flinke tik en verandering van de omstandigheden.
Precies.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iets maken dat eigenlijk verboden is?
Dat is hetzelfde als een coffeeshop opzetten om ghb en coke te verhandelen, mag niet maar we maken een portal/toegang daartoe...
Klopt, er zal zeker een crash komen, die nóg meer mensen persoonlijk failliet maakt. Goeie beschermingquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe wil jij je cryptocurrencie nog omzetten in fiat wanneer het verboden is? Er zullen vast omwegen voor zien, maar ga er maar vanuit dat grotendeels die nu in cryptocurrencie zit, die omgevingen niet gaat gebruiken, dus er een crash zal plaatsvinden.
Belasting, kijk verder hoeveel schakels er tussen normaal betalingsverkeer zit. Ik denk dat je je daar echt op verkijkt wat daaraan verdiend wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mijn baas verdient daar inderdaad heel veel geld mee (wij doen SWIFT transacties), boh wat een geld daar in rond.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Belasting, kijk verder hoeveel schakels er tussen normaal betalingsverkeer zit. Ik denk dat je je daar echt op verkijkt wat daaraan verdiend wordt.
Als bitcoin wel massaal geaccepteerd gaat worden dan gaan er echt enorme verliezen vallen op dat vlak plus de burger krijgt meer controle in handen. En dat is juist hetgene wat ze niet willen.
Alsof de manier waarop een transactie vastgelegd wordt uitmaakt op de manier waarop er belasting geheven wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Belasting, kijk verder hoeveel schakels er tussen normaal betalingsverkeer zit. Ik denk dat je je daar echt op verkijkt wat daaraan verdiend wordt.
Als bitcoin wel massaal geaccepteerd gaat worden dan gaan er echt enorme verliezen vallen op dat vlak plus de burger krijgt meer controle in handen. En dat is juist hetgene wat ze niet willen.
Cash voornamelijk. Één van de redenen waarom ik voorstander ben van het behoud van contant geld... het is een backbone voor crypto.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe wil jij je cryptocurrencie nog omzetten in fiat wanneer het verboden is? Er zullen vast omwegen voor zien, maar ga er maar vanuit dat grotendeels die nu in cryptocurrencie zit, die omgevingen niet gaat gebruiken, dus er een crash zal plaatsvinden.
Cash is een ander verhaal ja. Maar daar zijn de overheden ook niet happig op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof de manier waarop een transactie vastgelegd wordt uitmaakt op de manier waarop er belasting geheven wordt.
Stel ik betaal vanuit mijn onderneming jou in BTC of in cash, wat is het verschil voor de heffing?
Wanneer jij een betaling in fiat doet, wordt het verwerkt door verschillende organisaties. Al die organisaties vragen een bepaalde fee, over de fee wordt weer belasting geheven. Of dacht jij dat banktransacties gratis warenquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof de manier waarop een transactie vastgelegd wordt uitmaakt op de manier waarop er belasting geheven wordt.
Stel ik betaal vanuit mijn onderneming jou in BTC of in cash, wat is het verschil voor de heffing?
Als je nú nog failliet gaat wanneer crypto crashed, dan heb je gewoon onverantwoord risico genomen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, er zal zeker een crash komen, die nóg meer mensen persoonlijk failliet maakt. Goeie bescherming
...? Dat is ook niet verboden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cash is een ander verhaal ja. Maar daar zijn ze ook niet happig op.
Klopt, maar dat is toch waar we t over hadden net hierboven, mensen die persoonlijk failliet gaan, even in hetzelfde scenario blijven kijken dus.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je nú nog failliet gaat wanneer crypto crashed, dan heb je gewoon onverantwoord risico genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |