abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176862332
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat nou als het land voor land gebeurt? Een domino effect.....
Dat zou wat zijn. Er zal altijd een land zijn dat crypto niet verbied om een voorsprong op de rest te behouden.
pi_176862339
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon paniek reactie van banken/overheden omdat ze naast de pot pissen en inkomsten mislopen.
Daarvoor is het echt bij lange na nog niet groot genoeg. Welke inkomsten loopt een overheid hier nou effectief op mis?
pi_176862347
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Je ziet het nu al, Henk en Anita willen die dingen ook hebben, mining rigs en GPU's zijn niet aan te slepen.

[..]

Dan zou het wereldwijd verboden moeten worden. Dus dat gaat al niet op.
Waarom gaat dat niet op? Als ze tijdens de G20 afspreken het te gaan verbieden is het afgelopen met cryptocurrencies :)
pi_176862356
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet op? Als ze tijdens de G20 afspreken het te gaan verbieden is het afgelopen met cryptocurrencies :)
Neehoor, dan drijven ze het, net als drugs, alleen maar de handen van criminelen in. Niks te afgelopen.
Lambo of Rekt
pi_176862365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daarvoor is het echt bij lange na nog niet groot genoeg. Welke inkomsten loopt een overheid hier nou effectief op mis?
Ze lopen niet alleen inkomsten mis, het kost ze ook geld he. Mensen die persoonlijk failliet gaat kost de overheid alleen maar geld.
pi_176862372
quote:

[..]

1% van kapitaal die ze zelf niet kunnen investeren omdat het op een bankrekening staat (want normaal op de bank) of niet geïnvesteerd in vastgoed waar ze zelf weer inkomsten met verzekeringen/hypotheken krijgen,
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176862393
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neehoor, dan drijven ze het, net als drugs, alleen maar de handen van criminelen in. Niks te afgelopen.
Hoe wil jij je cryptocurrencie nog omzetten in fiat wanneer het verboden is? Er zullen vast omwegen voor zien, maar ga er maar vanuit dat grotendeels die nu in cryptocurrencie zit, die omgevingen niet gaat gebruiken, dus er een crash zal plaatsvinden.
pi_176862397
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haha, nee afgelopen zou het niet zijn. Wel een flinke tik en verandering van de omstandigheden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176862399
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ze lopen niet alleen inkomsten mis, het kost ze ook geld he. Mensen die persoonlijk failliet gaat kost de overheid alleen maar geld.
Nou ik baal ervan dat ze zich met zaken bemoeien waar ze 0 verstand van hebben. Net als het paddoverbod, dat is ook er doorheen gedrukt door een christen die 0,0 verstand er van had, en handelde tegen alle expert-adviezen in.

Als je dan iets verbiedt, weet dat wat je verbiedt, ipv blind.
Lambo of Rekt
pi_176862401
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Haha, nee afgelopen zou het niet zijn. Wel een flinke tik en verandering van de omstandigheden.
Dat is ook wat ik bedoel met afgelopen, tuurlijk blijft het bestaan, maar niet in zijn huidige vorm.
pi_176862407
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Iets maken dat eigenlijk verboden is?

Dat is hetzelfde als een coffeeshop opzetten om ghb en coke te verhandelen, mag niet maar we maken een portal/toegang daartoe...
Precies.
Dat kan gewoon.
Hosten het wel in een ander land, of nog beter, een land zonder regels :D
pi_176862427
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoe wil jij je cryptocurrencie nog omzetten in fiat wanneer het verboden is? Er zullen vast omwegen voor zien, maar ga er maar vanuit dat grotendeels die nu in cryptocurrencie zit, die omgevingen niet gaat gebruiken, dus er een crash zal plaatsvinden.
Klopt, er zal zeker een crash komen, die nóg meer mensen persoonlijk failliet maakt. Goeie bescherming ^O^
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:45:31 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176862430
quote:

[..]

Belasting, kijk verder hoeveel schakels er tussen normaal betalingsverkeer zit. Ik denk dat je je daar echt op verkijkt wat daaraan verdiend wordt.

Als bitcoin wel massaal geaccepteerd gaat worden dan gaan er echt enorme verliezen vallen op dat vlak plus de burger krijgt meer controle in handen. En dat is juist hetgene wat ze niet willen.
pi_176862433
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:40 schreef crpytoshill het volgende:
Bee Token cap :')
Wat is het geworden? 0,1ETH? :+
Koning.
pi_176862457
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Belasting, kijk verder hoeveel schakels er tussen normaal betalingsverkeer zit. Ik denk dat je je daar echt op verkijkt wat daaraan verdiend wordt.

Als bitcoin wel massaal geaccepteerd gaat worden dan gaan er echt enorme verliezen vallen op dat vlak plus de burger krijgt meer controle in handen. En dat is juist hetgene wat ze niet willen.
Mijn baas verdient daar inderdaad heel veel geld mee (wij doen SWIFT transacties), boh wat een geld daar in rond.
pi_176862465
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alsof de manier waarop een transactie vastgelegd wordt uitmaakt op de manier waarop er belasting geheven wordt.

Stel ik betaal vanuit mijn onderneming jou in BTC of in cash, wat is het verschil voor de heffing?
pi_176862501
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat is het geworden? 0,1ETH? :+
jep
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176862503
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Cash voornamelijk. Één van de redenen waarom ik voorstander ben van het behoud van contant geld... het is een backbone voor crypto.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:18 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176862508
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Alsof de manier waarop een transactie vastgelegd wordt uitmaakt op de manier waarop er belasting geheven wordt.

Stel ik betaal vanuit mijn onderneming jou in BTC of in cash, wat is het verschil voor de heffing?
Cash is een ander verhaal ja. Maar daar zijn de overheden ook niet happig op.
pi_176862520
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wanneer jij een betaling in fiat doet, wordt het verwerkt door verschillende organisaties. Al die organisaties vragen een bepaalde fee, over de fee wordt weer belasting geheven. Of dacht jij dat banktransacties gratis waren :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:49 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176862522
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, er zal zeker een crash komen, die nóg meer mensen persoonlijk failliet maakt. Goeie bescherming ^O^
Als je nú nog failliet gaat wanneer crypto crashed, dan heb je gewoon onverantwoord risico genomen.
The End Times are wild
pi_176862537
Wie gunt mij een invite code van Bl3P?
pi_176862538
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Cash is een ander verhaal ja. Maar daar zijn ze ook niet happig op.
...? Dat is ook niet verboden.

Voor de belastingopbrengsten voor de overheid maakt het echt niet uit of je nou betaald wordt via de ING (of een andere bank), BTC, ETH of cash. En of de bank nou 10% per transactie of 0% pakt doet er ook totaal niet toe.
pi_176862546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je nú nog failliet gaat wanneer crypto crashed, dan heb je gewoon onverantwoord risico genomen.
Klopt, maar dat is toch waar we t over hadden net hierboven, mensen die persoonlijk failliet gaan, even in hetzelfde scenario blijven kijken dus.

Iemand heeft zelfs zn huis erop gezet, BTC... dus ja, er zijn er zat.
Lambo of Rekt
pi_176862586
Ik denk dat de overheid liever nu een kleine groep mensen heeft die failliet gaan dan straks een grote groep, dus vind dat geen argument.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')