Merciquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Satoshi.... 0,00000001 btc is 1 sat.
Gaat dus nooit gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bitonic sluiten en Coinbase onbereikbaar maken etc. Of strafbaar maken van bezit.
Zoals een communistisch land zeg maar.
Denk dat Nederland weinig effect heeft op de koers.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:13 schreef dimmak het volgende:
Ze willen het beste voor hun medelanders en ons beschermen, maar gaan wel zulke dingen roepen in de media. Bedankt Wobke. Daar gaat weer een x% van mijn portfolio lamzak.
Klopt, maar is meer bij wijze van.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk dat Nederland weinig effect heeft op de koers.
True. En het is weer eens paniekpolitiekquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk dat Nederland weinig effect heeft op de koers.
Of exhcanges die verboden gaan worden, G20 is ook al in overleg he?quote:
Dan ga ik wel buiten de EU naar een exchange etc. Om dit te verbieden, moeten ze het internet eruit trekken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Of exhcanges die verboden gaan worden, G20 is ook al in overleg he?
Ik weet niet wat ze uit de hoge hoed gaan toveren, wil geen FUD verspreiden. Maar ik heb er wel echte vraagtekens bij. Het nodigt in elk geval nieuwe investeerders niet uit, daar ben ik bang voor.
Als er zelfs hier zo over gesproken wordt dan is een deel van hun doel al bereiktquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dan ga ik wel buiten de EU naar een exchange etc. Om dit te verbieden, moeten ze het internet eruit trekken.
Dat snap ik wel, er zijn altijd work-arounds. Maar gaan deze work-arounds nieuwe investeerders aantrekken? Gaan Anita en Henk dan nog wel instappen? Daar is namelijk aan te verdienen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dan ga ik wel buiten de EU naar een exchange etc. Om dit te verbieden, moeten ze het internet eruit trekken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
Verbieden, knap, hoe willen ze dat gaan doen dan.
Bezit van bicoins illegaal maken![]()
Hoe meer ze het tegen proberen te houden hoe meer mensen ze juist willen hebben.
Het verhandelen van BTC verbieden, dat betekend dat jij via omwegenen heus nog wel kunt handelen tussen cryptocurrencies, maar het niet meer kunt omzetten naar fiat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
Verbieden, knap, hoe willen ze dat gaan doen dan.
Bezit van bicoins illegaal maken![]()
Hoe meer ze het tegen proberen te houden hoe meer mensen ze juist willen hebben.
Daar gaan we dan een mooie portal voor makenquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, er zijn altijd work-arounds. Maar gaan deze work-arounds nieuwe investeerders aantrekken? Gaan Anita en Henk dan nog wel instappen? Daar is namelijk aan te verdienen.
Ik zie nieuwe lamboos!quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Daar gaan we dan een mooie portal voor maken
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect ?
Weet alleen niet of dat ook opgaat voor dergelijke producten.
Dan zou het wereldwijd verboden moeten worden. Dus dat gaat al niet op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het verhandelen van BTC verbieden, dat betekend dat jij via omwegenen heus nog wel kunt handelen tussen cryptocurrencies, maar het niet meer kunt omzetten naar fiat.
Iets maken dat eigenlijk verboden is?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Daar gaan we dan een mooie portal voor maken
Wat nou als het land voor land gebeurt? Een domino effect.....quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het wereldwijd verboden moeten worden. Dus dat gaat al niet op.
Jep, maar mocht dat het geval zijn, dan verhuis ik naar Azie om het uit te cashen en leef ik daar wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het verhandelen van BTC verbieden, dat betekend dat jij via omwegenen heus nog wel kunt handelen tussen cryptocurrencies, maar het niet meer kunt omzetten naar fiat.
Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat nou als het land voor land gebeurt? Een domino effect.....
Ik denk dat ze er tijdens de "toets" achterkomen dat het misschien wenselijker is om het te reguleren. Eerst op nationaal niveau en op termijn ook op EU niveau. Verbieden an sich is al lastig, en als Nederland het in z'n eentje doet al helemaal. Dus ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren maar had gehoopt dat ze er wat meer open voor stonden zoals Zwitserland/Japan/Korea bijv. Neelie Kroes wil zo graag dat Nederland een soort van tech-hub als Silicon Valley wordt... maar dat zal met zo'n houding niet gebeuren. Tech-innovaties en accommoderen qua regelgeving gaat hand in hand omdat tech-innovaties vaak rechtstreeks tegen bestaande wetten en regels in gaan (zie Uber, AirBnB, zelfrijdende auto's, Google, Facebook etc.).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |