Gewoon onvindbaar die dingen...quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:26 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Ik zou even in alle laden en kasten en tussen de post zoeken. Toch zonde als je er niets meer mee kunt.
"Bezorger is onderweg" zegt niet zoveel. Volgens mij krijgt elk pakje wat wordt gescand in het sorteercentrum automatisch om een uur of 8 in de ochtend die status, op een moment dat er echt nog geen pbz onderweg is. En mocht het pakje nou niet in z'n tas zitten, en de bezorger geeft dat aan in de app, dan blijft de status van dat pakje net zo lang op "bezorger is onderweg" staan, tot het pakje uiteindelijk gescand en bezorgd wordt. Zo ben ik zelf wel eens eens week lang non-stop onderweg geweest met een pakje, volgens het systeem tenminste.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef V__L_N het volgende:
Gaat over brievenbuspakketjes, dus ja. Heb deze uit mijn eigen lijsten gepikt. Zie ze altijd zo staan. Heb er verschillende geklikt. Bezorger staat altijd op verschillende tijden onderweg, dus denk dat dat wel met de startknop gaat.
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar gevalquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:58 schreef dud0r het volgende:
Ok, cool. Dan hoop ik in de loop van de dag de status te zien veranderen.
Wel apart dat die vanuit het sorteercentrum geen scan mee krijgt.
Of ze hebben weer ergens iets verzopen en dan ligt mijn verzonden pakje nog ergens waar het niet hoort.
Laten we het hopen. Ik krijg m'n geld namelijk niet als het niet geleverd wordt. En als de TNT niks aangeeft ben ik gewoon fucked.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar geval
Hopen dan dat in ieder geval de bezorger wel gewoon zijn werk doet, en hem dan ook even scant.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik krijg m'n geld namelijk niet als het niet geleverd wordt. En als de TNT niks aangeeft ben ik gewoon fucked.
Ik ga er toch een beetje vanuit dat de koper aangeeft dat het aangekomen is. Ook al zegt de TNT van niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopen dan dat in ieder geval de bezorger wel gewoon zijn werk doet, en hem dan ook even scant.
Oke, het eindresultaat is mooi, het kan ook wel eens meevallenquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef dud0r het volgende:
Buspakje afgeleverd. Goed gedaan degene die m besteld heeft.![]()
Morgen maar eens klagen dat die tnt voor buspakjes nog niet optimaal werkt.
Wij kregen vandaag een bericht dat de pakjes vannacht niet ingelezen zijn in de systemen, maar dat dit vanochtend handmatig is gedaan. Daarom moest je je app verversen (alsof je dat ding dag en nacht aan hebt staan, maar goed). Toch had ik ook weer pakjes zonder taken, maar ik scan sowieso alles wat los en vast zit. Let er alleen op dat er geen scanpakje/ -brief bij zit voor het ziekenhuis, want daar moet je dan naar op zoek, in de diverse tassen voor het ziekenhuis...quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar geval
Je laatste loonstrook. Rechtsonderin.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:38 schreef Miniem het volgende:
Vraagje, ik heb vorig jaar 1 maand bij PostNL gewerkt. Nu heb ik een jaaropgave nodig voor de belastingaangifte. Hoe kan ik hieraan komen? Of sturen ze dat automatisch per post?
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:53 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Oke, het eindresultaat is mooi, het kan ook wel eens meevallen. Ik heb ook het idee (bij welk postbedrijf dan ook) dat status 'bezorger onderweg' aan gaat wanneer het pakje gesorteerd is. Ook al ligt de bezorger dan nog in zijn/haar nest
Omdat die tijd in die app ook niet klopt. Viel me gister op na het scannen. Eerst stond er na het scannen "5 minuten geleden". Vervolgens stond er de daadwerkelijke tijd. En een kwartier later had ik volgens die lijst het pakje al bezorgd op het moment dat ik nog in het sorteercentrum zatquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.
Die vakken waren wel ineens allemaal gevuld nadat die afgeleverd was.
En ik zag vanmiddag pas de melding dat die bezorgd was. Terwijl er als tijd 11:40 bij staat. Waarom zit daar 4 uur tussen,?
waarom zat je in het sorteercentrum?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Omdat die tijd in die app ook niet klopt. Viel me gister op na het scannen. Eerst stond er na het scannen "5 minuten geleden". Vervolgens stond er de daadwerkelijke tijd. En een kwartier later had ik volgens die lijst het pakje al bezorgd op het moment dat ik nog in het sorteercentrum zat
Gewoon mijn eigen locatie hoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zat je in het sorteercentrum?
Oh, dan was het vast weer 's een technisch probleempjequote:Op woensdag 31 januari 2018 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.
Die vakken waren wel ineens allemaal gevuld nadat die afgeleverd was.
En ik zag vanmiddag pas de melding dat die bezorgd was. Terwijl er als tijd 11:40 bij staat. Waarom zit daar 4 uur tussen,?
Geduld, bezorger was nog niet gesorteerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zat je in het sorteercentrum?
Zeg dat dan . Je vergeet VCquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen locatie hoor. VBG, VBL, ik houd het allemaal niet meer bij
Ik zie nachtvorst staan vanaf maandag. En daarvoor alleen maar regen. Dus je moet nog even wachten.quote:
Technische problemen zijn niet goed voor de klanttevredenheidquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:56 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Oh, dan was het vast weer 's een technisch probleempje
Waar kan ik die loonstroken vinden? Was dat digitaal?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je laatste loonstrook. Rechtsonderin.
Ook niet voor de personeelstevredenheidquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Technische problemen zijn niet goed voor de klanttevredenheid
Heb je geen eindafrekening op papier gehad? Je kunt waarschijnlijk niet meer inloggen op MijnWerk nu.... Het nummer van de HR Frontoffice is 088 – 868 16 00 en als ze je nummer niet herkennen: gewoon doorzetten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar kan ik die loonstroken vinden? Was dat digitaal?
Zal eens checken, bedankt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Heb je geen eindafrekening op papier gehad? Je kunt waarschijnlijk niet meer inloggen op MijnWerk nu.... Het nummer van de HR Frontoffice is 088 – 868 16 00 en als ze je nummer niet herkennen: gewoon doorzetten.
't Zou per CAO verboden moeten wordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie nachtvorst staan vanaf maandag. En daarvoor alleen maar regen. Dus je moet nog even wachten.
Het wordt wel droog als het gaat vriezen.
de regen? Ben daar wel klaar mee namelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef diesnelle het volgende:
[..]
't Zou per CAO verboden moeten worden
Kaart het aan bij de vakbonden voor de volgende cao onderhandelingen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef diesnelle het volgende:
[..]
't Zou per CAO verboden moeten worden
Regen, winterse buien, storm, vorst... vanaf volgende week zal het allemaal beter worden, dan ben ik weer bezorger af. Met excuus, ik ben mede mogelijk gemaakt door buienradar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de regen? Ben daar wel klaar mee namelijk
Dan gaat het bij ons makkelijker. Op elke melding volgt standaard het antwoord "bedankt voor je melding" en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik wil gewoon graag lente. Wil geen nare verhalen horen over regen en vorst enzo... alleen nog maar over zon en vlindertjes.
Hah story continues... Gewoon omdat het kan...
De eerste keer dat ik hah te kort had appte ik keurig zoals opgedragen in de handreiking de tc. Die appte vervolgens, zet maar op de melding. Dus ik keurig melding aangemaakt de week erop, en de week daarop ook nog braaf. Die natuurlijk prachtig onbeantwoord in behandeling bleven staan.
Dus ging ik vorige week fanatiek tellen. Ja in 3 dagen gedaan waar we 2 weken over mochten doen. Ik ben toch zo'n braaf persoon hoor. Ergens in maart wordt dat dan verwerkt.
Vandaag beantwoord de planning van 2,5 week geleden. Volgende keer melden bij tc. Natuurlijk mept de schat meteen op de sluit knop... Ha, maar VLN is niet voor 1 gat te vangen. Er staat nog een melding open. Dus toevoeging gedaan: Op verzoek van tc in meldingen gedaan. Niet van plan om tot maart elke week bij te gaan vragen. Mag er vanuit gaan dat men nu weet dat ik tekort kom.
... Plakt de koekenbakker er een melding aan vast. X, kun je even zorgen dat VLN gaat tellen zodat het aangepast gaat worden...
En nu wil ik een geweer om mezelf door de kop te knallen...
Ik ook!quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik wil gewoon graag lente. Wil geen nare verhalen horen over regen en vorst enzo... alleen nog maar over zon en vlindertjes.
Pfff winterse buien, gevoelstemperatuur -10.... zijn we nu wel klaar mee.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:22 schreef Globetrottertje het volgende:
@Diesnelle, dat heb je goed uitgekiend met dat weer. Net weg voordat het glad wordt.
Volgens mij vragen ze voor de afdeling admi alleen maar mensen die niet kunnen lezen en niet kunnen denken...quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik zou dat geweer niet voor jezelf, maar voor die koekenbakker bewaren.
En een cursusje lezen speciaal voor admi's in het leerplein!
"Cursus afmaken! Nu! Of ik richt op je!"
![]()
Hier antwoorden ze gewoon meestal 2 of 3 weken niet. Vervolgens gaan ze extra 'info' vragen. Alsof je dan nog weet hoe en wat. Zo schreef ik begin december, "ik had 40 kampioenen voor andere straten in mijn wijk". Kreeg na de kerst antwoord, "kun je nog even laten weten van welke straten"...quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan gaat het bij ons makkelijker. Op elke melding volgt standaard het antwoord "bedankt voor je melding" en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.
Heb jij geen notitieblok bij je waarin je elke fout documenteert?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:35 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Volgens mij vragen ze voor de afdeling admi alleen maar mensen die niet kunnen lezen en niet kunnen denken...
[..]
Hier antwoorden ze gewoon meestal 2 of 3 weken niet. Vervolgens gaan ze extra 'info' vragen. Alsof je dan nog weet hoe en wat. Zo schreef ik begin december, "ik had 40 kampioenen voor andere straten in mijn wijk". Kreeg na de kerst antwoord, "kun je nog even laten weten van welke straten"...
Oh ik kreeg de vraag al of ik van alle fouten even een foto van wil maken... "nope, sorry mijn telefoon heeft geen camera"quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij geen notitieblok bij je waarin je elke fout documenteert?
Ik zeg dan: nee, mijn rolletje is volquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:51 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Oh ik kreeg de vraag al of ik van alle fouten even een foto van wil maken... "nope, sorry mijn telefoon heeft geen camera"
Bij zo'n zelfde soort flat hier krijgen we hem niet omdat er zo veel verschillende bezorgers zijn. Elke keer moet je bij de technische dienst aanbellen en dan hopen dat de enige medewerker er is om je binnen te laten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:03 schreef Globetrottertje het volgende:
Klopt. Ze is ziek.
Ik moest vandaag ergens invallen en had de code van de ingang van een zorgflat nodig. Die hadden ze veranderd. Admi gebeld. Kreeg ene F. aan de lijn die samen met L. in het bureau van M. ging zoeken. Maar helaas...
Gelukkig kwam er toen NET iemand naar buiten.. pfwew.
De vaste bezorgster heeft een sleutel. We hadden een code, maar de huismeester had hem veranderd en had de nieuwe code doorgegeven aan Postnl.. aan de admi..maarreeh.. laat net de admi ziek zijn. De rest van het depot dat daar weleens invalt wist de nieuwe code ook niet.
Ach ja.. ik kon er toch nog in.. gelukkig.
Misschien kan collegalief eens een sleuteltje bijmaken.![]()
Fijn dat ze dat mooi van elkaar over kunnen nemen, maar niet heus. Ben (in het pre-smartphone-tijdperk) ook eens gebeld door 'een admi' wat de code van het depot was, want 'de admi' was van zijn plek. Ja die mag ik niet aan iedere boeren**** die zich admi noemt doorgeven, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:03 schreef Globetrottertje het volgende:
Klopt. Ze is ziek.
Ik moest vandaag ergens invallen en had de code van de ingang van een zorgflat nodig. Die hadden ze veranderd. Admi gebeld. Kreeg ene F. aan de lijn die samen met L. in het bureau van M. ging zoeken. Maar helaas...
Herkenbaar, al ben ik meestal wel vrij snel binnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:10 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Bij zo'n zelfde soort flat hier krijgen we hem niet omdat er zo veel verschillende bezorgers zijn. Elke keer moet je bij de technische dienst aanbellen en dan hopen dat de enige medewerker er is om je binnen te laten.
Dat weet ik. Ik zou de bezorger juist de overbodige gang naar mijn voordeur willen besparen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die bezorger doet gewoon zijn / haar werk.
Als ik moet werken moet ik werken, daar kan ik ook niet zo veel aan doen. Als ik bij bol.com bestel dan geef ik altijd meteen aan dat ze het naar de lokale AH moeten brengen - want daar kan dat dus wel. Het is afhankelijk van de winkel/verzender of het kan.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:57 schreef Globetrottertje het volgende:
Als je ziet dat er een pakje aankomt, zorg je er maar voor dat je thuis bent. En anders laat je het maar op een afhaalpunt bezorgen.
Ik wordt doodziek van mensen die altijd maar vanalles bestellen, wetende dat ze er nooit zijn. Wat is daar de logica achter?
En mijn vraag/opmerking was dus inderdaad: waarom bouwt postNL zelf niet de optie in voor de ontvanger om een alternatief aan te geven? Een alternatieve tijd of de directe route naar een afhaalpunt?quote:P.s. laatst kwam er een pakje voor mij en toen kon ik op dezelfde dag trouwens de bezorgdag veranderen. Ik zou er die dag (donderdag) niet zijn en heb toen de bezorgdag naar maandag kunnen verplaatsen.
De pakketbezorger kwam toen netjes de maandag erop.
Zowel voor ontvanger als bezorger best jammer, dat dat (meestal) niet kan. Ze laten de bezorger liever een blauwtje lopen dan er iets op verzinnen dat het vóór de eerste bezorgpoging al kan worden gewijzigd. En omdat Pakketten het zo druk heeft krijgen wij weer 'schoenendozen' mee....quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is er nu precies de logica achter dat ik niet van tevoren al kan aangeven dat ik niet thuis ben op het moment dat PostNL een pakje bij mij wil bezorgen? Waarom moet de bezorger met alle geweld toch bij mij aan komen bellen om te concluderen dat ik er niet ben?
geen idee waarom het bij jou niet kan, maar ik kan in de app gewoon aangeven dat ze het op een andere dag moeten brengen of dat het naar een afhaalpunt moet.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:48 schreef Janneke141 het volgende:
En mijn vraag/opmerking was dus inderdaad: waarom bouwt postNL zelf niet de optie in voor de ontvanger om een alternatief aan te geven? Een alternatieve tijd of de directe route naar een afhaalpunt?
Euh, omdat ik niet wist dat er een app voor bestond... Ik heb op mijn laptop de T&T-link uit mijn mailbox aangeklikt, en daar kon ik niks. Ook niet 's ochtends vroeg. Zal volgende keer eens kijken of het daarmee wel werkt dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
geen idee waarom het bij jou niet kan, maar ik kan in de app gewoon aangeven dat ze het op een andere dag moeten brengen of dat het naar een afhaalpunt moet.
Nou, dat zou toch wat zijn zeg, als je verplicht een dag vrij moet nemen omdat je een pakje verwachtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:57 schreef Globetrottertje het volgende:
Hier zitten bijna of helemaal geen pakketbezorgers.
Als je ziet dat er een pakje aankomt, zorg je er maar voor dat je thuis bent. En anders laat je het maar op een afhaalpunt bezorgen.
Ik wordt doodziek van mensen die altijd maar vanalles bestellen, wetende dat ze er nooit zijn. Wat is daar de logica achter?
P.s. laatst kwam er een pakje voor mij en toen kon ik op dezelfde dag trouwens de bezorgdag veranderen. Ik zou er die dag (donderdag) niet zijn en heb toen de bezorgdag naar maandag kunnen verplaatsen.
De pakketbezorger kwam toen netjes de maandag erop.
tja, maar de meeste mensen werken gewoon de hele week, en er zijn maar weinig shops waarbij je voor zondaglevering kunt kiezen. En als ik bijv voor maandaglevering wilde kiezen, dan was het bezorgtijdvak vaak iets van tussen 09:00 en 20:00. Daar heb je ook niks aan, kun je de hele dag thuisblijven voor je pakje zeker, want je zult net zien dat ze anders langskomen precies als je even een kwartiertje weg bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:54 schreef Globetrottertje het volgende:
Vaak kun je bij een bestelling wel een bezorgdag aangeven. Wanneer je het wilt hebben. Wehkamp, Drogisterij.net enz. Koop je iets via Ebay, dan weer niet enz.
Mensen klagen zo vaak over bezorgers. Maar die kunnen er ook niets aan doen.
en reken maar dat er in de voorbereiding al een hoop uitgevist is...zat sllemaal in de rode bakken, heel vaag idd, keeg er mega veel bij de herstelpost van de zettersquote:Op maandag 5 februari 2018 07:25 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik dacht dat FNV zo voor de postbezorgers was? Ik had afgelopen zaterdag rond de 10 enveloppen met denk ik een factuur voor bewoners van de FNV.
Geeneen had het huisnummer erop staan. Ik zocht mij rot. Kon het huisnummer na zoeken niet vinden. Ook geen bijbehorende achternaam tussen de overige post. Soms wil dat helpen. Maar had weinig post verder.
Dus allemaal retour "onvolledig adres" met de aantekening of ze huisnummer willen vermelden.
Ik vind dit toch niet netjes hoor. Een envelop ok. Maar allemaal?
Het gekke was dat ze wel ongeveer op de juiste plek in de bundel zaten, zodat ik met de naambordjes nog een heel eind kwam. Misschien is dat aan de codeerregel te zien? Ik vertik het om me daar in te verdiepen, want wij worden ervoor betaald om dom te blijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:25 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik dacht dat FNV zo voor de postbezorgers was? Ik had afgelopen zaterdag rond de 10 enveloppen met denk ik een factuur voor bewoners van de FNV.
Ik heb ze expres laten zitten, omdat de FNV volgens mij wel de volledige KIX code er op had staan, waardoor ze wel de goede codeerregel kregen. Als je dan door zou tellen kwam je toch op het goede adres terecht. Ik had hem zelf ook thuis zonder huisnummer - fijn dat de bezorgers dus vaak wel die kennis van hun wijk hebben dat ze de post zelfs zonder huisnummer kunnen afleveren.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
en reken maar dat er in de voorbereiding al een hoop uitgevist is...zat sllemaal in de rode bakken, heel vaag idd, keeg er mega veel bij de herstelpost van de zetters
agree, maar wj werken nog zonder codeerregel en als zetters dat tegen komen en geen naam vinden maken ze dus vaak toch de keuze ze eruit te gooien als tussen de brief ervoor en erna bv een huisnummer of 20 of meer zittenquote:Op maandag 5 februari 2018 08:51 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Ik heb ze expres laten zitten, omdat de FNV volgens mij wel de volledige KIX code er op had staan, waardoor ze wel de goede codeerregel kregen. Als je dan door zou tellen kwam je toch op het goede adres terecht. Ik had hem zelf ook thuis zonder huisnummer - fijn dat de bezorgers dus vaak wel die kennis van hun wijk hebben dat ze de post zelfs zonder huisnummer kunnen afleveren.
Klopt. Heb daarom in de voorbereiding en in de uitvoering de juiste plek even opgezocht door te tellen. Echter kwam ik er tijdens het lopen achter dat sommige brieven alsnog de foute codeerregel hadden. Dan kwam de naam niet overeen met de persoon die op het betreffende adres woont.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:51 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Ik heb ze expres laten zitten, omdat de FNV volgens mij wel de volledige KIX code er op had staan, waardoor ze wel de goede codeerregel kregen. Als je dan door zou tellen kwam je toch op het goede adres terecht. Ik had hem zelf ook thuis zonder huisnummer - fijn dat de bezorgers dus vaak wel die kennis van hun wijk hebben dat ze de post zelfs zonder huisnummer kunnen afleveren.
ik denk bij het printen en niet eens in hun administratie, net alsof er een record vergeten is bij het invullen van de printjobquote:Op maandag 5 februari 2018 09:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Er moet iets in de administratie mis zijn gegaan daar omdat geeneen adres een huisnummer had. Dit kan geen luiheid van de kant van de FNV zijn geweest als ik het zo lees. Denk ik.
Dat zal het hem zijn inderdaad. Zou best eens kunnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik denk bij het printen en niet eens in hun administratie, net alsof er een record vergeten is bij het invullen van de printjob
nee lijkt me ook dat die opdraaien vor de kostenquote:Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef dud0r het volgende:
Dan heeft er ook geen goede kwaliteit controle op gezeten.
is mij opgevallen dat dat ding graag buiten het stickertje print, en dat kan niet op elke ondergrond dusquote:Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef bmp80 het volgende:
Die nieuwe *21 werkt ook nog niet optimaal, ik heb al een paar keer gezien dat alleen de codeerregel is geprint maar dus niet de feitelijke nieuwe straatnaam. Dus dan staat er SERV-VH maar geen nieuwe straatnaam.
ja die is ook leuk jaquote:Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:
En bij die oude *21 valt telkens vaker het laatste nummer buiten de envelop
Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef bmp80 het volgende:
Die nieuwe *21 werkt ook nog niet optimaal, ik heb al een paar keer gezien dat alleen de codeerregel is geprint maar dus niet de feitelijke nieuwe straatnaam. Dus dan staat er SERV-VH maar geen nieuwe straatnaam.
Au!!quote:Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.
ben ze ook al op rouwkaarten tegen gekomen waar ik zo mn twijfels bij heb.... we shall seequote:Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.
ja net als die kaartjes die afgeschreven zijn met een sticker of 12 na een week of 3 niet meer terug komen.....quote:Op maandag 5 februari 2018 12:28 schreef diesnelle het volgende:
Maar zoals PostNL zegt: het valt allemaal best mee, het merendeel van de post komt gewoon aan!
Je zou de zin bijna moeten verbieden!quote:Op maandag 5 februari 2018 12:28 schreef diesnelle het volgende:
Maar zoals PostNL zegt: het valt allemaal best mee, het merendeel van de post komt gewoon aan!
Het ligt aan de lagen daarboven, het zou handig zijn als die optie beschikbaar zou zijn voor alle bestellingen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik zou de bezorger juist de overbodige gang naar mijn voordeur willen besparen.
[..]
Als ik moet werken moet ik werken, daar kan ik ook niet zo veel aan doen. Als ik bij bol.com bestel dan geef ik altijd meteen aan dat ze het naar de lokale AH moeten brengen - want daar kan dat dus wel. Het is afhankelijk van de winkel/verzender of het kan.
[..]
En mijn vraag/opmerking was dus inderdaad: waarom bouwt postNL zelf niet de optie in voor de ontvanger om een alternatief aan te geven? Een alternatieve tijd of de directe route naar een afhaalpunt?
En dat is dus echt elke keer, ook al heb je helemaal geen pakjes gescand, of ben je al lang en breed klaar met je loop. Ik wil net een melding maken op m'n telefoon, moet ik weer kijken naar "gescande barcodes verwerken, dit kan even duren"quote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:30 schreef V__L_N het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritante update van de app zeg. Als je je scherm aanzet gaat ie pas pakjes synchroniseren. Wil je dus 1 pakje de status aanpassen moet je dus wachten tot ie de vorige 10 ook heeft gedaan...
sinds dit jaar is het per maand, voorheen was het 2 keer per jaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:09 schreef tntster het volgende:
Wie kan mij duidelijkheid geven over het kwijtschelden van minuren.
Volgens de nieuwe cao worden deze tijdvak 3 en 9 (als ik me niet vergis) maar er staan in elk geval 2 tijdstippen per jr waar ze kwijtgescholden worden.
Mijn leidinggevende vertelde mij vandaag echter dat dit maandelijks is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |