Gewoon onvindbaar die dingen...quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:26 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Ik zou even in alle laden en kasten en tussen de post zoeken. Toch zonde als je er niets meer mee kunt.
"Bezorger is onderweg" zegt niet zoveel. Volgens mij krijgt elk pakje wat wordt gescand in het sorteercentrum automatisch om een uur of 8 in de ochtend die status, op een moment dat er echt nog geen pbz onderweg is. En mocht het pakje nou niet in z'n tas zitten, en de bezorger geeft dat aan in de app, dan blijft de status van dat pakje net zo lang op "bezorger is onderweg" staan, tot het pakje uiteindelijk gescand en bezorgd wordt. Zo ben ik zelf wel eens eens week lang non-stop onderweg geweest met een pakje, volgens het systeem tenminste.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef V__L_N het volgende:
Gaat over brievenbuspakketjes, dus ja. Heb deze uit mijn eigen lijsten gepikt. Zie ze altijd zo staan. Heb er verschillende geklikt. Bezorger staat altijd op verschillende tijden onderweg, dus denk dat dat wel met de startknop gaat.
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar gevalquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:58 schreef dud0r het volgende:
Ok, cool. Dan hoop ik in de loop van de dag de status te zien veranderen.
Wel apart dat die vanuit het sorteercentrum geen scan mee krijgt.
Of ze hebben weer ergens iets verzopen en dan ligt mijn verzonden pakje nog ergens waar het niet hoort.
Laten we het hopen. Ik krijg m'n geld namelijk niet als het niet geleverd wordt. En als de TNT niks aangeeft ben ik gewoon fucked.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar geval
Hopen dan dat in ieder geval de bezorger wel gewoon zijn werk doet, en hem dan ook even scant.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik krijg m'n geld namelijk niet als het niet geleverd wordt. En als de TNT niks aangeeft ben ik gewoon fucked.
Ik ga er toch een beetje vanuit dat de koper aangeeft dat het aangekomen is. Ook al zegt de TNT van niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopen dan dat in ieder geval de bezorger wel gewoon zijn werk doet, en hem dan ook even scant.
Oke, het eindresultaat is mooi, het kan ook wel eens meevallen . Ik heb ook het idee (bij welk postbedrijf dan ook) dat status 'bezorger onderweg' aan gaat wanneer het pakje gesorteerd is. Ook al ligt de bezorger dan nog in zijn/haar nestquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef dud0r het volgende:
Buspakje afgeleverd. Goed gedaan degene die m besteld heeft.
Morgen maar eens klagen dat die tnt voor buspakjes nog niet optimaal werkt.
Wij kregen vandaag een bericht dat de pakjes vannacht niet ingelezen zijn in de systemen, maar dat dit vanochtend handmatig is gedaan. Daarom moest je je app verversen (alsof je dat ding dag en nacht aan hebt staan, maar goed). Toch had ik ook weer pakjes zonder taken, maar ik scan sowieso alles wat los en vast zit. Let er alleen op dat er geen scanpakje/ -brief bij zit voor het ziekenhuis, want daar moet je dan naar op zoek, in de diverse tassen voor het ziekenhuis...quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer eens iets fout met die pakjes. Vorige week had ik alle taken dubbel in de lijst staan (ze waren een nieuw systeem aan het testen voor de takenlijst, en tegelijkertijd gebruikte ze de oude manier nog). Maar deze week staan er heel veel taken niet in mijn lijst. Dus wellicht is jouw pakje ook zo'n onzichtbaar geval
Je laatste loonstrook. Rechtsonderin.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:38 schreef Miniem het volgende:
Vraagje, ik heb vorig jaar 1 maand bij PostNL gewerkt. Nu heb ik een jaaropgave nodig voor de belastingaangifte. Hoe kan ik hieraan komen? Of sturen ze dat automatisch per post?
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:53 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Oke, het eindresultaat is mooi, het kan ook wel eens meevallen . Ik heb ook het idee (bij welk postbedrijf dan ook) dat status 'bezorger onderweg' aan gaat wanneer het pakje gesorteerd is. Ook al ligt de bezorger dan nog in zijn/haar nest
Omdat die tijd in die app ook niet klopt. Viel me gister op na het scannen. Eerst stond er na het scannen "5 minuten geleden". Vervolgens stond er de daadwerkelijke tijd. En een kwartier later had ik volgens die lijst het pakje al bezorgd op het moment dat ik nog in het sorteercentrum zatquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.
Die vakken waren wel ineens allemaal gevuld nadat die afgeleverd was.
En ik zag vanmiddag pas de melding dat die bezorgd was. Terwijl er als tijd 11:40 bij staat. Waarom zit daar 4 uur tussen,?
waarom zat je in het sorteercentrum?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Omdat die tijd in die app ook niet klopt. Viel me gister op na het scannen. Eerst stond er na het scannen "5 minuten geleden". Vervolgens stond er de daadwerkelijke tijd. En een kwartier later had ik volgens die lijst het pakje al bezorgd op het moment dat ik nog in het sorteercentrum zat
Gewoon mijn eigen locatie hoor . VBG, VBL, ik houd het allemaal niet meer bijquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zat je in het sorteercentrum?
Oh, dan was het vast weer 's een technisch probleempjequote:Op woensdag 31 januari 2018 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probleem was dat de zending bleef staan op aangeleverd bij postnl. Sprong niet naar in sorteercentrum of naar onderweg met de bezorger.
Die vakken waren wel ineens allemaal gevuld nadat die afgeleverd was.
En ik zag vanmiddag pas de melding dat die bezorgd was. Terwijl er als tijd 11:40 bij staat. Waarom zit daar 4 uur tussen,?
Geduld, bezorger was nog niet gesorteerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zat je in het sorteercentrum?
Zeg dat dan . Je vergeet VCquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen locatie hoor . VBG, VBL, ik houd het allemaal niet meer bij
Ik zie nachtvorst staan vanaf maandag. En daarvoor alleen maar regen. Dus je moet nog even wachten.quote:
Technische problemen zijn niet goed voor de klanttevredenheidquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:56 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Oh, dan was het vast weer 's een technisch probleempje
Waar kan ik die loonstroken vinden? Was dat digitaal?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je laatste loonstrook. Rechtsonderin.
Ook niet voor de personeelstevredenheidquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Technische problemen zijn niet goed voor de klanttevredenheid
Heb je geen eindafrekening op papier gehad? Je kunt waarschijnlijk niet meer inloggen op MijnWerk nu.... Het nummer van de HR Frontoffice is 088 – 868 16 00 en als ze je nummer niet herkennen: gewoon doorzetten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar kan ik die loonstroken vinden? Was dat digitaal?
Zal eens checken, bedankt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Heb je geen eindafrekening op papier gehad? Je kunt waarschijnlijk niet meer inloggen op MijnWerk nu.... Het nummer van de HR Frontoffice is 088 – 868 16 00 en als ze je nummer niet herkennen: gewoon doorzetten.
't Zou per CAO verboden moeten wordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie nachtvorst staan vanaf maandag. En daarvoor alleen maar regen. Dus je moet nog even wachten.
Het wordt wel droog als het gaat vriezen.
de regen? Ben daar wel klaar mee namelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef diesnelle het volgende:
[..]
't Zou per CAO verboden moeten worden
Kaart het aan bij de vakbonden voor de volgende cao onderhandelingen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef diesnelle het volgende:
[..]
't Zou per CAO verboden moeten worden
Regen, winterse buien, storm, vorst... vanaf volgende week zal het allemaal beter worden, dan ben ik weer bezorger af. Met excuus, ik ben mede mogelijk gemaakt door buienradar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de regen? Ben daar wel klaar mee namelijk
Dan gaat het bij ons makkelijker. Op elke melding volgt standaard het antwoord "bedankt voor je melding" en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik wil gewoon graag lente. Wil geen nare verhalen horen over regen en vorst enzo... alleen nog maar over zon en vlindertjes.
Hah story continues... Gewoon omdat het kan...
De eerste keer dat ik hah te kort had appte ik keurig zoals opgedragen in de handreiking de tc. Die appte vervolgens, zet maar op de melding. Dus ik keurig melding aangemaakt de week erop, en de week daarop ook nog braaf. Die natuurlijk prachtig onbeantwoord in behandeling bleven staan.
Dus ging ik vorige week fanatiek tellen. Ja in 3 dagen gedaan waar we 2 weken over mochten doen. Ik ben toch zo'n braaf persoon hoor. Ergens in maart wordt dat dan verwerkt.
Vandaag beantwoord de planning van 2,5 week geleden. Volgende keer melden bij tc. Natuurlijk mept de schat meteen op de sluit knop... Ha, maar VLN is niet voor 1 gat te vangen. Er staat nog een melding open. Dus toevoeging gedaan: Op verzoek van tc in meldingen gedaan. Niet van plan om tot maart elke week bij te gaan vragen. Mag er vanuit gaan dat men nu weet dat ik tekort kom.
... Plakt de koekenbakker er een melding aan vast. X, kun je even zorgen dat VLN gaat tellen zodat het aangepast gaat worden...
En nu wil ik een geweer om mezelf door de kop te knallen...
Ik ook!quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik wil gewoon graag lente. Wil geen nare verhalen horen over regen en vorst enzo... alleen nog maar over zon en vlindertjes.
Pfff winterse buien, gevoelstemperatuur -10.... zijn we nu wel klaar mee.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:22 schreef Globetrottertje het volgende:
@Diesnelle, dat heb je goed uitgekiend met dat weer. Net weg voordat het glad wordt.
Volgens mij vragen ze voor de afdeling admi alleen maar mensen die niet kunnen lezen en niet kunnen denken...quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik zou dat geweer niet voor jezelf, maar voor die koekenbakker bewaren.
En een cursusje lezen speciaal voor admi's in het leerplein!
"Cursus afmaken! Nu! Of ik richt op je!"
Hier antwoorden ze gewoon meestal 2 of 3 weken niet. Vervolgens gaan ze extra 'info' vragen. Alsof je dan nog weet hoe en wat. Zo schreef ik begin december, "ik had 40 kampioenen voor andere straten in mijn wijk". Kreeg na de kerst antwoord, "kun je nog even laten weten van welke straten"...quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan gaat het bij ons makkelijker. Op elke melding volgt standaard het antwoord "bedankt voor je melding" en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.
Heb jij geen notitieblok bij je waarin je elke fout documenteert?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:35 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Volgens mij vragen ze voor de afdeling admi alleen maar mensen die niet kunnen lezen en niet kunnen denken...
[..]
Hier antwoorden ze gewoon meestal 2 of 3 weken niet. Vervolgens gaan ze extra 'info' vragen. Alsof je dan nog weet hoe en wat. Zo schreef ik begin december, "ik had 40 kampioenen voor andere straten in mijn wijk". Kreeg na de kerst antwoord, "kun je nog even laten weten van welke straten"...
Oh ik kreeg de vraag al of ik van alle fouten even een foto van wil maken... "nope, sorry mijn telefoon heeft geen camera"quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij geen notitieblok bij je waarin je elke fout documenteert?
Ik zeg dan: nee, mijn rolletje is volquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:51 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Oh ik kreeg de vraag al of ik van alle fouten even een foto van wil maken... "nope, sorry mijn telefoon heeft geen camera"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |