Volgens hun theorie zal hierdoor bitcoin prijs flink dalen tot misschien (lees: misschien) wel 80% dit zou betekenen dat alle crypto's aan de hand van de btc waarde ook flink onderuit zal gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er geen geld inzitten. Of geldt dit ook voor altcoins?²
het zal misschien een paniekreactie veroorzaken, maar net zo erg als Mt Gox? weet t niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nog niet uit, hoe ze link leggen tussen tether en de hoge BTC prijs van aantal weken terug. Alleen zie wel dat er veel mensen twijfelen. Als in dat filmpje met redelijk veel likes. Meerdere kanalen die al maanden eerder er over waarschuwden etc.
Neem aan dat die 48 bedoeld. Anders is het gewoon erg dom van hemzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Meer dan een half miljoen euro op een schimmige exchange laten staan, ben je op je hoofd gevallen man
Je weet dat de marketcap niet gelijk is aan t daadwerkelijke geld dat er in de markt gestopt is (10-12B)?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Terwijl heel fucking Tether maar 2mlrd ofzo van de in totaal 600 mlrd usd aan marktwaarde vertegenwoordigt.
Maargoed, de hele markt zal wel weer tegen de vlakte gaan.
FUDquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Volgens hun theorie zal hierdoor bitcoin prijs flink dalen tot misschien (lees: misschien) wel 80% dit zou betekenen dat alle crypto's aan de hand van de btc waarde ook flink onderuit zal gaan.
maar goed ik snap hetnog niet helemaal![]()
Had gehoopt op wat kennis van andere FOK!kers.
Het is wel één grote dramaqueen de laatste weken, die cryptomarkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zelfs die hack van vorige week zorgde voor minder dip
Die paniek reacties lees ik al op verschillende forums, maar waarom? Ze denken het knapt dus eruit stappen? Is dat nu niet dan de reden dat alles zou gaan klappen? of als men er juist nog meer in pompt?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:55 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
het zal misschien een paniekreactie veroorzaken, maar net zo erg als Mt Gox? weet t niet hoor
Dat is ook een eikel eerste klas hoor als wekenlang debiele posts aan het maken en FUD aan het creëren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Syd het volgende:
[..]Oftewel gewoon uitstappentwitter:Bitfinexed twitterde op zondag 28-01-2018 om 01:02:35The best time to get your money out of Tether and Bitfinex was months ago.The next best time to get your money out of Tether and Bitfinex is... RIGHT FUCKING NOW.https://t.co/LwI4fC1Hyx reageer retweet
Ik had het voor jou gepost. Baas boven baas.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
quote:
weet alleen niet of t zoveel invloed heeft, het zal zeker invloed hebben maar tis afwachten hoe erg t wordt. denk ook dat t op den duur verdwijnt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Die paniek reacties lees ik al op verschillende forums, maar waarom? Ze denken het knapt dus eruit stappen? Is dat nu niet dan de reden dat alles zou gaan klappen? of als men er juist nog meer in pompt?
Die gozer uit het filmpje zegt ook dat dit niet door kan gaan omdat dan een overheid hier op in zal grijpen en dat zal dus binnenkort al kunnen gebeuren.
Maar het is allemaal: "als, misschien, wellicht, kan"
Half jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef tha_dark het volgende:
Gewoon zorgen dat je geld in 'betrouwbare' coins zit, lekker offline in een wallet en er over een maandje ofzo pas weer een keer naar kijken.
September ja. Ze hebben wel stevig wat miljardjes bij zitten printen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Predator38 het volgende:
In a preliminary report released in September, Friedman said Tether had $442.9 million of cash on reserve, matching the outstanding issuance of USDT – but that assessment was not a full audit and contained numerous caveats.
ze hebben iig wel wat reserve ( als het goed is )
daar heb je helemaal gelijk in ......en zoveel reserve hebben ze echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef Skv het volgende:
[..]
September ja. Ze hebben wel stevig wat miljardjes bij zitten printen.
Als alle aanwijzingen juist zijn was Bitcoin zonder tether nooit boven de 10k gegaan , rond 3k begonnen de onverklaarbare tether injecties op Bitfinex. Het is speculeren wat de ATH zonder Tether was geweest maar ik denk niet boven de 5K. Dat zou betekenen dat Bitcoin op dit moment fors overgewaardeerd is, dan is uitstappen het slimste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uit tether ja. Niet uit fucking BTC ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |