Ff van gisteren, maar goed eens vanavond verder uitpluizen. Dit kan wel eens serieus zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef Syd het volgende:
Was hier al over gediscussieer?
Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen
Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.
[..]
/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.
Ik snap de invloed er van niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van Tether nog steeds niet en snap ook niet waarom dit zo groot heeft kunnen worden. Morgen eens even wat over lezen.
thnxquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Ff van gisteren, maar goed eens vanavond verder uitpluizen. Dit kan wel eens serieus zijn.
Bitgrail vind ik meer zorgwekkend. Zie ook subreddit. Ik heb daar nog steeds 48.000 XRB's staan, die ik niet kan withdrawen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef DSVM het volgende:
Sellen met verlies of hodlen ?
Dat Tether verhaal vind ik wel erg zorgwekkend
Panic sellen ja? Domste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef DSVM het volgende:
Volgens mij (kan er naast zitten):quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap de invloed er van niet.²
Dat eerste nooit. Net pas begonnen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef DSVM het volgende:
Zuur manquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:48 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Bitgrail vind ik meer zorgwekkend. Zie ook subreddit. Ik heb daar nog steeds 48.000 XRB's staan, die ik niet kan withdrawen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap de invloed er van niet.²
Oftewel gewoon uitstappentwitter:Bitfinexed twitterde op zondag 28-01-2018 om 01:02:35The best time to get your money out of Tether and Bitfinex was months ago.The next best time to get your money out of Tether and Bitfinex is... RIGHT FUCKING NOW.https://t.co/LwI4fC1Hyx reageer retweet
3 weken geleden. Ongeveer helft inleg verlies.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat eerste nooit. Net pas begonnen?
Terwijl heel fucking Tether maar 2mlrd ofzo van de in totaal 600 mlrd usd aan marktwaarde vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Syd het volgende:
[..]Oftewel gewoon uitstappentwitter:Bitfinexed twitterde op zondag 28-01-2018 om 01:02:35The best time to get your money out of Tether and Bitfinex was months ago.The next best time to get your money out of Tether and Bitfinex is... RIGHT FUCKING NOW.https://t.co/LwI4fC1Hyx reageer retweet
Uit tether ja. Niet uit fucking BTC ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Syd het volgende:
[..]Oftewel gewoon uitstappentwitter:Bitfinexed twitterde op zondag 28-01-2018 om 01:02:35The best time to get your money out of Tether and Bitfinex was months ago.The next best time to get your money out of Tether and Bitfinex is... RIGHT FUCKING NOW.https://t.co/LwI4fC1Hyx reageer retweet
Ik heb er geen geld inzitten. Of geldt dit ook voor altcoins?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Syd het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:48 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Bitgrail vind ik meer zorgwekkend. Zie ook subreddit. Ik heb daar nog steeds 48.000 XRB's staan, die ik niet kan withdrawen.
Daarom ben ik er nog niet uit, hoe ze link leggen tussen tether en de hoge BTC prijs van aantal weken terug. Alleen zie wel dat er veel mensen twijfelen. Als in dat filmpje met redelijk veel likes. Meerdere kanalen die al maanden eerder er over waarschuwden etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Terwijl heel fucking Tether maar 2mlrd ofzo van de in totaal 600 mlrd usd aan marktwaarde vertegenwoordigt.
Maargoed, de hele markt zal wel weer tegen de vlakte gaan.
Meer dan een half miljoen euro op een schimmige exchange laten staan, ben je op je hoofd gevallen manquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:48 schreef TourOfData het volgende:
[..]
kom maar op laat alle FUD en bagger maar in 1 keer komen .....bitcoin naar 5kquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:48 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Volgens hun theorie zal hierdoor bitcoin prijs flink dalen tot misschien (lees: misschien) wel 80% dit zou betekenen dat alle crypto's aan de hand van de btc waarde ook flink onderuit zal gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er geen geld inzitten. Of geldt dit ook voor altcoins?²
het zal misschien een paniekreactie veroorzaken, maar net zo erg als Mt Gox? weet t niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nog niet uit, hoe ze link leggen tussen tether en de hoge BTC prijs van aantal weken terug. Alleen zie wel dat er veel mensen twijfelen. Als in dat filmpje met redelijk veel likes. Meerdere kanalen die al maanden eerder er over waarschuwden etc.
Neem aan dat die 48 bedoeld. Anders is het gewoon erg dom van hemzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Meer dan een half miljoen euro op een schimmige exchange laten staan, ben je op je hoofd gevallen man
Je weet dat de marketcap niet gelijk is aan t daadwerkelijke geld dat er in de markt gestopt is (10-12B)?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Terwijl heel fucking Tether maar 2mlrd ofzo van de in totaal 600 mlrd usd aan marktwaarde vertegenwoordigt.
Maargoed, de hele markt zal wel weer tegen de vlakte gaan.
FUDquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Volgens hun theorie zal hierdoor bitcoin prijs flink dalen tot misschien (lees: misschien) wel 80% dit zou betekenen dat alle crypto's aan de hand van de btc waarde ook flink onderuit zal gaan.
maar goed ik snap hetnog niet helemaal![]()
Had gehoopt op wat kennis van andere FOK!kers.
Het is wel één grote dramaqueen de laatste weken, die cryptomarkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zelfs die hack van vorige week zorgde voor minder dip
Die paniek reacties lees ik al op verschillende forums, maar waarom? Ze denken het knapt dus eruit stappen? Is dat nu niet dan de reden dat alles zou gaan klappen? of als men er juist nog meer in pompt?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:55 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
het zal misschien een paniekreactie veroorzaken, maar net zo erg als Mt Gox? weet t niet hoor
Dat is ook een eikel eerste klas hoor als wekenlang debiele posts aan het maken en FUD aan het creëren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:49 schreef Syd het volgende:
Ik had het voor jou gepost. Baas boven baas.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
quote:
weet alleen niet of t zoveel invloed heeft, het zal zeker invloed hebben maar tis afwachten hoe erg t wordt. denk ook dat t op den duur verdwijnt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Die paniek reacties lees ik al op verschillende forums, maar waarom? Ze denken het knapt dus eruit stappen? Is dat nu niet dan de reden dat alles zou gaan klappen? of als men er juist nog meer in pompt?
Die gozer uit het filmpje zegt ook dat dit niet door kan gaan omdat dan een overheid hier op in zal grijpen en dat zal dus binnenkort al kunnen gebeuren.
Maar het is allemaal: "als, misschien, wellicht, kan"
Half jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef tha_dark het volgende:
Gewoon zorgen dat je geld in 'betrouwbare' coins zit, lekker offline in een wallet en er over een maandje ofzo pas weer een keer naar kijken.
September ja. Ze hebben wel stevig wat miljardjes bij zitten printen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Predator38 het volgende:
In a preliminary report released in September, Friedman said Tether had $442.9 million of cash on reserve, matching the outstanding issuance of USDT – but that assessment was not a full audit and contained numerous caveats.
ze hebben iig wel wat reserve ( als het goed is )
daar heb je helemaal gelijk in ......en zoveel reserve hebben ze echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef Skv het volgende:
[..]
September ja. Ze hebben wel stevig wat miljardjes bij zitten printen.
Als alle aanwijzingen juist zijn was Bitcoin zonder tether nooit boven de 10k gegaan , rond 3k begonnen de onverklaarbare tether injecties op Bitfinex. Het is speculeren wat de ATH zonder Tether was geweest maar ik denk niet boven de 5K. Dat zou betekenen dat Bitcoin op dit moment fors overgewaardeerd is, dan is uitstappen het slimste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uit tether ja. Niet uit fucking BTC ofzo.
Maar daar is het Twitteraccount ook voor bedoelt toch? Bitfinex hun Tether afkraken omdat....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook een eikel eerste klas hoor als wekenlang debiele posts aan het maken en FUD aan het creëren.
Ik blijf iniedergeval holden/hodl onderhand al paar weken aan het holden. Ik zie wel na de zomer. Dit is speelgeld en ben ik het kwijt jammer dan. /edit ohja ik bezit geen enkele Tether fyiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
weet alleen niet of t zoveel invloed heeft, het zal zeker invloed hebben maar tis afwachten hoe erg t wordt. denk ook dat t op den duur verdwijnt.
Ja maar de markt waardeert Bitcoin nu toch op een hoog bedrag op dit moment, zolang iedereen daar genoegen mee neemt hoeft de prijs niet te zakken tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Als alle aanwijzingen juist zijn was Bitcoin zonder tether nooit boven de 10k gegaan , rond 3k begonnen de onverklaarbare tether injecties op Bitfinex. Het is speculeren wat de ATH zonder Tether was geweest maar ik denk niet boven de 5K. Dat zou betekenen dat Bitcoin op dit moment fors overgewaardeerd is, dan is uitstappen het slimste wat je kunt doen.
Omdat iedereen elkaar nablaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Ik snap niet waarom Tether zoveel invloed zou moeten hebben. Sure, zal vast een scam zijn, maar het maakt voor een gemiddelde persoon in crypto toch niks uit? Haal je geld uit Tether en je bent klaar. Enige waar je mee genaaid kan worden is dat wanneer je Tether wil omzetten naar USD zij het niet kunnen waarmaken.
Zet het lekker om in een coin en je bent klaar. Wat mis ik? Waarom zou Tether een crash van 80% moeten veroorzaken?
zo......helemaal na een crash!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wel lekker goedkoop Raiblocks inkopen zodra hij op binance komt
Daarom, volgens mij is er echt helemaal niks aan de hand. Laat Tether lekker crashen, steek je geld in BTC of ETH en vanaf daar naar alt coins als je dat wil. Opgelost toch? Alsof door Tether drukken mensen meer geld in crypto zijn gaan stoppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat iedereen elkaar nablaat.
Duidelijk, maar rest mij 1 vraag wat maakt Tether Tether waardoor het de prijs van de BTC zo kan beinvloeden? ik kom er maar niet uit, wellicht al tig keer over heengelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Als alle aanwijzingen juist zijn was Bitcoin zonder tether nooit boven de 10k gegaan , rond 3k begonnen de onverklaarbare tether injecties op Bitfinex. Het is speculeren wat de ATH zonder Tether was geweest maar ik denk niet boven de 5K. Dat zou betekenen dat Bitcoin op dit moment fors overgewaardeerd is, dan is uitstappen het slimste wat je kunt doen.
Mwah, dat was een document met geen enkele rechtsgeldige waarde. (dus niet serieus te nemen)quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Predator38 het volgende:
In a preliminary report released in September, Friedman said Tether had $442.9 million of cash on reserve, matching the outstanding issuance of USDT – but that assessment was not a full audit and contained numerous caveats.
Ja maar wat maakt Tether zo bijzonder dat het BTC zo kan beinvloeden? Je drukt Tether en daardoor gaat BTC prijs omhoog? Ik mis de link.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
lees ff wat postings terug dan -> Tether FUDquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef Chaes het volgende:
Wat is nou de reden dat we weer zo hard naar beneden gaan vandaag?
Die Bitgrailscam zou in principe alleen voor XRB moeten gelden, dus vanwaar dat alle andere coins ook zo hard omlaag schieten? Weer iets gezegd in de politiek?
er lopen er een paar dom te lullen hier.....dat is de linkquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt Tether zo bijzonder dat het BTC zo kan beinvloeden? Je drukt Tether en daardoor gaat BTC prijs omhoog? Ik mis de link.
Bitfenix en Tether zijn partners. Tether kan usdt aan Bitfenix geven, zij kunnen dan btc inkopen en de prijs manipuleren? Zoiets misschienquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt Tether zo bijzonder dat het BTC zo kan beinvloeden? Je drukt Tether en daardoor gaat BTC prijs omhoog? Ik mis de link.
Markten houden niet van onzekerheid, dat zie je met elk onderwerp. Regulatie, USDT etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Jezus wat kut.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
lees ff wat postings terug dan -> Tether FUD
Precies, de EU print 80 miljard elke maand aan Euros daar hoor je op straat niemand over, maar op lange termijn gaan we dat wel voelen (10 tallen jaren) wij zullen daar weinig last van krijgen in ons leven denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef SugeLucky het volgende:
Denken jullie ook dat als een land geld blijft bijdrukken, dat dat ook verder geen probleem is?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef SugeLucky het volgende:
Denken jullie ook dat als een land geld blijft bijdrukken, dat dat ook verder geen probleem is?
Als Verwegistan geld blijft bijdrukken zou dat geen invloed moeten hebben op de EUR of USD.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef SugeLucky het volgende:
Omdat wij bitcoins hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:11 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Precies, de EU print 80 miljard elke maand aan Euros daar hoor je op straat niemand over, maar op lange termijn gaan we dat wel voelen (10 tallen jaren) wij zullen daar weinig last van krijgen in ons leven denk ik
Alsof een bank 1 op 1 geld heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:59 schreef Predator38 het volgende:
Nou Blockfolio daar kijk ik helemaal niet meer naar want die klopt echt heeelemaal niet qua prijzenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:13 schreef Gehrman het volgende:
-19% vandaag... Ik denk dat het tijd wordt om Blockfolio een maandje te verwijderen
geen partners het is dezelfde eigenaar, moeder bedrijf is Digfinex ook eigendom van de Tether/Bitfinex eigenaren. En Digfinex is een postbusfirma op de Britse Maagdeneilanden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Bitfenix en Tether zijn partners. Tether kan usdt aan Bitfenix geven, zij kunnen dan btc inkopen en de prijs manipuleren? Zoiets misschien
Bitfinex maakt tethers en gaat op hun eigen exchange Bitcoin pumpen , zo zou het ongeveer zijn gegaanquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Duidelijk, maar rest mij 1 vraag wat maakt Tether Tether waardoor het de prijs van de BTC zo kan beinvloeden? ik kom er maar niet uit, wellicht al tig keer over heengelezen.
Het idee dat er een backing nodig is om een currency te hebben is dan ook naïef.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:12 schreef Predator38 het volgende:
de afgelopen jaren is er 1400 MILJARD bijgedrukt en in de economie gestopt ( zonder enige backing van goud oid )......prachtig dat monetaire beleid, een van de grootste luchtbellen ooit.
zoals elke miljonair/multinational wel een postbus heeft in panama/kaapverdie/isle of man....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef wattel het volgende:
[..]
geen partners het is dezelfde eigenaar, moeder bedrijf is Digfinex ook eigendom van de Tether/Bitfinex eigenaren. En Digfinex is een postbusfirma op de Britse Maagdeneilanden.
Lekker FUDDEN met zijn allenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:12 schreef Kyran het volgende:
Die subpoena schijnt van 6 december te zijn
heb jij even geluk..............quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:16 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nix ah handje hier
Van de week nog over gehad met iemand die dat beweerde.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het idee dat er een backing nodig is om een currency te hebben is dan ook naïef.
Zeg dan maar dat het naief is!! Volgens BakkenKappenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van de week nog over gehad met iemand die dat beweerde.
Mijn verlies neem ik pas als ik verkoop, mijn winst neem ik zodra ik het mogelijk zou kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb nog geen verlies technisch gezien maar ik zie wel de pure winst (op papier) elke dag afnemen sinds 3 weken
de centrale banken hebben ook geen backing......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van de week nog over gehad met iemand die dat beweerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |