Was haar vriend toen de opnames startten:quote:Op zondag 28 januari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de kalme man ging er ook wat warrig van praten
Dat wordt nog wat voor die twee als exen seizoen 2 gaan opnemen. Of waren ze tijdens deze opnames van s1 ook al uit elkaar, weet iemand dat?
Ze hadden een relatie?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de kalme man ging er ook wat warrig van praten
Dat wordt nog wat voor die twee als exen seizoen 2 gaan opnemen. Of waren ze tijdens deze opnames van s1 ook al uit elkaar, weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.
Your beauty never ever scared me.
Moet je even een mod vragen, ik zit mobiel, anders morgen pas.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
Was met nieuwe OP bezig. Kan deze aangepast?
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!quote:Op zondag 28 januari 2018 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hadden een relatie?Dat wist ik niet.
Even een TR plaatsen.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Amarantha het volgende:
en een poll wie ons favoriete personage is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.![]()
December: https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-hoffman-uit-elkaarquote:Op zondag 28 januari 2018 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!
Maak maar wat zet ik hem erin als ik nog wakker ben of anders een mod die hier post of zoquote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..quote:Op zondag 28 januari 2018 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?
Maar misschien kunnen ze ook nog prima samenwerken want ik wil een seizoen 2. En 3.
Hoeveel afleveringen is dit seizoen eigenlijk?
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..
Oh nicequote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.
Wat?! Nee? Dan is volgende aflevering al de laatste?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.Ja sowieso even een overzichtje wie welke rol heeft in de OP.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en een poll wie ons favoriete personage is.
Pfew.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.
Ik wil dat ze iets krijgen in de serie en dat het daardoor in het echt ook weer goed komt.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?
Maar misschien kunnen ze ook nog prima samenwerken want ik wil een seizoen 2. En 3.
En wanneer, hoe laat, welke zender. Misschien even een omschrijving van de serie.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso even een overzichtje wie welke rol heeft in de OP.
Jij moet levens ervaringen scenario schrijfster worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dat ze iets krijgen in de serie en dat het daardoor in het echt ook weer goed komt.
Jaaaaaa
Ze zijn professioneel dus niemand hoeft er uit.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet levens ervaringen scenario schrijfster worden.
Dit. Ik verwacht dat hun privé en werk prima gescheiden kunnen houden.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn professioneel dus niemand hoeft er uit.
Omdat npo het op mijn mobiel niet doet, de reclame vooraf gelukkig wel.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:
Wel kut dat er nu alweer iemand is die de hele afl op YouTube heeft gegooid. Ik wil dat elke kijker meetelt voor de kijkcijfers, dat is ze zo gegund
Juf Ankquote:Op zondag 28 januari 2018 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso even een overzichtje wie welke rol heeft in de OP.
Ik weet niks zeker hoor, maar zit interviews met 'Ank' terug te luisteren, en daar werd vorige week gezegd 'nog 8 afleveringen te gaan!'quote:
En jou eigenquote:Op zondag 28 januari 2018 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dat ze iets krijgen in de serie en dat het daardoor in het echt ook weer goed komt.
Jaaaaaa
Nou. Ik heb de reguliere gekeken en de vorige ook nog een keer op mijn laptop teruggekeken maar ik heb zo een nieuwe tv, waarmee ik op internet kan. En via uitzending gemist ervaar ik wat probleempjes, dus bedankt voor de tip want op YouTube loopt het soepel. Ik ga hem nog even een keer kijken.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:
Wel kut dat er nu alweer iemand is die de hele afl op YouTube heeft gegooid. Ik wil dat elke kijker meetelt voor de kijkcijfers, dat is ze zo gegund
quote:
Nee da's gewoon een tv crushje. Jennepen mag hem hebben, hij hoort bij haarquote:Op zondag 28 januari 2018 23:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En jou eigencrushje
dan? Niet jaloers?
Eens. Maar hoe geweldig zou het zijn als ze straks vijf miljoen kijkers hebben én door de serie weer bij elkaar komen in het echt! Dromen mag mensen, dromen mag. *pakt peddel*quote:Maar: het zijn acteurs, dus professionals, die kunnen als het goed is nog een verliefd stel acteren al haten ze elkaar hartgrondig.
quote:Uit de antieke doos: Emma Peel?Diana Rigg at wel altijd extreem veel knoflook als ze in de Wrekers John Steed/Patrick McNee moest kussen.
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou. Ik heb de reguliere gekeken en de vorige ook nog een keer op mijn laptop teruggekeken maar ik heb zo een nieuwe tv, waarmee ik op internet kan. En via uitzending gemist ervaar ik wat probleempjes, dus bedankt voor de tip want op YouTube loopt het soepel. Ik ga hem nog even een keer kijken.
Maar omdat ik je snap zal ik hem morgen nog een keer met uitzending gemist aanzetten.![]()
Daarom dus, en wie spelen hetquote:Op zondag 28 januari 2018 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Juf Ank
Directeur Anton
Conciërge Folkert
Overblijfmoeder Natasja
Luizenmoeder Hannah
Andere namen heb ik nu niet paraat
Wat moet je met een peddel?quote:Eens. Maar hoe geweldig zou het zijn als ze straks vijf miljoen kijkers hebben én door de serie weer bij elkaar komen in het echt! Dromen mag mensen, dromen mag. *pakt peddel*![]()
"Waar is je peddeltje Ank? Dan kan je meepeddelen, en niet altijd tegen de stroom in".quote:Op zondag 28 januari 2018 23:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat moet je met een peddel?Ga je roeien? Of iemand een tik op z'n hoofd geven?
Bedoel je geen pendel?
Toegevoegd. Ook de namen. Zit mobiel dus even rommelen, zal zo nog verder aanvullen!quote:
Oeps, dat heb ik gemist. Sorry.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Waar is je peddeltje Ank? Dan kan je meepeddelen, en niet altijd tegen de stroom in".
Zei Anton vanavond tegen Ank
Sharai Troostwijk - Floor, die stond niet bij "de full cast & crew" (wel vechtende leerlingen die we nog helemaal niet gezien hebben). De Luizenmoeder (TV Series 2018) - Full Cast & Crew - IMDbquote:Op maandag 29 januari 2018 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Toegevoegd. Ook de namen. Zit mobiel dus even rommelen, zal zo nog verder aanvullen!
Uandi, als in U AND I!!!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sharai Troostwijk - Floor, die stond niet bij "de full cast & crew" (wel vechtende leerlingen die we nog helemaal niet gezien hebben). De Luizenmoeder (TV Series 2018) - Full Cast & Crew - IMDb
Daar ontbreken ook Uwendy, Rianne en al die kinderen met vreemde namen.
Als naam is het Youandi...minstens 25 jaar geleden voor het eerst gehoord dat iemand z'n kind zo heeft genoemd dus hij bestaat al een tijdje.quote:
Toegevoegd. Zo hebben we een aardige OP al. Vullen we nog wel verder aan.quote:
Juwendi.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als naam is het Youandi...minstens 25 jaar geleden voor het eerst gehoord dat iemand z'n kind zo heeft genoemd dus hij bestaat al een tijdje.
Participeddelquote:Op zondag 28 januari 2018 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Waar is je peddeltje Ank? Dan kan je meepeddelen, en niet altijd tegen de stroom in".
Zei Anton vanavond tegen Ank
Die vechtende leerlingen zijn wel al geweest, die haalde Volkert in de tweede aflevering uit elkaar op het plein, toch?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sharai Troostwijk - Floor, die stond niet bij "de full cast & crew" (wel vechtende leerlingen die we nog helemaal niet gezien hebben). De Luizenmoeder (TV Series 2018) - Full Cast & Crew - IMDb
Daar ontbreken ook Uwendy, Rianne en al die kinderen met vreemde namen.
Die acteurs hadden voorheen ook een relatie trouwens.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
En lag het aan mij of was er wel een beetje een spanning tussen Volkert en Hannah even?
serieus reagerenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als naam is het Youandi...minstens 25 jaar geleden voor het eerst gehoord dat iemands z'n kind zo heeft genoemd dus hij bestaat al een tijdje.
O ja. Maar wel gek dat die wel in die lijst staan, en YouandI, (Uandi, Joewendy of hoe je het maar schrijft), Rianne en die andere kinderen die vaker voorkomen omdat hun "ouders" een hoofdrol hebben niet. En aangezien ik al nauwelijks niet die gekke namen kan onthouden, laat staan dat ik weet hoe je ze schrijft, zou ik ook niet weten hoe ik die kan vinden.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Die vechtende leerlingen zijn wel al geweest, die haalde Volkert in de tweede aflevering uit elkaar op het plein, toch?
Ja, 6 jaar, dat hebben we hier al uitgebreid besproken, inclusief de romantische wens dat ze in de serie een relatie zouden krijgen dat de vonk dan weer over zou slaan... en ze leefden nog lang en gelukkig en de serie krijgt 6 vervolgen (daarna is Floor van de Klimop af) krijgt.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die acteurs hadden voorheen ook een relatie trouwens.
Wow, van ongeveer 800.000 tot 1.4 en nu al 2.4 miljoen kijkers.quote:
Mensen die dit op YT kijken zullen soberso wel geen kijkcijferkastje hebben staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:
.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O ja. Maar wel gek dat die wel in die lijst staan, en YouandI, (Uandi, Joewendy of hoe je het maar schrijft)
gewoonquote:Op maandag 29 januari 2018 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
.
De ondertiteling schrijft het gewoon als Youandi
Ja, als de bedoeling is dat de naam You and I is, dan is "Youandi" de meest logische spelling lijkt me, en niet Juwendi of Uandi of Joeandy of whatever.quote:
Maar terugkijken liever via de officiële Gemist natuurlijk, want die aantallen tellen komende week mee voor het vast weer nieuwe recordquote:Op maandag 29 januari 2018 08:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mensen die dit op YT kijken zullen soberso wel geen kijkcijferkastje hebben staan.
Welk gedeelte is precies jatwerk? Die acteur speelde in 'Daar Vliegende Panters' al vergelijkbare typetjes volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:26 schreef Bugno het volgende:
Best vermakelijk serietje, maar wat een onbeschaamd jatwerk van The Office zijn die scenes met die directeurcreatieve armoe.
Dat dacht ik ook, ze loopt de hele reeks met verschrikte of verbaasde ogen rond. Maar misschien is het juist ironisch bedoeld vanuit de schrijvers, dat juist zó'n type kinderpsychologe is.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Enige flaw vind ik misschien de match tussen het wat onderdanige gedrag van de rol van Jennifer Hoffman, die alles maar over zich heen laat komen. Dat matcht voor mijn gevoel niet helemaal bij een beroep als kinderpsychologe, waarbij je juist heel erg moet spiegelen en mensen verbaal moet kunnen weerstaan...
Nancy staat volgens mij gewoon voor de personen (we kennen ze allemaal wel of zijn er zelfs ooit eentje geweest) die zo blind verliefd zijn op iemand dat ze zich aan alle kanten laten gebruiken. En ja, daar zijn er veel van. Niet per se in een school maar ook daar zal het vast voorkomenquote:Op maandag 29 januari 2018 10:15 schreef Eightyone het volgende:
En types als Nancy, bestaan ze in het echt daadwerkelijk zó erg? Dat een moeder zó vaak op school vertoeft dat ze ook de directrice had kunnen zijn? Ik herinner me uit m'n jeugd wel moeders die (zeer) bovengemiddeld vaak opdoken, maar dat was nog steeds mijlenver van Nancy verwijderd.
Ik ken er 1 op de school van mijn zoontjequote:Op maandag 29 januari 2018 10:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze loopt de hele reeks met verschrikte of verbaasde ogen rond. Maar misschien is het juist ironisch bedoeld vanuit de schrijvers, dat juist zó'n type kinderpsychologe is.
En types als Nancy, bestaan ze in het echt daadwerkelijk zó erg? Dat een moeder zó vaak op school vertoeft dat ze ook de directrice had kunnen zijn? Ik herinner me uit m'n jeugd wel moeders die (zeer) bovengemiddeld vaak opdoken, maar dat was nog steeds mijlenver van Nancy verwijderd.
Nou ja, ze maakt zich iig nuttig.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:25 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ik ken er 1 op de school van mijn zoontjeLuizenmoeder, knutselmoeder, bibliotheek moeder, overblijfmoeder, activiteitenmoeder, ouderraad en in de middag schoolpleinmoeder ;')
Verder werkloos en geen leven...maakt meer uren dan de gemiddelde werknemer daar op school maar dan vrijwillig;')
quote:Op maandag 29 januari 2018 10:31 schreef Greys het volgende:
Er zijn ook mensen die oprecht boos worden van de serie.
https://www.diggitmagazin(...)de-luizenmoeder-kijk
So hey aan dat azijngehalte kan de gemiddelde FOK!ker nog een puntje zuigen.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:31 schreef Greys het volgende:
Er zijn ook mensen die oprecht boos worden van de serie.
https://www.diggitmagazin(...)de-luizenmoeder-kijk
Met drie prikkers heb je geen spinneweb... dan gaat het touwtje namelijk niet rond, je hebt er minimaal 4 of 5 nodig.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond de emotionele breakdown van Nancy over de herfsttafel met spinnenwebben van een kastanje drie prikkers en een touwtje echt hilarisch. Omdat je meteen je eigen spinnenweb van vroeger weer voor je ziet die inderdaad gemaakt werd van een kastanje drie prikkers en een touwtje
Jaquote:Op maandag 29 januari 2018 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met drie prikkers heb je geen spinneweb... dan gaat het touwtje namelijk niet rond, je hebt er minimaal 4 of 5 nodig.
mensen die grappig willen doen op Twitter met de actualiteit van een seriequote:Op maandag 29 januari 2018 10:14 schreef Greys het volgende:
Heel Twitter stond gisteravond ook alweer vol met lui die gingen participitten enzo![]()
Ik vatte dat op als:quote:Op maandag 29 januari 2018 12:54 schreef Bluedisplay het volgende:
Nance wilde eerst met Anton 's avonds een pizza eten om over ''ons'' te praten, maar heeft later ruzie met haar man omdat ze die avond zouden praten maar ze op de ouderavond moet zijn...
Daarnaast is de serie juist een parodie op stedelijke bekrompenheid. Met het traktatieprotocol etc.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
En de serie laat juist mooi zien hoeveel impact ouders op die werkdruk hebben met hun gedrag. Wat niet per se onterecht is, want leerlingen komen ook regelmatig daadwerkelijk iets tekort of vallen tussen wal en schip door onder andere die werkdruk.
Eerder een pleidooi voor PO in actie dan andersom.
Hier is typisch alleen het eerste seizoen echt een hit van. Heel.moeilijk om hier een langdurige verhaallijn in te krijgen .quote:Op maandag 29 januari 2018 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Laatste aflevering vond ik iets minder helaas. Ank is wel echt geniaal gespeeld.
dat denk ik ook. Op een gegeven moment zijn de grappen wel op. Je kunt nog wat meer doen met stereotypering. Zwarte Piet, moslims, veganisten etc daarna is het wel klaar.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hier is typisch alleen het eerste seizoen echt een hit van. Heel.moeilijk om hier een langdurige verhaallijn in te krijgen .
Werkdruk?quote:Op maandag 29 januari 2018 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
En de serie laat juist mooi zien hoeveel impact ouders op die werkdruk hebben met hun gedrag. Wat niet per se onterecht is, want leerlingen komen ook regelmatig daadwerkelijk iets tekort of vallen tussen wal en schip door onder andere die werkdruk.
Eerder een pleidooi voor PO in actie dan andersom.
Volgens mij gaat PO in actie niet over de werkdruk van vestigingsdirecteuren, maar kan het uiteraard mis hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Werkdruk?
Ik zie die directeur alleen maar koffie/thee drinken.
Ze moeten hier gewoon mee kappen na dit seizoen. Er zit vrijwel geen verhaal in, wat an(k) sich prima is, het is ook gewoon maar 25 minuutjes en moet het vooral hebben van de absurdistische (maar toch herkenbare) situaties. Maar dat is na 10x25 minuten ook wel klaar, en om hier dan geforceerd een of andere sitcom / mockumentary van te gaan maken wordt 'm ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hier is typisch alleen het eerste seizoen echt een hit van. Heel.moeilijk om hier een langdurige verhaallijn in te krijgen .
De etnisch profiteren opmerking vond ik wel sterk.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Laatste aflevering vond ik iets minder helaas. Ank is wel echt geniaal gespeeld.
Fixedquote:Op maandag 29 januari 2018 12:54 schreef Bluedisplay het volgende:
Nance wilde eerst met An 's avonds een pizza eten om over ''ons'' te praten, maar heeft later ruzie met haar man omdat ze die avond zouden praten maar ze op de ouderavond moet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |