Toegevoegd. Zo hebben we een aardige OP al. Vullen we nog wel verder aan.quote:
Juwendi.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als naam is het Youandi...minstens 25 jaar geleden voor het eerst gehoord dat iemand z'n kind zo heeft genoemd dus hij bestaat al een tijdje.
Participeddelquote:Op zondag 28 januari 2018 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Waar is je peddeltje Ank? Dan kan je meepeddelen, en niet altijd tegen de stroom in".
Zei Anton vanavond tegen Ank
Die vechtende leerlingen zijn wel al geweest, die haalde Volkert in de tweede aflevering uit elkaar op het plein, toch?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sharai Troostwijk - Floor, die stond niet bij "de full cast & crew" (wel vechtende leerlingen die we nog helemaal niet gezien hebben). De Luizenmoeder (TV Series 2018) - Full Cast & Crew - IMDb
Daar ontbreken ook Uwendy, Rianne en al die kinderen met vreemde namen.
Die acteurs hadden voorheen ook een relatie trouwens.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
En lag het aan mij of was er wel een beetje een spanning tussen Volkert en Hannah even?
serieus reagerenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als naam is het Youandi...minstens 25 jaar geleden voor het eerst gehoord dat iemands z'n kind zo heeft genoemd dus hij bestaat al een tijdje.
O ja. Maar wel gek dat die wel in die lijst staan, en YouandI, (Uandi, Joewendy of hoe je het maar schrijft), Rianne en die andere kinderen die vaker voorkomen omdat hun "ouders" een hoofdrol hebben niet. En aangezien ik al nauwelijks niet die gekke namen kan onthouden, laat staan dat ik weet hoe je ze schrijft, zou ik ook niet weten hoe ik die kan vinden.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Die vechtende leerlingen zijn wel al geweest, die haalde Volkert in de tweede aflevering uit elkaar op het plein, toch?
Ja, 6 jaar, dat hebben we hier al uitgebreid besproken, inclusief de romantische wens dat ze in de serie een relatie zouden krijgen dat de vonk dan weer over zou slaan... en ze leefden nog lang en gelukkig en de serie krijgt 6 vervolgen (daarna is Floor van de Klimop af) krijgt.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die acteurs hadden voorheen ook een relatie trouwens.
Wow, van ongeveer 800.000 tot 1.4 en nu al 2.4 miljoen kijkers.quote:
Mensen die dit op YT kijken zullen soberso wel geen kijkcijferkastje hebben staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:
Wel kut dat er nu alweer iemand is die de hele afl op YouTube heeft gegooid. Ik wil dat elke kijker meetelt voor de kijkcijfers, dat is ze zo gegund
.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O ja. Maar wel gek dat die wel in die lijst staan, en YouandI, (Uandi, Joewendy of hoe je het maar schrijft)
gewoonquote:Op maandag 29 januari 2018 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
.
De ondertiteling schrijft het gewoon als Youandi
Ja, als de bedoeling is dat de naam You and I is, dan is "Youandi" de meest logische spelling lijkt me, en niet Juwendi of Uandi of Joeandy of whatever.quote:
Maar terugkijken liever via de officiële Gemist natuurlijk, want die aantallen tellen komende week mee voor het vast weer nieuwe recordquote:Op maandag 29 januari 2018 08:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mensen die dit op YT kijken zullen soberso wel geen kijkcijferkastje hebben staan.
Welk gedeelte is precies jatwerk? Die acteur speelde in 'Daar Vliegende Panters' al vergelijkbare typetjes volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:26 schreef Bugno het volgende:
Best vermakelijk serietje, maar wat een onbeschaamd jatwerk van The Office zijn die scenes met die directeurcreatieve armoe.
Dat dacht ik ook, ze loopt de hele reeks met verschrikte of verbaasde ogen rond. Maar misschien is het juist ironisch bedoeld vanuit de schrijvers, dat juist zó'n type kinderpsychologe is.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Enige flaw vind ik misschien de match tussen het wat onderdanige gedrag van de rol van Jennifer Hoffman, die alles maar over zich heen laat komen. Dat matcht voor mijn gevoel niet helemaal bij een beroep als kinderpsychologe, waarbij je juist heel erg moet spiegelen en mensen verbaal moet kunnen weerstaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |