Zal dat niet eerder beginnen nu ze weer groter gaan worden?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog 10.5 maand tot het WK. verdomme.
Roelfs godquote:Op zondag 28 januari 2018 11:20 schreef BobW het volgende:
En de break, de break voor de voormalig nummer 1 van de wereld.
Ja, geniaal.quote:
Krijg je ervan als je met hem traintquote:
Wat heeft Verkerk hiermee te maken?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je met hem traint
Verkerk = Hemquote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft Verkerk hiermee te maken?
Vooral die datingsite met die tennisster is te goedkoopquote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef Evertjan het volgende:
wel topmerken die willen adverteren op Eurosport NL
4-6 (de voetbalwedstrijd dus he)quote:Op zondag 28 januari 2018 11:30 schreef BobW het volgende:
Even snel deze set winnen en we kunnen rustig Utrecht - Ajax kijken
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:30 schreef BobW het volgende:
Even snel deze set winnen en we kunnen rustig Utrecht - Ajax kijken
Begin van het toernooi aangemeld bij c-date, ik heb de blaren erop staan nu.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:26 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vooral die datingsite met die tennisster is te goedkoop
Wat grappig, ik zit qua lengte precies tussen die twee in.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Dit krachtsverschil wordt zo groot dat het me hieraan doet denken:
[ afbeelding ]
De langste man ter wereld (rechts) die de kleinste man ter wereld ontmoet.
Ben je dan 1.52,8?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat grappig, ik zit qua lengte precies tussen die twee in.
Dus je bent niet lang maar wel dik?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lengte doet er niet toe zeggen vrouwen altijd, omtrek wel.
Ja, da's altijd een heel werk.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
The General kan voorzichtig zijn signature gaan bijwerken.
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:
net als Anthonie Kamerling, vraag me af waar die uithangtquote:Op zondag 28 januari 2018 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
net als Anthonie Kamerling, vraag me af waar die uithangt
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lengte doet er niet toe zeggen vrouwen altijd, omtrek wel.
Ongeveer het niveau van die laatste challenge van Federer.quote:
Van elke challenge zowat.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeveer het niveau van die laatste challenge van Federer.
Ja, inderdaad. Heel apart hoe weinig gevoel hij daarvoor kennelijk heeft.quote:
Ja, bizar.quote:
Ik hoop het wel.quote:
Beter dan andersom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan andersom.Hier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |