SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De Nederlanders
Dit kopje kan na ronde 1 weer weggehaald worden, maar de draw voor de NL'ers is:
-Robin Haasse v Lorenzo Sonego (219). 2e ronde: Gasquet/Kavcic
-Kiki Bertens v Belinda Bencic. (6-7, 6-4 en 6-2) In de 2e ronde wacht Nicole Gibbs (113).
-Richel Hogenkamp v Lara Arruabarrena. 2e ronde: Ahn/Strycova.
-Schoofs, Kerkhove en Rus zijn uitgeschakeld in de kwalificaties.
*Scorito:
https://www.scorito.com/t(...)ff-a26c-4183cf9db607
Door de vele blessure's bij de mannen is het een beetje een gedevalueerd toernooi. Roger Federer lijkt de enige topfavoriet die wel fit is. Andy Murray is er sowieso niet bij, terwijl Wawrinka, Nadal en Djokovic kwakkelen met blessures. Bij de vrouwen is het door de afmelding van de winnaar van vorig jaar (Serena) wederom een loterij geworden.De Australian Open wordt gehouden van 15 jan. 2018 – 28 jan. 2018. Het is in Melbourne 10 uren later dan in Nederland.Even a broken clock is right twice a day.
Juist niet.quote:
quote:
Nee, klopt. Waarom zou hij niet gewoon tot zijn 45e kunnen doorgaan. Dat meen ik serieus. Hij hoeft vaak nauwelijks te bewegen.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Federer is straks gewoon nog steeds helemaal topfit. Geen enkel zweetdruppel verspild dit toernooi
Zo lang die grand slams wint zal die ook niet stoppen denk ikquote:Op zondag 28 januari 2018 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, klopt. Waarom zou hij niet gewoon tot zijn 45e kunnen doorgaan. Dat meen ik serieus. Hij hoeft vaak nauwelijks te bewegen.
Nee, ik vond het altijd een beetje pijnlijk dat hij nog doorging. Dacht dat hij er bij de GS'en steeds vroeger uit zou gaan en misschien af en toe een 250-toernooitje zou winnen. Dit had ik echt nooit kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:00 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Zo lang die grand slams wint zal die ook niet stoppen denk ik
Wat zou jij de rest van de dag gaan doen?quote:Op zondag 28 januari 2018 10:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nu graag 6-0 6-0 en dan hebben we allemaal nog wat aan onze dag.
Nananananananananana.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand die de IncredibleIndia reclame al mist?
Was een grap. Ik heb alleen een afspraak bij de kapper.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zou jij de rest van de dag gaan doen?
Uh ok.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was een grap. Ik heb alleen een afspraak bij de kapper.
Jammer inderdaad, maar dan hebben we wat om naar uit te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:02 schreef franklop het volgende:
Normaal gesproken volgde het WK veldrijden op deze finale. Nu moeten we nog week wachten
Die zijn dicht op zondagquote:Op zondag 28 januari 2018 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was een grap. Ik heb alleen een afspraak bij de kapper.
Ja. Ik ga maar drie keer per jaar.quote:
Mijn kapper niet.quote:
Nee. Wel de eerste 2 punten van de set.....quote:Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand die de IncredibleIndia reclame al mist?
Scherp.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nee. Wel de eerste 2 punten van de set.....
Is dat daar een kop?quote:
Dat is geregeld de kop na een nederlaag van Haasequote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, hij heeft er drie punten voor moeten winnen
O, maar ik dacht dat ze het bij wijze van tussenstand als kop gaven.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is geregeld de kop na een nederlaag van Haase
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, hij heeft er drie punten voor moeten winnen
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Thuiskapper met happy end waarschijnlijk
Ik zou niemand met een schaar toevertrouwen in de buurt van mijn 30cm.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Thuiskapper met happy end waarschijnlijk
pciesquote:Op zondag 28 januari 2018 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft weinig winners geslagen, maar dat komt ook doordat Cilic zo veel fouten maakt.
Vreemde kop wij een wedstrijd van Haase..quote:Op zondag 28 januari 2018 10:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is geregeld de kop na een nederlaag van Haase
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Cilic forceert, is ook de verdienste van Federer.
Al die jongere spelers vallen fysiek of mentaal om en deze oude meester heerst weer. Wat een baas.
Fitererquote:Op zondag 28 januari 2018 10:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Cilic forceert, is ook de verdienste van Federer.
Al die jongere spelers vallen fysiek of mentaal om en deze oude meester heerst weer. Wat een baas.
Heb ik hem al een tijd niet meer zien doen. Ik vind de niet-afgekorte versie daarvan trouwens zo dom klinken.quote:
Sneak Attack By Rogerquote:Op zondag 28 januari 2018 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik hem al een tijd niet meer zien doen. Ik vind de niet-afgekorte versie daarvan trouwens zo dom klinken.Klinkt als iets voor een kind van 6.
quote:
Ja, misschien een debieltje dat die term heeft bedacht.quote:
Ik had net een tosti en eet nu een banaanquote:Op zondag 28 januari 2018 10:32 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik ga nu katjang pedis eten op de vroege ochtend om nog wat van spanning te voelen..
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:32 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik ga nu katjang pedis eten op de vroege ochtend om nog wat van spanning te voelen..
Die gaan gaan alle GS titels in 2030 binnenhalen. Enkelspel, dubbelspel en gemengd dubbelquote:Op zondag 28 januari 2018 10:34 schreef Szura het volgende:
Tennissen die tweelingen van Federer eigenlijk al?
Dan kan het heel snel gaan. Zijn ze misschien al om 11.30 u. klaar (Nederlandse tijd).quote:
De standaard Fedebreak jaquote:
Goed dat je dat erbij zegtquote:Op zondag 28 januari 2018 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan het heel snel gaan. Zijn ze misschien al om 11.30 u. klaar (Nederlandse tijd).
Ja, ik heb hier veel ervaring. Veel mensen nemen dingen vrij letterlijk.quote:
Ja, zonde was dat. Leek me eigenlijk ook al dat hij niet in kon gaan toen hij hem sloeg.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:39 schreef Szura het volgende:
Fed verpest m’n voorspelling met z’n mislukte balletje naast de lijn
Dat zou wel magistraal zijnquote:Op zondag 28 januari 2018 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaan gaan alle GS titels in 2030 binnenhalen. Enkelspel, dubbelspel en gemengd dubbel
Zeg, we zijn niet allemaal hoogopgeleid hier hè.quote:
Ik ken heel weinig Latijns inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet allemaal hoogopgeleid hier hè.
Ja, tegen Nadal in GS-finales vooral. Zo'n laffe slicebal halverwege het net.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:45 schreef Szura het volgende:
Backhand in het net op BP, dat is normaal wat Federer altijd deed
Heb zo vaak naar de tv geschreeuwd op die momentenquote:Op zondag 28 januari 2018 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, tegen Nadal in GS-finales vooral. Zo'n laffe slicebal halverwege het net.
Ja, ik ook. Wilander zei dan altijd: "Federer's peanuts shrink to the size of testicles when he plays Nadal."quote:Op zondag 28 januari 2018 10:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb zo vaak naar de tv geschreeuwd op die momenten. [...]
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wilander zei dan altijd: "Federer's peanuts shrink to the size of testicles when he plays Nadal."
latijnquote:Op zondag 28 januari 2018 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig Latijns inderdaad.
Bezuiningen he, en ze moeten natuurlijk wel het boeken/musical/muziek-plug programmaatje van de grote Matthijs blijven uitzenden.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:53 schreef Szura het volgende:
Dacht trouwens dat #werkenbijdenos ook altijd de finales uitzond?
quote:
Ja, maar niet zo vaak.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou Ljubicic ooit in zijn leven wel eens hebben gelachen?
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou Ljubicic ooit in zijn leven wel eens hebben gelachen?
Op die taart staat 'Happy Birthday Ivan' ('Gelukkige verjaardag Ivan').quote:Op zondag 28 januari 2018 10:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, dan begrijp je het wel dat 'ie altijd boos kijkt
Lijkt wel RTL7DARTSquote:Op zondag 28 januari 2018 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant dat de reclame gewoon doorgaat tijdens de eerste twee punten van de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadseltje:
Waarom hoeven ze niet te stoppen als het gaat regenen?Poe. Dat was wel een ontzettend ingewikkeld raadseltje. Gelukkig stond het antwoord in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was simpel. Vond het wel leuk voor de zondagochtend.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Poe. Dat was wel een ontzettend ingewikkeld raadseltje. Gelukkig stond het antwoord in de spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog aan het bijkomen van de eerste. Maar na deze set ben ik er weer klaar voor.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was simpel. Vond het wel leuk voor de zondagochtend.
Laat het maar weten als jullie nog een raadseltje willen.
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadseltje:
Waarom hoeven ze niet te stoppen als het gaat regenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rini dankjewel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
Gelet op alle leuke reacties hierbij nog een raadseltje.
In tennis spreken ze de 0 in het engels niet uit als 'zero' maar als 'love'. Dat is waarschijnlijk afgeleid van het Franse 'l'oeuf' (het eil; een 0 heeft de vorm van een ei). In welke titel van een James Bond-film zit dat woord ook?Ik ken helemaal geen James Bond filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
Gelet op alle leuke reacties hierbij nog een raadseltje.
In tennis spreken ze de 0 in het engels niet uit als 'zero' maar als 'love'. Dat is waarschijnlijk afgeleid van het Franse 'l'oeuf' (het eil; een 0 heeft de vorm van een ei). In welke titel van een James Bond-film zit dat woord ook?VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Moet je eens naar RTL7 kijken.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen James Bond films
#goedejongenquote:Mate Pavic heeft in minder dan 24 uur twee dubbelspeltitels veroverd op de Australian Open. Met de Canadese Gabriela Dabrowski won de Kroaat het gemengd dubbelspel, na eerder al de titel te hebben veroverd in het herendubbel. Dat deed Pavic met de Oostenrijker Oliver Marach.
En dartsen en Mr Beanquote:Op zondag 28 januari 2018 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Naast de politie-achtervolgingen en truckers on ice?
Dacht het even voor de laatkomers te meldenquote:
Dat "Meer voor mannen" klinkt zo zwakbegaafd vind ik.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Naast de politie-achtervolgingen en truckers on ice?
Zal dat niet eerder beginnen nu ze weer groter gaan worden?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog 10.5 maand tot het WK. verdomme.
Roelfs godquote:Op zondag 28 januari 2018 11:20 schreef BobW het volgende:
En de break, de break voor de voormalig nummer 1 van de wereld.
Ja, geniaal.quote:
Krijg je ervan als je met hem traintquote:
Wat heeft Verkerk hiermee te maken?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je met hem traint
Verkerk = Hemquote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft Verkerk hiermee te maken?
Vooral die datingsite met die tennisster is te goedkoopquote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef Evertjan het volgende:
wel topmerken die willen adverteren op Eurosport NL
4-6 (de voetbalwedstrijd dus he)quote:Op zondag 28 januari 2018 11:30 schreef BobW het volgende:
Even snel deze set winnen en we kunnen rustig Utrecht - Ajax kijken
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:30 schreef BobW het volgende:
Even snel deze set winnen en we kunnen rustig Utrecht - Ajax kijken
Begin van het toernooi aangemeld bij c-date, ik heb de blaren erop staan nu.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:26 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vooral die datingsite met die tennisster is te goedkoop
Wat grappig, ik zit qua lengte precies tussen die twee in.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Dit krachtsverschil wordt zo groot dat het me hieraan doet denken:
[ afbeelding ]
De langste man ter wereld (rechts) die de kleinste man ter wereld ontmoet.
Ben je dan 1.52,8?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat grappig, ik zit qua lengte precies tussen die twee in.
Dus je bent niet lang maar wel dik?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lengte doet er niet toe zeggen vrouwen altijd, omtrek wel.
Ja, da's altijd een heel werk.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
The General kan voorzichtig zijn signature gaan bijwerken.
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:
net als Anthonie Kamerling, vraag me af waar die uithangtquote:Op zondag 28 januari 2018 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
net als Anthonie Kamerling, vraag me af waar die uithangt
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lengte doet er niet toe zeggen vrouwen altijd, omtrek wel.
Ongeveer het niveau van die laatste challenge van Federer.quote:
Van elke challenge zowat.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeveer het niveau van die laatste challenge van Federer.
Ja, inderdaad. Heel apart hoe weinig gevoel hij daarvoor kennelijk heeft.quote:
Ja, bizar.quote:
Ik hoop het wel.quote:
Beter dan andersom.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan andersom.Hier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Nee, ik ben voor een spannende partij.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Federer-fan die al eigenlijk voor Nadal is en dan ook nog voor Cilic?
Heb je daadwerkelijk ingezet op Cilic of was dat een grap.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor een spannende partij.
Ik had echt op hem ingezet. Heb het net wel laten uitbetalen toen ik op winst zat (omdat er toch geen peil op te trekken is). Heb nu vijftig euro gewonnen. en heb net weer op hem ingezet op odds van 2.70.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk ingezet op Cilic of was dat een grap.
Hoe kun je op 50 winst staan als Cilic de hele tijd achter stond en Federer favoriet? Dit is echt een raar verhaal.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had echt op hem ingezet. Heb het net wel laten uitbetalen toen ik op winst zat (omdat er toch geen peil op te trekken is). Heb nu vijftig euro gewonnen. en heb net weer op hem ingezet op odds van 2.70.
Ik zeg dat Cilic dit wint.
Ik had voor de wedstrijd ingezet en ook tijdens de wedstrijd (toen de odds 10,5 waren). Daarom kon ik laten uitbetalen toen Cilic' odds 2.80 werden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kun je op 50 winst staan als Cilic de hele tijd achter stond en Federer favoriet? Dit is echt een raar verhaal.
Ja dat je tijdens de wedstrijd had ingezet had je nog niet verteldquote:Op zondag 28 januari 2018 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had voor de wedstrijd ingezet en ook tijdens de wedstrijd (toen de odds 10,5 waren). Daarom kon ik laten uitbetalen toen Cilic' odds 2.80 werden.
Klopt. Excuus.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat je tijdens de wedstrijd had ingezet had je nog niet verteld
Ben er ook bang voor. Doet me denken aan de pot tegen Goffin op de WTF. Super dominant in de eerste helft van de wedstrijd, maar je voelt hem wegglippen helaas.quote:
Ja, lijkt mij ook. Enorm belangrijk voor het momentum.quote:
Net als zo'n Nadal.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:16 schreef gniffie het volgende:
Cilic is zo'n lijertje die op championship point nog een challenge aanvraagt
ditquote:Op zondag 28 januari 2018 12:16 schreef gniffie het volgende:
Cilic is zo'n lijertje die op championship point nog een challenge aanvraagt
Niks mis mee toch als het terecht close is?quote:
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Niks mis mee toch als het terecht close is?
3-1 toch zelfs?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:22 schreef BobW het volgende:
Kwam Nadal niet 2-0 voor in de 5e set vorig jaar?
#Zjakquote:Op zondag 28 januari 2018 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een break is pas een break als je je eigen service houdt
Ik dacht ook nog 4-2.quote:
Het is een vijfsetter, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
Mooie wedstrijd, goede finales dit jaar
Nee, klopt, Je hebt gelijk.quote:
Bron.quote:Federer took an off-court medical time-out at the start of the fifth set. Upon resumption of play, Nadal broke Federer in the first game, and was leading the final set 3–1. However, Federer would prove out to be too strong for Nadal after that. He broke back to level the set at 3–3. After holding his serve to take the lead 4–3, Federer went on to break Nadal's next service game, which included a 26 shot rally (longest in the match) at deuce. Whilst serving for the championship at 5–3, Federer had to overcome a 15–40 deficit to reach championship point. On his second championship point, Federer hit a forehand winner that landed on the line of the alley on the deuce side. Nadal challenged the call, but, upon Hawk-Eye review, the call was upheld and Federer won the match
Weet je dat uit je hoofd?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, op 3-2 brak Federer terug. Won de 5e met 6-3 uiteindelijk.
Dat was denk ik één van de beste games in jaren. Daar zaten echt briljante punten in van beide spelers.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nee. Nadal had wel nog voordeel op 3-2.
Weet je dat uit je hoofd?quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nee. Nadal had wel nog voordeel op 3-2.
Morgen weer eens terugkijken die setquote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, klopt, Je hebt gelijk.
[..]
Bron.
ik vind er weinig mis meequote:Op zondag 28 januari 2018 12:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is een vijfsetter, maar daar is ook alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |