Alcoholist!quote:
Ja zeg, dat kan toch niet? Niet in dit topic.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heb ik van internet geplukt vond het er leuk uitzien
Ham, champignons, kaas. Laten bezorgen maar hij smaakte anders dan anders zat een heel raar smaakje aanquote:
Kan je sowieso niet missen want:quote:
Wat een smakelijk uitziende pizzaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan je sowieso niet missen want:
Lunch
[ afbeelding ]
Gewoon weer trek in zo een Italiaanse plaat.
Beetje vreemde combinatie.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:10 schreef Montelly het volgende:
Moussaka met beetje garnaaltjes wat ik nog over had.
[ afbeelding ]
Ja moest op, ah ik merk het morgen wel 💩quote:
uit eten? Sushi. Morgen weer hoop ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een smakelijk uitziende pizza
Ik ga straks sushi eten. Ook geen straf.
Heerlijk! Genietenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Franse uiensoep vooraf, daarna fondue Savoyarde. Na ga ik zo beslissen @Parijs
Pilav ís toch rijst?quote:
Verdomd, jaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Pilav ís toch rijst?
Hier kardemom chai
Is op zijn tijd ook lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een smakelijk uitziende pizza
Ieeeuwquote:Op zondag 28 januari 2018 18:54 schreef Montelly het volgende:
Aardappelgratin met zalmsnippers![]()
[ afbeelding ]
Sta je nou te koken?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vlees is voor mijn ouders.
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk wel. Is dat lamsvlees?quote:
Ik kook wel vaker, maar meer bakken. Ja, is lam.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Is dat lamsvlees?
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kook wel vaker, maar meer bakken. Ja, is lam.
quote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel veel sushi, tempura, garnalen, kip, misosoep, lamskoteletje, gyoza, bolletje ijs, fruit en spekkoek
is dat lamquote:Op zondag 28 januari 2018 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Is dat lamsvlees?
nee robin neeeequote:Op zondag 28 januari 2018 12:17 schreef RobinOok het volgende:
Vanavond kip met frieten en maiskolven. De kip gepekeld:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, het is een simpel recept.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dank. Mag ik het recept van jouw schotel? Ziet er te lekker uit en wil die morgen maken.
Uit, dus veel meer dan sushiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Afhaal of uit?
Thee en een appelkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |