Nevermind. Ik heb vandaag eens een goeie dag. Mijn oog trekt wel.quote:
Sara het spijt me maar je spreekt echt weer in raadselen. We hadden het laatst al gehad over je gezondheidsdingetjes he, dat die niet élke keer weer hier besproken hoeven te worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nevermind. Ik heb vandaag eens een goeie dag. Mijn oog trekt wel.
Carrefour heeft problemen.
Banen schrappen en er gaan winkels toe.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Sara het spijt me maar je spreekt echt weer in raadselen. We hadden het laatst al gehad over je gezondheidsdingetjes he, dat die niet élke keer weer hier besproken hoeven te worden?
En wat voor problemen heeft Carrefour?
Tis wel een grappig idee dat we met ieder ¤ 10.000,-- met 28 ESF-ers dat eiland kunnen kopenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis wel een grappig idee dat we met ieder ¤ 10.000,-- met 28 ESF-ers dat eiland kunnen kopen![]()
En dan laten we ons onafhankelijk verklaren en doen we mee met het ESF yeehaaaaaaa!
Wat wordt onze vlag?
Zeg hé, ik heb net een auto gekocht, dat kan ik niet ophoesten.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis wel een grappig idee dat we met ieder ¤ 10.000,-- met 28 ESF-ers dat eiland kunnen kopen![]()
En dan laten we ons onafhankelijk verklaren en doen we mee met het ESF yeehaaaaaaa!
Wat wordt onze vlag?
Hoe gaat het met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg hé, ik heb net een auto gekocht, dat kan ik niet ophoesten.
Eerste en in de eerste helft? ( even afkloppen)quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Over 3 dagen weten we al in welke semi we moeten
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:45 schreef ato het volgende:
[..]
Eerste en in de eerste helft? ( even afkloppen)
Prima, het bevalt me daar heel goed. Ben nu wel begonnen met kijken naar een baan ernaast, van 16 uur kan ik moeilijk leven.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:29 schreef ato het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe baan?
Ps ik ben 4 dagen vrij heerlijk.
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prima, het bevalt me daar heel goed. Ben nu wel begonnen met kijken naar een baan ernaast, van 16 uur kan ik moeilijk leven.
Leggen de andere 27 wel ¤370,37 extra neer en dan nemen we jou en je auto gewoon mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg hé, ik heb net een auto gekocht, dat kan ik niet ophoesten.
Dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Over 3 dagen weten we al in welke semi we moeten
Gewoon een ouwe onderbroek van Trijntje.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tussendoor alleen nog ff die vlag regelen.
Liever nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon een ouwe onderbroek van Trijntje.
Dus niet een tweede Do It For Your Lover??quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:28 schreef Greys het volgende:
Bij Spanje zitten zowel Luísa Sobral (die heeft het druk met jureren dit jaar aangezien ze ik jury voor Portugal is..) en Conchita in de jury trouwens.
Manel zal ook aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus niet een tweede Do It For Your Lover??
Ik had gedacht die als zeil te gebruiken, we hebben een flinke boot nodig om ons allen naar dat eiland te brengen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus...
Vandaag nog dat eiland kopen... Morgen onafhankelijkheid uitroepen en meteen de EBU bellen... Overmorgen de vader van O'G3ne bellen, want die kan in 1 nacht een wereldhit schrijven... Tussendoor alleen nog ff die vlag regelen.
Komt goed!
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Qua vakanties wordt dit weer een schandalig jaar eigenlijk: in maart een weekend naar Edinburgh, in april een weekend naar Wenen, in mei een week naar Lissabon en in oktober 2,5 naar Noord-Noorwegen en de Noordkaap... Oud en Nieuw vieren we ook in het buitenland waarschijnlijk
Klinkt goed al die diverse vakanties door het hele jaar heenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krakau is erg mooi
Ga je vandaar ook naar Auschwitz en Birkenau, geen feestje maar wel erg indrukwekkend om te zien
Die sluier van haar heeft ze van zich afgegooid toen tijdens het optreden, dus die is ook nog bruikbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben er geweest, op het meest noordelijke punt van het vasteland (John O'Groats), en ik waaide haast de zee in
Oké vooruit, let the search continue. Pisces had wel een punt met 's avonds buiten willen zitten ook. Zonder sjaals en mutsen en paraplu.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik opteer toch liever voor een wat gunstiger gelegen eiland als ons aller locatie.
Overdag wil ik in de zomer ook wel graag zonder sjaal en jas. Loop nu al een half jaar rond met capuchon en sjaals.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké vooruit, let the search continue. Pisces had wel een punt met 's avonds buiten willen zitten ook. Zonder sjaals en mutsen en paraplu.
Ik was al voor, maar ik ben nu nog meer voor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij hebben vrienden in Zweden met een eigen eiland een stuk uit de kust. Het is zo bizar mooi daar en wonderlijkbaarlijk heerlijk om daar te zijn. Niet te vergelijken met wat dan ook. Prachtig huis hebben ze erop gebouwd, maar er is geen stromend water. Wassen doe je in het meer en alles draait er op zonne-energie. Maar de keuken is dan weer een luxe buitenkeuken. Beetje back to basic, maar dan luxer. Heerlijk. En het meest aparte is te weten dat je echt ergens helemaal alleen bent.
Dus..ik zeg doen, dat eiland.
Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij hebben vrienden in Zweden met een eigen eiland een stuk uit de kust. Het is zo bizar mooi daar en wonderlijkbaarlijk heerlijk om daar te zijn. Niet te vergelijken met wat dan ook. Prachtig huis hebben ze erop gebouwd, maar er is geen stromend water. Wassen doe je in het meer en alles draait er op zonne-energie. Maar de keuken is dan weer een luxe buitenkeuken. Beetje back to basic, maar dan luxer. Heerlijk. En het meest aparte is te weten dat je echt ergens helemaal alleen bent.
Dus..ik zeg doen, dat eiland.
Dat Schotse eiland is letterlijk op steenworp afstand van de bewoonde wereld (Shetlands). Dat zou ik dan denk ik nog wel kunnen. Maar het idee blijft eng dat als er iemand bv een hartaanval krijgt ofzo dat je dan toch echt een groter probleem hebt dan wanneer je in de bewoonde wereld zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:08 schreef Redefine het volgende:
Ik zou sowieso niet op een eiland en/of ver van de bewoonde wereld willen wonen.
Het gaat niet zozeer om de afstand bij een eiland. Maar meer om de bereikbaarheid. En om de aanwezigheid van standaardvoorzieningen. Dat is nog wel een verschil bij een klein eiland of wonen veraf van de bewoonde wereld.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Schotse eiland is letterlijk op steenworp afstand van de bewoonde wereld (Shetlands). Dat zou ik dan denk ik nog wel kunnen. Maar het idee blijft eng dat als er iemand bv een hartaanval krijgt ofzo dat je dan toch echt een groter probleem hebt dan wanneer je in de bewoonde wereld zit.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Al moet ik zeggen dat ik in mijn huidige woning nauwelijks last heb van geluiden van andere mensen. Alleen in 2016 was het vervelend, omdat toen het hele jaar de woningen in de buurt (inclusief mijn eigen woning) werden verbouwd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben juist weer helemaal geen stadsmens. Ik haat andermans geluiden![]()
Mijn droomscenario is een klein huisje met grote omheinde tuin voor de honden met in een kilometer omtrek nul andere huizen. Maar dan na die ene kilometer wel gewoon een supermarkt enzoEn goed bereikbaar voor hulpdiensten en visite.
Maar jij wordt serieus blij van het hele jaar 3 tot 13 graden?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was al voor, maar ik ben nu nog meer voor.![]()
En kom op mensen, 's avonds buiten zitten kan ook bij een mooi groot vuur oid. Veel prettiger dan in de zon.
Het is 20 minuten met de motorboot en dan nog 20 minuten met de auto voor een winkel. Dus niet zi gek vaak. En het is hun zomerhuisje he, ze wonen er niet het hele jaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt geweldig
Maar ik zou toch bang zijn dat ik na een maand of twee lichtelijk gek zou worden van het feit dat je bijna nooit andere mensen ziet en dat je niet ff snel iets in de winkel kunt halen dat je vergeten bent. Hoe vaak gaan zij boodschappen halen?
Oh ja dorp was het.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is 20 minuten met de motorboot en dan nog 20 minuten met de auto voor een winkel. Dus niet zi gek vaak. En het is hun zomerhuisje he, ze wonen er niet het hele jaar.
Maar ik denk ook dat dat ik dat niet trek, een korte periode heerlijk, maar altijd op een eiland zitten hoeft van mij bij nader inzien ook niet.
In Italië hadden we toch een dorp op het oog?
Ik zou daar een stuk blijer mee zijn dan met de temperaturen die we hier in Nederland in de zomer hebben. Ik ga elk jaar in de zomer helemaal kapot van de hitte hier.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij wordt serieus blij van het hele jaar 3 tot 13 graden?
Ik kan het me gewoon niet serieus voorstellen dat iemand daarvoor kiest.
(Wel dat je niet op de 40 graden van Italië zit te wachten, maar Schotland, nee).
Ik wil gewoon in korte broek bij Greys aanbellen omdat ik een bakkie kom doen. Niet in jas en met wegwaaiende plu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 28 januari 2018 00:08 schreef Nexum het volgende:
IEDEREEN MN TOP 2 KIJKEN GROEJTES EN GEEF EEN LIKE
Donequote:Op zondag 28 januari 2018 00:08 schreef Nexum het volgende:
Nexie z'n caps zijn uit enthousiasme. I CAN RELATE.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt er beter niet om vragen, dat werkt wat beter. Zeker als je ook nog in CAPS doet
Sorrie, is uit enthousiasme!!!!quote:Op zondag 28 januari 2018 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt er beter niet om vragen, dat werkt wat beter. Zeker als je ook nog in CAPS doet
Door Tim Dekker, leuke jongen/journalist was dat toen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
https://www.delpher.nl/nl(...)geboortedag&index=11
Oud artikel over de jurering van het Songfestival in 1987
Eugent op nr 2) zettenquote:Op zondag 28 januari 2018 00:08 schreef Nexum het volgende:
Ik vind Eugent van Albanië een sterke concurrent voor Waylon.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
Even ongezien het nummer van Waylon.. Deze twee kenne we hebbe jongas!
Meh... vind Mall niet zo heel bijzonder.quote:
Ik zeg even niks.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
Even ongezien het nummer van Waylon.. Deze twee kenne we hebbe jongas!
Niet iedereen zal er problemen mee hebben hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
Zo, seizoen vier van Grace and Frankie nu volledig afgekeken. En na een wat stroeve start toch wel een erg goed seizoen, maar helaas ook wel een wat mindere laatste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Met Conchita en Luísa Sobral in de juryquote:Op zondag 28 januari 2018 00:34 schreef Nexum het volgende:
Morgen word trouwens de inzending van Spanje bekend.
Dat moet ook wel na het drama van vorig jaar.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Conchita en Luísa Sobral in de juryAlleen de publieksstemmen tellen, las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral erg sterk van de makers dat ze een serie (met meerdere seizoenen) weten te maken met acteurs en met verhaallijnen die normaal gesproken totaal niet aan bod komen. Het is toch wel een beetje het ondergeschoven kindje van Hollywood de 'senioren'. En ondanks dat er geen directe herkenbaarheid zit met de personages heb ik toch een sterke band met ze en beleef ik heel veel plezier aan de serie![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat nummer van Spanje van afgelopen jaar was inderdaad bijzonder treurig. Dat kon echt nietquote:Op zondag 28 januari 2018 01:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat moet ook wel na het drama van vorig jaar.
EN OMG CONCHITA MN SCHATJE![]()
![]()
Al helemaal omdat Contigo had moeten winnen.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat nummer van Spanje van afgelopen jaar was inderdaad bijzonder treurig. Dat kon echt niet
Dat zou kunnen. Heb het Spaanse NSF niet gezien.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Al helemaal omdat Contigo had moeten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |