Dat hangt er vanaf. Had destijds bij twee bookmakers ingezet die beiden mijn account inmiddels al jaren dicht hebben, maar bij één van de twee bleef de weddenschap wel open tot deze beslist was. Ik weet alleen niet meer of dat degene was waar er 5 euro op stond of degene waar er 250 op stond (op een notering van 3.35)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier nu alweer mee gewonnen?
watquote:
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:48 schreef Anonymousz het volgende:
Was voor halep maar de Goed wedstrijd was
Da's haar bijnaam.quote:
Hij had alleen niet door dat het matchpoint was.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:46 schreef DeeBee het volgende:
Goede jongen Pavic gewoon weer even een slam erbij.
poeheequote:
Dan kunnen we misschien beter even de dopingcontrole afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef wimderon het volgende:
Overigens is het juniorentoernooi gewonnen door Sebastian Korda, de zoon van Petr.
Op het Fok!-forum moet je er misschien even bij zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi gezegd.Ik ook en vond ik ook.
[..]
Da's haar bijnaam.
Dat zijn van die kleine dingetjes waaraan je merkt dat je oud wordt...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef wimderon het volgende:
Overigens is het juniorentoernooi gewonnen door Sebastian Korda, de zoon van Petr.
toen had ik nog een buzzerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine dingetjes waaraan je merkt dat je oud wordt...
Ja, da's waar, haha.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op het Fok!-forum moet je er misschien even bij zeggen.
Cilic gaat 1 setje gewoon met 6-3 winnenquote:Op zondag 28 januari 2018 09:09 schreef tja77 het volgende:
Federer in 3 vandaag, waarvan 1 tie break.
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:18 schreef Szura het volgende:
Wtf, dak dicht vanwege ‘heat policy’. En de rest van het toernooi dan.
Volgens Mats is het in het voordeel van Cilicquote:Op zondag 28 januari 2018 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]___!
Heeft Frauderer nu ook al de controle over de knoppen van het dak, wtf.
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]___!
Heeft Frauderer nu ook al de controle over de knoppen van het dak, wtf.
Het hoogtepunt van de dag is dat altijdquote:Op zondag 28 januari 2018 09:21 schreef Edensnator het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de speech van de grote KIA-baas na afloop
Waarom dat dan?quote:
ik snap je grapjes nooit. Ook deze nietquote:Op zondag 28 januari 2018 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom heb ik vijftig euro op Cilic ingezet.
In dit geval begrijp ik het. Maar het was geen grap.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:40 schreef franklop het volgende:
[..]
ik snap je grapjes nooit. Ook deze niet
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:41 schreef Edensnator het volgende:
Ik heb Cilic heeft Cilic nu al afgeschreven
Of die derde set van het rolstoeltennis gister.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Een cyclocross met MvdP is spannender.
Ja, waarom?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
9/10 leuke grapquote:Op zondag 28 januari 2018 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat ik dacht dat hij een kans had en de odds me gunstig leken.quote:
Hoe waren de odds?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat hij een kans had en de odds me gunstig leken.
4.2 backodds voor Cilic.quote:
In elk geval had je toch al verwacht je geld kwijt te zijnquote:
Nu al 10,50 voor Cilic en 1.06(!) voor Federer.quote:
Ja, klopt - althans, ik hield er ernstig rekening mee.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In elk geval had je toch al verwacht je geld kwijt te zijn
Dat zou ik doen als ik wist wat het betekent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |