Dat hangt er vanaf. Had destijds bij twee bookmakers ingezet die beiden mijn account inmiddels al jaren dicht hebben, maar bij één van de twee bleef de weddenschap wel open tot deze beslist was. Ik weet alleen niet meer of dat degene was waar er 5 euro op stond of degene waar er 250 op stond (op een notering van 3.35)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier nu alweer mee gewonnen?
watquote:
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:48 schreef Anonymousz het volgende:
Was voor halep maar de Goed wedstrijd was
Da's haar bijnaam.quote:
Hij had alleen niet door dat het matchpoint was.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:46 schreef DeeBee het volgende:
Goede jongen Pavic gewoon weer even een slam erbij.
poeheequote:
Dan kunnen we misschien beter even de dopingcontrole afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef wimderon het volgende:
Overigens is het juniorentoernooi gewonnen door Sebastian Korda, de zoon van Petr.
Op het Fok!-forum moet je er misschien even bij zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi gezegd.Ik ook en vond ik ook.
[..]
Da's haar bijnaam.
Dat zijn van die kleine dingetjes waaraan je merkt dat je oud wordt...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef wimderon het volgende:
Overigens is het juniorentoernooi gewonnen door Sebastian Korda, de zoon van Petr.
toen had ik nog een buzzerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine dingetjes waaraan je merkt dat je oud wordt...
Ja, da's waar, haha.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op het Fok!-forum moet je er misschien even bij zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |