quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:07 schreef kthxbye het volgende:
Vergelijk dit eens met die TRON livestream. Dit is echt eindbaas *>9000 level dit
Maar dit is dan ook een aankondiging van een oud/groot bedrijf, niet van VEN zelfquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:
Wat een verschil met die meetup van lisk![]()
VENPRO
Ja, maar maaakt dat uit? MOOON met die zooiquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Maar dit is dan ook een aankondiging van een oud/groot bedrijf, niet van VEN zelf
Mijn inleg is al x4 haha!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:15 schreef sandertjuh het volgende:
Net gelijk maar CV gekocht op Kucoin, voor deze prijs zeker wel een gokje waard
Huh? Ding is te koop voor 'n duppie, al weken. Noem dat maar succesvol.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is er vrij succesvol door.
Haha mee eens! Ik had er 26400 voor 0.1 ETHquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb er niet zoveel, 20K zoiets. Toch leuk wanneer cV een paar cent stijgt
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395
Koop je er toch andere coins van welke je weer naar een wallet verstuurtquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Nu staat mijn BTC vast op Bitgrail omdat ze hebben ingesteld dat ik niet meer mag withdrawen.Heb eigenlijk niet zoveel zin om mijn documenten te moeten sturen naar Bitgrail...
Ja maar withdrawen gaat dus niet. Dus ik denk ook niet naar mijn wallet..quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koop je er toch andere coins van welke je weer naar een wallet verstuurt
dat kan jaquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:33 schreef piere het volgende:
Ik moet nog munten naar Binance storten. Kan ik via Coinbase ETH-> ETH doen en dan traden naar andere coins?
Gaat goed komen!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:34 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat CarVertical best een leuk tokentje kan worden, blij dat ik die toch via de ICO heb gekocht. Nu lekker laten groeien
niet van bank naar coinbase?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:35 schreef piere het volgende:
Merci. Eerst van Ethoro naar paypal dan naar bank en dan met CC naar coinbase, dan naar binance (wat een omwegen
Op woensdag 24 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
Op woensdag 24 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
Dat zegt meer iets over degene die ICX bezitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Fucking debielen zijn het.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Nou, lekker. Mijn twee grootste munten naar de blubber door kutcommunicatie van ICX en stomme moonlambobois die PBOC gaan verwachten bij een persconferentie over partnership met een ander bedrijf bij VEN.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
LISKquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
>95% in ETH. Is dat oldtimer genoeg?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
Iedereen zit hier in zware hypecoinsquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Cocktails drinken op privé eilanden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:57 schreef Patroon het volgende:
Tijd terug werd hier een link geplaatst met de marketcap van crypto vs de rest van de financiële wereld. Alleen kan ik die link niet meer vinden..
Ik bedoel niet die roze ballonnen...anyone?
Hier, heb maar weinig nieuwe coins.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Zo snel kan het gaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:08 schreef Roces18 het volgende:
2 weken geleden icx bazencoin etc
nu icx kk coin sterf etc
...................................................................![]()
ICX heeft nog steeds potentie, niks mis met Icon op zich.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:08 schreef Roces18 het volgende:
2 weken geleden icx bazencoin etc
nu icx kk coin sterf etc
...................................................................![]()
De 'Icon Project' telegram loopt anders aardig door! Ik zie steeds meer de foto van Justin Sun langskomenquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:22 schreef Blik het volgende:
De Icon Telegram hebben ze ook maar even uitgezet, 20 minuten al niks meer qua posts
Bijna alles is groen op CMC. Voor mij is het de eerste prima dag van de week.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:25 schreef Skv het volgende:
Wat een aidsdag. Portfolio door het putje door moonboiis en icx team dat gewoon niks laat horen. Wtf zeg
hele markt groen. Mijn grootste stijger van de 6 coins is Sub met 0,8 procent :’) Lisk Ven Icx etc baggerquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bijna alles is groen op CMC. Voor mij is het de eerste prima dag van de week.
icx nu zelfde prijs als gister. dus zo extreem is t niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:25 schreef Skv het volgende:
Wat een aidsdag. Portfolio door het putje door moonboiis en icx team dat gewoon niks laat horen. Wtf zeg
Natuurlijk pakt VEN vandaag wat klappen, maar als je ziet waar we vandaan zijn gekomen met VEN en hoe die zich staande heeft gehouden de afgelopen tijdens het btc geweld, dan mogen we niet klagen!quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
hele markt groen. Mijn grootste stijger van de 6 coins is Sub met 0,8 procent :’) Lisk Ven Icx etc bagger
Morgen weer een dag.
Denk dat het wel zal meevallen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:30 schreef dimmak het volgende:
Maand januari is bijna voorbij. Volgende maand gaan we knallen!
Eens, ook wel logisch dat rest van markt het vandaag beter doet. BTC doet het redelijk, dus gaat rest van markt mee. Terwijl ICX en VEN juist aan het stijgen waren terwijl markt aan het bloeden was. Nu even dagje andersom.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:30 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Natuurlijk pakt VEN vandaag wat klappen, maar als je ziet waar we vandaan zijn gekomen met VEN en hoe die zich staande heeft gehouden de afgelopen tijdens het btc geweld, dan mogen we niet klagen!
ICX baal ik ook van haha
ow, raar. Laatste bericht bij mij is van 16:02quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:24 schreef TripleZ het volgende:
[..]
De 'Icon Project' telegram loopt anders aardig door! Ik zie steeds meer de foto van Justin Sun langskomen
Dat nog niet. Maar ik denk dat we in februari de goede kant weer op gaan. Heb ook een paar coins in mijn portfolio die leuke dingen op het programma hebben in feb.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk dat het wel zal meevallen.
Verwacht je ATH van de grote coins?
Ik hoop het ook, denk zelf dat het nog wel tot maart beetje kwakkelen blijft. Maar we gaan he tzienquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar ik denk dat we in februari de goede kant weer op gaan. Heb ook een paar coins in mijn portfolio die leuke dingen op het programma hebben in feb.
En dat gaat gebeuren omdat ?quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:50 schreef TripleZ het volgende:
Ik ben ook in CarVertical gestapt op 0,016USD. WIll not sell before 1USD
Elke nacht, kut matrixquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Zijn er hier mensen die in Trinity zitten?
ik heb eerder te weinig tijd dan teveelquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:07 schreef Basxt het volgende:
Ik moet een aantal dingen te doen maar kan daar de motivatie echt totaal niet voor vinden nu. Het hele crypto gebeuren deze dagen is gewoon te interessant.
Het is gewoon een verhaal van verschillende factoren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef chroestjov het volgende:
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/
[ afbeelding ]
Deze man is boos, maar hij heeft wel gelijk.
het is vaak onzin. maar er zijn mensen die er van kunnen leven dus hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef chroestjov het volgende:
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/
[ afbeelding ]
Deze man is boos, maar hij heeft wel gelijk.
Als jij dnkt dat je CarVertical morgen hoger staat (minstens 10 dollar), dan zou ik je eth overzetten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:16 schreef Jurian95 het volgende:
Dilemma..., ETH van binance overzetten naar KuCoin om daar CarVerical te kopen en $10 fee betalen. Of netjes wachten tot morgen tot mijn fiat is aangekomen via SEPA om dan te kopen.![]()
Gaat om zo'n ¤130 aan ETH dus de withdraw fee is dan vrij fors
Ik heb altijd zon gevoel erbij;quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is gewoon een verhaal van verschillende factoren.
De gasten die er echt goed in zijn schreeuwen dat niet van de daken, dat ze geweldige traders zijn ofzo.
Ben toevalligerwijs ooit in een groepje terecht gekomen op Telegram met gasten die er bedragen mee verdienen waardoor ze bij wijze van dagelijks hun studiejaar kunnen betalen.
Ik spreek ze alleen en volg hun trades niet, maar het is dan echt geen geluk of onzin.
Die rekensom had ik ook gemaakt :p Dan zou die met grofweg 10%-punt meer moeten stijgen dan ETH doet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als jij dnkt dat je CarVertical morgen hoger staat (minstens 10 dollar), dan zou ik je eth overzetten.
Ik doe het af en toe wel. Gebruik zelfs af en toe creditcard als ik niet genoeg balans heb (omdat ik bijv. 1 week later toch wel koop, kan ik beter in de dip kopen)quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die rekensom had ik ook gemaakt :p Dan zou die met grofweg 10%-punt meer moeten stijgen dan ETH doet.
Ja ik heb hetzelfde vandaag. Maar dan met Ven, Icx, Lisk, Req, Sub én Fun.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef Toto69 het volgende:
CMC bijna volledig groen
En wat doet VIBE? Rustig nog verder zakken, zo ook door de 8k sats.
Heb je geen WTC meer matti?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde vandaag. Maar dan met Ven, Icx, Lisk, Req, Sub én Fun.
Alles in de min gewoon :’) Alles.
Morgen weer groen.
nee. En Ark ook niet meer. Verkocht voor ze gingen moven voor icx en wat Ven.quote:
Beetje ongeduldigquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:47 schreef Skv het volgende:
[..]
nee. En Ark ook niet meer. Verkocht voor ze gingen moven voor icx en wat Ven.
Juist hierom heb ik deze aangeschaft. Klaar voor de dead-cat-bounce :pquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Iost ruim 96% gezakt, zal denk ik niet voor niets zijn.
IOST staat +104%?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Iost ruim 96% gezakt, zal denk ik niet voor niets zijn.
verwachtingen voor icx waren wel hoog bij mij ja. Met hun mainnet launch en annual event op de 31e. Valt weinig te eventen als ze dan geen mainnet hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |