pssst OST voorzichtige schatting is 5$ EoYquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en een fucking projectmanager/CEO die snapt hoe een project/bedrijf gerund moet worden.
Ik zag TNT eigenlijk als een afgeslankte versie van VEN/WTC/MOD.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
TNT probeert meer een FCT (Factom) concurrent te zijn. Hoort niet thuis in je rijtje
Nou ja niet leveren vind ik niet eens zo erg, maar communiceer gewoon even netjes. Uitstel kan altijd gebeuren. Het toont geen respect als je een dikke middelvinger geeft aan alle mensen die in je investeren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Beloven en niet op tijd leveren, zo kansloos.
Veel teams die dat doen, denken door vroegtijdig succes gelijk dat ze in alles uitblinken. Van die miljoenen kunnen ze idd beter wat communicatie/pr-mensen in dienst nemen.
Ven gaat nu op.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef piere het volgende:
[..]
Eens kijken of en zoja welke kant het opschiet
Steeds kleine beetjes?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja, wat EggsTC zei, na het sellen meteen een lage buy order zetten.
[..]
Misschien dat dat eens in periode X gebenchmarkt wordt?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:56 schreef EggsTC het volgende:
Hoe kan het dat BCH, Bitcoin GOLD en Ethereum classic nog in de top 20 staan, daar klopt gewoon geen kut van.
Hopelijk gaat VEN BCH overnemen, de positie.
Nee, het ís zo, en daar klopt geen fuck van, hoe kunnen die coins overleven vraag ik me af.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:59 schreef piere het volgende:
[..]
Misschien dat dat eens in periode X gebenchmarkt wordt?
Thx.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395
ja en dit, zie vorige postquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:07 schreef kthxbye het volgende:
Vergelijk dit eens met die TRON livestream. Dit is echt eindbaas *>9000 level dit
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:07 schreef kthxbye het volgende:
Vergelijk dit eens met die TRON livestream. Dit is echt eindbaas *>9000 level dit
Maar dit is dan ook een aankondiging van een oud/groot bedrijf, niet van VEN zelfquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:
Wat een verschil met die meetup van lisk![]()
VENPRO
Ja, maar maaakt dat uit? MOOON met die zooiquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Maar dit is dan ook een aankondiging van een oud/groot bedrijf, niet van VEN zelf
Mijn inleg is al x4 haha!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:15 schreef sandertjuh het volgende:
Net gelijk maar CV gekocht op Kucoin, voor deze prijs zeker wel een gokje waard
Huh? Ding is te koop voor 'n duppie, al weken. Noem dat maar succesvol.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is er vrij succesvol door.
Haha mee eens! Ik had er 26400 voor 0.1 ETHquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb er niet zoveel, 20K zoiets. Toch leuk wanneer cV een paar cent stijgt
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395
Koop je er toch andere coins van welke je weer naar een wallet verstuurtquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Nu staat mijn BTC vast op Bitgrail omdat ze hebben ingesteld dat ik niet meer mag withdrawen.Heb eigenlijk niet zoveel zin om mijn documenten te moeten sturen naar Bitgrail...
Ja maar withdrawen gaat dus niet. Dus ik denk ook niet naar mijn wallet..quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koop je er toch andere coins van welke je weer naar een wallet verstuurt
dat kan jaquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:33 schreef piere het volgende:
Ik moet nog munten naar Binance storten. Kan ik via Coinbase ETH-> ETH doen en dan traden naar andere coins?
Gaat goed komen!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:34 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat CarVertical best een leuk tokentje kan worden, blij dat ik die toch via de ICO heb gekocht. Nu lekker laten groeien
niet van bank naar coinbase?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:35 schreef piere het volgende:
Merci. Eerst van Ethoro naar paypal dan naar bank en dan met CC naar coinbase, dan naar binance (wat een omwegen
Op woensdag 24 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
Op woensdag 24 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
Dat zegt meer iets over degene die ICX bezitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Fucking debielen zijn het.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Nou, lekker. Mijn twee grootste munten naar de blubber door kutcommunicatie van ICX en stomme moonlambobois die PBOC gaan verwachten bij een persconferentie over partnership met een ander bedrijf bij VEN.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
LISKquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
>95% in ETH. Is dat oldtimer genoeg?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
Iedereen zit hier in zware hypecoinsquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Cocktails drinken op privé eilanden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:57 schreef Patroon het volgende:
Tijd terug werd hier een link geplaatst met de marketcap van crypto vs de rest van de financiële wereld. Alleen kan ik die link niet meer vinden..
Ik bedoel niet die roze ballonnen...anyone?
Hier, heb maar weinig nieuwe coins.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Zo snel kan het gaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:08 schreef Roces18 het volgende:
2 weken geleden icx bazencoin etc
nu icx kk coin sterf etc
...................................................................![]()
ICX heeft nog steeds potentie, niks mis met Icon op zich.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:08 schreef Roces18 het volgende:
2 weken geleden icx bazencoin etc
nu icx kk coin sterf etc
...................................................................![]()
De 'Icon Project' telegram loopt anders aardig door! Ik zie steeds meer de foto van Justin Sun langskomenquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:22 schreef Blik het volgende:
De Icon Telegram hebben ze ook maar even uitgezet, 20 minuten al niks meer qua posts
Bijna alles is groen op CMC. Voor mij is het de eerste prima dag van de week.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:25 schreef Skv het volgende:
Wat een aidsdag. Portfolio door het putje door moonboiis en icx team dat gewoon niks laat horen. Wtf zeg
hele markt groen. Mijn grootste stijger van de 6 coins is Sub met 0,8 procent :’) Lisk Ven Icx etc baggerquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bijna alles is groen op CMC. Voor mij is het de eerste prima dag van de week.
icx nu zelfde prijs als gister. dus zo extreem is t niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:25 schreef Skv het volgende:
Wat een aidsdag. Portfolio door het putje door moonboiis en icx team dat gewoon niks laat horen. Wtf zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |