Op woensdag 24 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
Dat zegt meer iets over degene die ICX bezitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Fucking debielen zijn het.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
ICX, kneuzenteam .... prijs gaat compleet door het putje omdat zij niet gewoon even een update kunnen geven.
Nou, lekker. Mijn twee grootste munten naar de blubber door kutcommunicatie van ICX en stomme moonlambobois die PBOC gaan verwachten bij een persconferentie over partnership met een ander bedrijf bij VEN.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
LISKquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
>95% in ETH. Is dat oldtimer genoeg?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt mij enorm op dat 90% van jullie in relatief nieuwe coins zitten of niet? Waar zijn de oldtimers?
Iedereen zit hier in zware hypecoinsquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Cocktails drinken op privé eilanden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:57 schreef Patroon het volgende:
Tijd terug werd hier een link geplaatst met de marketcap van crypto vs de rest van de financiële wereld. Alleen kan ik die link niet meer vinden..
Ik bedoel niet die roze ballonnen...anyone?
Hier, heb maar weinig nieuwe coins.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |