Elke nacht, kut matrixquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Zijn er hier mensen die in Trinity zitten?
ik heb eerder te weinig tijd dan teveelquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:07 schreef Basxt het volgende:
Ik moet een aantal dingen te doen maar kan daar de motivatie echt totaal niet voor vinden nu. Het hele crypto gebeuren deze dagen is gewoon te interessant.
Het is gewoon een verhaal van verschillende factoren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef chroestjov het volgende:
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/
[ afbeelding ]
Deze man is boos, maar hij heeft wel gelijk.
het is vaak onzin. maar er zijn mensen die er van kunnen leven dus hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef chroestjov het volgende:
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/
[ afbeelding ]
Deze man is boos, maar hij heeft wel gelijk.
Als jij dnkt dat je CarVertical morgen hoger staat (minstens 10 dollar), dan zou ik je eth overzetten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:16 schreef Jurian95 het volgende:
Dilemma..., ETH van binance overzetten naar KuCoin om daar CarVerical te kopen en $10 fee betalen. Of netjes wachten tot morgen tot mijn fiat is aangekomen via SEPA om dan te kopen.![]()
Gaat om zo'n ¤130 aan ETH dus de withdraw fee is dan vrij fors
Ik heb altijd zon gevoel erbij;quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is gewoon een verhaal van verschillende factoren.
De gasten die er echt goed in zijn schreeuwen dat niet van de daken, dat ze geweldige traders zijn ofzo.
Ben toevalligerwijs ooit in een groepje terecht gekomen op Telegram met gasten die er bedragen mee verdienen waardoor ze bij wijze van dagelijks hun studiejaar kunnen betalen.
Ik spreek ze alleen en volg hun trades niet, maar het is dan echt geen geluk of onzin.
Die rekensom had ik ook gemaakt :p Dan zou die met grofweg 10%-punt meer moeten stijgen dan ETH doet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als jij dnkt dat je CarVertical morgen hoger staat (minstens 10 dollar), dan zou ik je eth overzetten.
Ik doe het af en toe wel. Gebruik zelfs af en toe creditcard als ik niet genoeg balans heb (omdat ik bijv. 1 week later toch wel koop, kan ik beter in de dip kopen)quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die rekensom had ik ook gemaakt :p Dan zou die met grofweg 10%-punt meer moeten stijgen dan ETH doet.
Ja ik heb hetzelfde vandaag. Maar dan met Ven, Icx, Lisk, Req, Sub én Fun.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:01 schreef Toto69 het volgende:
CMC bijna volledig groen
En wat doet VIBE? Rustig nog verder zakken, zo ook door de 8k sats.
Heb je geen WTC meer matti?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde vandaag. Maar dan met Ven, Icx, Lisk, Req, Sub én Fun.
Alles in de min gewoon :’) Alles.
Morgen weer groen.
nee. En Ark ook niet meer. Verkocht voor ze gingen moven voor icx en wat Ven.quote:
Beetje ongeduldigquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:47 schreef Skv het volgende:
[..]
nee. En Ark ook niet meer. Verkocht voor ze gingen moven voor icx en wat Ven.
Juist hierom heb ik deze aangeschaft. Klaar voor de dead-cat-bounce :pquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Iost ruim 96% gezakt, zal denk ik niet voor niets zijn.
IOST staat +104%?quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Iost ruim 96% gezakt, zal denk ik niet voor niets zijn.
verwachtingen voor icx waren wel hoog bij mij ja. Met hun mainnet launch en annual event op de 31e. Valt weinig te eventen als ze dan geen mainnet hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |