Dit is echt zo'n slecht OG3NE-achtig nummer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:07 schreef lashatumbai het volgende:
luister mee naar de inzendingen
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006wr34
I feel the love van Goldstone is al bekend:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p05vvnym
Ja he? Ik ging twijfelen omdat Noord Ierland ook hoort bij het Verenigd Koninkrijk. Maar dan laat ik het zo, bedankt!quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij is Verenigd Koninkrijk goed, want er wordt altijd gesproken over the United Kingdom op het songfestival.
Ik ga zeker kijken!quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:38 schreef Em31 het volgende:
Ze beslissen vanavond wie het gaat worden.![]()
20.30 uur BBC2 volgens mijquote:Op woensdag 7 februari 2018 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Goede herinnering, ik ga vanavond ook kijken. Hoe laat begint het eigenlijk?
quote:
Wordt weer lachen!quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:31 schreef Cee het volgende:
Nou, er gaat weer een poging gewaagd worden door de Britten.
Jammer inderdaad... Dat moet in NF's kennelijk altijd zo vol in beeld... terwijl op het ESF zelf natuurlijk niet zo is.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee weer zo'n irritante 'vakjury'..
Zullen we Daniël Dekker op de post doen naar ze? Past er prima tussen, en zijn wij er van af.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:44 schreef Cee het volgende:
En wij maar klagen.
Zie dit roedeltje clichés even de jury uithangen.
Yes en dan mogen ze Tatjana en Carlo ook hebben. Gul he?quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zullen we Daniël Dekker op de post doen naar ze? Past er prima tussen, en zijn wij er van af.
GIEREN.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Twee nekhernia's werden net live opgelopen op de achtergrond.
Carmensetje?quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind de presentatrice aardig en leuk maar had daar niet even Carmensetje in gekund ofzo?
Oh ja, sorry. Ik spreek man.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar volumekrullerts in dat flopperige haar
quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik spreek man.Maar dat best wel gekund.
Misschien wel LED lampjes, de Toppers hebben er nog een paar over.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:00 schreef Greys het volgende:
Zo te horen gaan zij er dus vanuit dat kleinere led schermen ook niet mogen.
Ja, ik vond dat dus echt de kutste (van de ene keer dat ik elk liedje tot nu toe heb geluisterd).quote:
Dat belooft nog wat hahaaquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wiwi schreef geloof ik dat ze de favoriet was
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:05 schreef Cee het volgende:
Haha, toen ze hurkte leek het net of dat lage burrrrrrrrp-geluid een windje was.
Geen wonder dan ook dat de UK het zo slecht doet op het ESF.quote:
Voor wat betreft onze eigen kansen zekerquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:07 schreef Momo... het volgende:
Dit is wel echt de goed nieuws show he
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:08 schreef Em31 het volgende:
Wat zou Mans nou echt denken.
[ afbeelding ]
Let's just kiss and say goodbye.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:09 schreef Greys het volgende:
Oeh. Ja. Nu al fan.
Doet me wel heel erg ergens aan denken.. Welk lied lijkt dit op?
Maar fijn zeg!
*aansteker wappert*
Oh dat hoge is weer wat minder.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.
[..]
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.
Maar vergeleken met de anderen is het heel erg veel beter. Heb je die gezien? En vooral gehoord?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:
Z'n stem is prima maar hij schreeuwt echt teveel (hahaaha dit klinkt echt heel raar uit mijn mond) en het lied doet niet echt veel voor me
Ik kom net uit werk, heb de andere performances niet kunnen zien helaas!!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vergeleken met de anderen is het heel erg veel beter. Heb je die gezien? En vooral gehoord?
[..]
En sowieso weer een hele andere ballad ook, vind die nummers helemaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:13 schreef Greys het volgende:
Jezus, iets afschrijven omdat ze vorig jaar al een ballad hadden. Zó dom.Het gaat om het beste lied. Al stuur je dertig ballads, als dat steeds de beste is.
JA DIT.quote:
Nee dit was anders dan hun vorige ballad én heel anders dan Salvador.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso weer een hele andere ballad ook, vind die nummers helemaal niet te vergelijken.
Beste Belgische entry everquote:
SPOILER!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
Dit liedje begint leuk, en slaat dan helemaal dood.
UK is cancelledquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze de verrassende winnaar gaat worden.
Ja wat. Ik weet zo ongeveer het hele verloop van Grace & Frankie door jullie.quote:
En ik heb zelfs het gevoel dat dit het op het ESF alles behalve slecht gaat doen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Was het jurkje dat in de doos zat toen ze het bestelde bij Zalando.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap de outfit echt niet bij de achtergrond.
OKÉ GUILTY!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Tekstueel is het trouwens ook niet bijzonder allemaal.
[..]
Ja wat. Ik weet zo ongeveer het hele verloop van Grace & Frankie door jullie.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het jurkje dat in de doos zat toen ze het bestelde bij Zalando.
Lekker een na laatste eindigen in de finale vlak voor Duitslandquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Spoiler alertquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Lekker een na laatste eindigen in de finale vlak voor Duitsland
Ik liever Calm after the storm.quote:
CAUSE THERES A SILENT STORM INSIDE MEquote:
Ja joh?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:20 schreef Greys het volgende:
Als ze dit kiezen gaat het nog werken op esf ook. Wat ik je brom. Niet dat ik dat graag wil maar ik verwacht het echt.
Lovequote:Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
CAUSE THERES A SILENT STORM INSIDE ME
LOOKING FOR A HOME
I HOPE THAT SOMEONES GONNA FIND ME
AND SAY THAT I BELOOOONG
Die kippenvel stem. Die bijzondere non-esf-achtige kerel. Straks nog even luisterenquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Boh, die gastWord er eventjes warm van.
ECHT?quote:
Och... Fantastische inzendingquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
CAUSE THERES A SILENT STORM INSIDE ME
LOOKING FOR A HOME
I HOPE THAT SOMEONES GONNA FIND ME
AND SAY THAT I BELOOOONG
Met z'n tattoos en z'n scruffy baard en z'n puppy ogen en en enquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kippenvel stem. Die bijzondere non-esf-achtige kerel. Straks nog even luisteren
Joah. Sympathiek type, publiek lijkt er flink door in beweging te komen, goede live stem.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:22 schreef Cee het volgende:
Oh wacht dit partynummer is opgedragen aan de London bridge attacks.
Over een nummer voelen gesprokenquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Met z'n tattoos en z'n scruffy baard en z'n puppy ogen en en en![]()
![]()
NU NOG STEEDS?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:22 schreef Nexum het volgende:
DIE CHICK HEET OOK NOG EENS AMY
OMG BEN EXCITED VOOR DIT
We dragen dit party nummer op aan onze zieke moeder!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:23 schreef Cee het volgende:
Hadden wij dit nummer vorig jaar gedaan dan waren we top 5.
K3 fan gespotquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:24 schreef Nexum het volgende:
Ik vind dit stiekem echt heel leuk sorry jongens![]()
![]()
![]()
Geen sorry, gekquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:24 schreef Nexum het volgende:
Ik vind dit stiekem echt heel leuk sorry jongens![]()
![]()
![]()
Waar gaan we naar toe? Regelrecht naar de hel, that's where.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We dragen dit party nummer op aan onze zieke moeder!
oohooooh.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We dragen dit party nummer op aan onze zieke moeder!
Kunnen we daar iig samen lol hebben om onze foute grappenquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar gaan we naar toe? Regelrecht naar de hel, that's where.
Ja dit. Beetje teveel van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:26 schreef Nexum het volgende:
Het is wel een beetje repetitive maar ik vind het overal echt aanstekelijk![]()
![]()
Deze third-rate pub-snolletjes vergelijken met onze eigen Wilson Phillips. How dare they.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:27 schreef Momo... het volgende:
Moet eerlijk zeggen OGENE zingt wel een stuk beter.
DAT IK DIT NOG MAG MEEMAKENquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:28 schreef Greys het volgende:
Nou nu moet zelfs IK even voor Og3ne opkomen. Jullie mogen hun schoenen nog niet poetsen, inglishzj Nog3ne.
Ja datte.quote:
Ik meen oprecht dat Og3ne een flinke klasse beter is. In zang en uitstraling en klasse.quote:
wat ben je toch ook een leukerdquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik meen oprecht dat Og3ne een flinke klasse beter is. In zang en uitstraling en klasse.
Ik geloof zelfs dat ik het lied beter vond
Wat was het nummer van Jaz ook alweer, die ballad meneer?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:26 schreef Cee het volgende:
5. Die troela die als eerste moest
4. AstroNOT
3. Legends
2. I feel the love
1. Stormpie
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was het nummer van Jaz ook alweer, die ballad meneer?
Victor Low met zetmeel.quote:
You.quote:
Nee, een van die andere. Ik weet het echt niet meer. Oh wacht, het was Let's just kiss and say goodbyequote:
Heeft ie dat echt gezegd?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of die walgelijke Robin ooit nog spijt heeft gehad van z'n 'Sobral is een aansteller met z'n vage gezondheidsgedoe' nadat bleek dat ie een nieuw hart kreeg.
Oh ik zie nu dat ik er gewoon een ben vergeten.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Die stond niet in Cee dr lijstje
Ja. Hij vond het een vreselijke aansteller. En 'dat mysterieuze gedoe om niet bij de repetitie te zijn' etc. Zal straks ff zoeken. Echt een sekreet die vent. Je kan het wel denken maar zolang je niet zeker weet of het niet per ongeluk écht erg is met iemands gezondheid zeg je dat toch niet hardopquote:
Jemig, dat is wel echt super vals van hem dan. Dat ga je inderdaad niet hardop zeggen, dan ben je gewoon ongelofelijk respectloosquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hij vond het een vreselijke aansteller. En 'dat mysterieuze gedoe om niet bij de repetitie te zijn' etc. Zal straks ff zoeken. Echt een sekreet die vent. Je kan het wel denken maar zolang je niet zeker weet of het niet per ongeluk écht erg is met iemands gezondheid zeg je dat toch niet hardop
Welke Robin?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of die walgelijke Robin ooit nog spijt heeft gehad van z'n 'Sobral is een aansteller met z'n vage gezondheidsgedoe' nadat bleek dat ie een nieuw hart kreeg.
Was dat niet Alex Florea van Roemenië? Die zei i.i.g. dat hij niet echt ziek was, maar ziek in zijn hoofd.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hij vond het een vreselijke aansteller. En 'dat mysterieuze gedoe om niet bij de repetitie te zijn' etc. Zal straks ff zoeken. Echt een sekreet die vent. Je kan het wel denken maar zolang je niet zeker weet of het niet per ongeluk écht erg is met iemands gezondheid zeg je dat toch niet hardop
Bengtsson. Die Zweed van vorig jaar. Hij had al kritiek op de winnaar speech van Salvador en dat mag, absoluut. En daarna deed ie er op Instagram nog een schepje bovenop over z'n gezondheidquote:
Oh hij!? Dat ie omver gelopen wordt door z'n eigen lopende band, zak hooi.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bengtsson. Die Zweed van vorig jaar. Hij had al kritiek op de winnaar speech van Salvador en dat mag, absoluut. En daarna deed ie er op Instagram nog een schepje bovenop over z'n gezondheid
Ja ook, die was nog grover! Maar Robin op Instagram ook, duizend procent zeker. Hij werd aangevallen door fans omdat ie het niet eens was met de winnaar speech (mocht ie gewoon vinden, vond ik) en daarna sloeg ie doorquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was dat niet Alex Florea van Roemenië? Die zei i.i.g. dat hij niet echt ziek was, maar ziek in zijn hoofd.
OMG jaquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:38 schreef Cee het volgende:
Greys ik realiseer me nu dat we whoever nu wint, we live gaan zien, van onze dure centen, ik word toch wel wat nerveus nu.
DAt zegt ie ook.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:45 schreef Nexum het volgende:
Wat nou bad reputation
2013 was echt het keerpunt van Eurovisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |